Ғажайып күн шуағы

  Қызылорда қаласы Қармақшы ауданы

№ 3 «Ертөстік» бөбекжай-бақша

Тәрбиеші : Уатаева Аманкүл

ІІ-санатты

 

Ашық ұйымдастырылған оқу-қызметі

Білім беру саласы:Таным

Ұйымдастырылған оқу қызметі:Сенсорика

Тақырыбы:“Ғажайып күн шуағы”

Мақсаты:Балалардың есте сақтау қабілеттерін дамыту.Өзара достыққа, татулыққа тәрбиелеу.

Қолданатын әдіс-тәсілдер:көрсету,әңгімелеу,сұрақ-жауап,ТРИЗ-технологиясы,дидактикалық ойындар

Көрнекілігі:күннің суреті,түрлі-түсті доптар,қорапшалар,теледидар.

Іс-әрекет кезеңдері                    Тәрбиешінің іс-әрекеті     Балаларды

    іс-әрекет

 

Мотивация-қ

қозғаушылық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру-

шылық-ізденушілік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексиялық

түзетушілік.

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар,бүгін бізде қонаққа көп апайлар келді. Кәне келген қонақтармен амандасып алайық.

-Сәлеметсіздер ме,апайлар!

-Енді шаттық шеңберін орындап жіберейік

 

                 Шаттық шеңбері

Топ-топ,топ басайық,

Жалаудан күн жасайық.

Жаса,жаса алтын күн,

Жаса жаса жарқын күн!

 

-Балалар ,қараңдаршы ауа-райы тамаша болып тұр екен.

-Аспанда не шығып тұр?

-Дұрыс айтасыңдар күн шығып тұр.

-Бүгінгі біздің ашық оқу қызметіміздің тақырыбы “Ғажайып күн шуағы”.

-Күн қандай болады?(Дөңгелек,үлкен,ыстық)

-Күннің түсі қандай?

-Күннің көзі жарқырап шыққан кезде табиғатқұлпырып,гүлдер,шөптер,құстар,жануарлар,адамдар ұйқыдан оянады және өздерін қуанышты сезінеді.

-Балалар,аспанда күн болмаса,дала қандай

 

болады?

-Күн бізге,жерге жылуын шашып тұрады.

ТРИЗ-әдіс арқылы күннің шуағын,қыстырғыштар арқылы қыстырып шығу.

-Балалар бізге қонаққа күн келіпті ол көңілсіз екен оған көмектесеміз бе шуақтарын табуға?

-Балалар сендер күнге шуақтарын тауып беріңдер.Сол себепті күн бізге ойын алып келіпті.

Дидактикалық ойын: “Түстерді ажырап”

Шарты: Себеттегі доптарды,үш түрлі қорапшаға түстеріне қарай ажырату.

 

Сергіту сәті: Теледидар арқылы қимыл-қозғалыс арқылы жасау.

 

Дидактикалық ойын: “Ғажайып күй”

Шарты: Көптеген түрлі-түсті доптардың ішінен сары допты тауып тізбектеу.

 

Ұйымдастырылған оқу қызметін сұрақ-жауап арқылы қорытындылау.Белсене қатысқан балаларды мадақтау.

 

 

 

 

 

 

Балалар орындарынан тұрып апайлармен амандасады.

 

 

 

Балалар мәтінді қайталап қимыл-қозғалыс арқылы жасайды.

 

 

 

Күн

 

Оқу қызметінің тақырыбымен танысады.

Дөңгелек,үлкеныстық

-Сары

Суреттер арқылы түсінеді.

 

-Қараңғы,суық болады

Суреттер арқылы тамашалау.

ТРИЗ-әдісі арқылы балалар күнге

шуақтарын қыстырғыштар арқылы жасап шықты.

Балалар ойынға қызыға қатысты.

 

Балалар себеттен үш түрлі қорапшаға түстерді айырып салып шықты.

Қимыл-қозғалыс жасады

 

Балалар  түрлі-түсті доптардың ішінен сары допты таңдап алып тізбектеп шеңбер жасап шықты.Тәрбиешінің сұрақтарына жауап берді(Күн-дөңгелек,үлкен,сары)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 Күтілетін нәтиже:

Білді: Күннің қасиетін,оның сәулелерінің көлемі мен пішінін.

Меңгереді: Түрлі-түсті доптарды ажыратып тануды,ойынның ережесін түсініп ойнауды.

Игерді: Балалардың ойлау,есте сақтау  қабілеттерді дамиды,табиғатқа деген сезімдерін қалыптасады

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *