Вирустар. Жасушасыз құрылым иелері вирустардың құрылыс ерекшеліктері.
Сабақтың тақырыбы:
Вирустар. Жасушасыз құрылым иелері вирустардың құрылыс ерекшеліктері. |
Мұғалімнің аты-жөні:А.Еримбетова
Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 7
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.4.3.4 – вирустардың тіршіліктің жасушасыз формасы екендігін түсіндіру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Вирустар, бактериофогтар, НҚ, қабықшалар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер,АКТ, , топтық тапсырмалар,кестелер, кері байланыс, стикер. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Ойлан,жұптас,бөліс, Рефлексия. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Дене шынықтыру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу | Патогендермен күрес тәсілдері. Бактериялардың антибиотиктерге тұрақтылығы. Зертханалық жұмыс «Антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерін қолдануды зерттеу». | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы
5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушылардың парталарына стикер жасау арқылы бөлу
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Сәлемдесу» жаттығуы(әр елдің сәлемдесуі) |
1-топ 2-топ
Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Вирустардың қабықшалары бар – нәруызды бөлшектерден тұрады. Олардың пішіні дұрыс көпбұрышты, шартәрізді, таяқшатәрізді және т.б. болады. Ірі вирустардың нәруызды бетінде ие-жасуша мембрананың бөліктері болады. Шылым шегу, спиртті ішімдік ішу, есірткілік заттарды пайдалану және т.б. жаман әдеттердің барлығы адам ағзасын бактерияларға қарсы тұру мүмкіндігін әлсіретеді. Саламатты өмір салты көптеген аурулардың алдын алудың бірден бір жолы. |
Оқулық. Кеспе мәтіндер.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы
10 минут
|
Қолдану
Ойлан,жұптас,бөліс 1. Вирустардың құрылысын сипаттаңдар. 2. Вирустардың тіршілік әрекетіне қысқаша сиаттама беріңдер. Неліктен оларды жасушаішілік паразит деп атайды? Талдау 1. Бактериялық аурулардың алдын алу шараларын жүйелеңдер. 2. Вирустар мен бактерияларды мынадай пунктер бойынша салыстырыңдар: а) құрылысының ерекшеліктері; ә) биосферадағы рөлі; б) адам үшін маңызы; в) тіршілік әрекетінің ерешелігі.
|
Жұптасып,ортаға салып нақты дәлелдер айтады
Оқулықтағы мәтінді оқып алады.Суреттер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті
2 минут |
https://www.youtube.com/watch?v=ArT_O6eZxm8 | Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы
Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез Топтық талқылау
1.Вирустық аурулардың жұғу және таралу жолдарын талдаңдар. 2.«Таза су – денсаулық кепілі» деген түсінікті талқылаңдар. Бұл түсінік пен табиғатта вирустар мен бактериялардың болуы деген түсініктің арасында қандай байланыс бар? 3. Оқулықтағы материалды басқа ақпарат көздерімен салыстырыңдар. Вирустар мен бактериялар туралы кесте құрастырыңдар. 4. Вирустарда паразиттер пайда болуы мүмкін бе? Жауаптарыңды негіздеңдер және сыныптастарыңмен талқылаңдар. Вирустар туралы алған білімдеріңді қорытындылап, сұрақтарға жауап беріңдер. Вирустардың пайдасы бар ма? |
Топтық тапсырма
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия
«Екі жақты хат» Оқушылар тақтадағы екі жақты хатқа сабақтың ұнағаны мен келесі сабаққа ұсынысын білдіреді (сабақ ұнады,келесі сабақтарға ұсынысым)
|
Бағалау парақшасы
Екі жақты хат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымшаақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сізқосымша
Көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың
Үйренгенін тексеруді Қалай жоспарлайсыз? |
Пəн аралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті Қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағыахуал Қандай болды? Мен жоспарлаған Саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген Уақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Бүгінгі сабақта мақсатымызға толық жеттік. Оқуңшылар вирустар туралы ізденіс жұмыстарын жүргізіп,көкейлерінде жүрген сұрақтарына жауап алды.Саралау тапсырмасы оқушы үшін тиімді болды.Талқылау тапсырмасында басқа ақпарат көздерімен салыстыруда оқушылар сәл қиналды. Келесі сабақта талқылау сұрақтарын сабақта жиі қолданған дұрыс деп шештім. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||