Шынықсын денеміз.Б.Соқпақбаев. Қыста қызық жұмыс бар. Б.Ысқақов.
Пәні : Әдебиеттік оқу
Күні: 30.01.2019ж. Жамбыл облысы Меркі ауданы №28ЖББМ Мұғалімнің аты-жөні: Чуманова Х.Б. Сынып: 2
|
|||
Сабақ тақырыбы | Шынықсын денеміз.Б.Соқпақбаев. Қыста қызық жұмыс бар. Б.Ысқақов. | ||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 2.2.1.1. Өлеңдерді дауыстап, дұрыс әрі түсініп оқу
2.2.1.2 шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.3.3.1. Шығармаларды салыстыра оқу |
||
Ойлау деңгейлері | Түсіну, қолдану, талдау | ||
Бағалау критерийлері
|
– Өлеңдерді дұрыс, түсініп оқиды, қимылмен көрсетеді
– Өлеңнің әр шумағын талқылайды, салыстырады,ереже құрастырады, сурет салады – Суретке қарап, қызықты әңгіме құрастырады |
||
Пәндік лексика және терминдер | Шаңғы – лыжи – ski
Коньки – коньки – skates Шана – санки – sleigh |
||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
1. Өлең түсінікті болуына сөзден басқа не көмектесті?
2. Екі өлеңде қай жыл мезгілі туралы айтылған ? 3.Өлеңдерді салыстыр, ұқсастығы мен айырмашылығы неде ? |
||
Құндылықтарды дарыту | – өзін- өзі жетілдіру мен дамыту қажеттілігі; | ||
Пәнаралық байланыстар | Дене шынықтыру
Таза ауадағы дене тәрбиесі |
||
АКТ қолдану дағдылары | · Интербелсенді тақта | ||
Бастапқы білім | Спорт түрлерін біледі және спорт жеңімпаздарын атап береді | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Дерексөздер/
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
(7 мин)
Білу
( 10 мин)
Түсіну |
Оқушыларды түгендеу. Бүгінгі сабаққа назарларын аудару.
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл- күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі-көңіл ажары! Күліп өмір сүрейік! Үйге берілген тапсырманы сұрау. Қ.Рысбекұлы «Бекзат» Түсініп оқу 1. Тізбектеп оқыту. 2. 3 оқушыға түсінгенін әңгімелету. «Автор орындығы» әдісі. Шығармашылық тапсырма. Б.Саттарханов туралы жинақтап келген материалдарын оқиды. «Конверттегі сұрақ» тәсілі. Білімді қайталауға сұрақтар ұсынамын. ( Ұжымдық жұмыс) Сұрақтары: – Бекзат Саттарханов кім? – Неше жасында бокстан Олимпиада чемпионы атанды? – Бекзат барған олимпиада қай қалада өтті?
3. «Ойлан,тап» әдісі арқылы топқа бөлу жұмбақ жасырамын Жұмбақтардың шешуіне байланысты орындарын тауып отырады. 1.Табаныма байладым, Қос таяқпен айдадым. ( шаңғы) 2.Зулап түсіп төменге, Шықпас менсіз төбеге. (шана)
3.Табанға тақтым, Жалпаң қақтым, Зырлап бақтым.(коньки)
Бұл сөздерді қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде өз топтарына хормен айтқызамын. Шаңғы – лыжи- ski Коньки – коньки – skates Шана – санки – sleigh
Бүгінгі сабақтың тақырыбын болжату.
– Осы заттар арқылы біз не істейміз? Сабақтың мақсатын айту.
|
«Басбармақ » бағалау
Суреттер
Суреттер
Интербелсенді тақта |
|
Сабақтың ортасы
( 20 мин)
5 мин
Бағалау критерийі – Өлеңді дұрыс, түсініп оқиды, қимылмен көрсетеді
2 мин
8 мин
Бағалау критерийі
Өлеңнің әр шумағын талқылайды, салыстырады,ереже құрастырады,
Суретке қарап, қызықты әңгіме құрастырады |
Оқылым
1 тапсырма «Белсенді оқу» тәсілі Өлеңдерді дұрыс, түсініп оқиды. 1.Б.Соқпақбаев «Шынықсын денеміз» 2.Б.Ысқақов «Қыста қызық жұмыс бар»
– Екі өлеңде қай жыл мезгілі туралы айтылған ?
Ширату жаттығуы «Шынықсын денеміз»
Дескриптор: 1.Өлеңдерді дұрыс, түсініп оқиды. 2.Сұрақтарға жауап береді. 3. Қимылмен көрсетеді.
Қолдану 2 тапсырма Топтық жұмыс
1-топ «Венн диаграммасы» әдісі бойынша Өлеңдерді салыстыру. Ұқсастығы мен айырмашылығын табады. 2-топ Б.Соқпақпаев өленінің оқып, ереже құрастыру 3-топ сурет бойынша әңгіме ұрау
Дескриптор 1. өлеңді салыстырады, ұқсастығы неде, айырмашылығы неде екенін анықтайды. 2.. Шынығу ережесін құрастырады. 3. Сурет бойынша мағыналы әңгіме құрайды.
3 тапсырма ( Жеке тапсырма)
Суретке қарап, қызықты әңгіме құрастыру
|
интербелсенді тақта
Қалыптастырушы бағалау: «Смайликтер » әдісі
Оқулық
сурет
|
|
Сабақтың соңы
3 минут |
Үйге: қалаған өлеңін жаттау.
Кері байланыс
|
||
Қосымша мәліметтер | |||
Саралау – Сізқандайтəсілмен
көбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларғақарағанда қабілеттіоқушыларға тапсырмаларбересіз? |
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалдыигеру деңгейінқалайтексеруді жоспарлапотырсыз? |
Пәнаралық байланыс. Денсаулықжəне
қауіпсіздіктехникасын сақтау.АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс |
|
Саралау тапсырмалар беру арқылы | «Пазл» әдісі, әдісі, «Дұрыс және бұрыс тұжырымдар» | Әдебиеттік оқу. Сілтеме материалдар. | |
Оқушылардың қабылдау ерекшеліктерін ескере отырып, әрқайсысы өз идеясын ұсынуға мүмкіндік беретіндей топтық жұмыстарды ұйымдастырамын. Қабілеті жоғары оқушылар бар топтың тапсырмасын күрделі етіп беруге тырысамын.
Қабілеті жоғары оқушы мен қабілеті төмен оқушыларға қарқын тәсілі арқылы бір біріне қолдау көрсету мақсатында жұптық, топтық жұмыстарды ұйымдастырамын. Теңге. Монета және қағаз ақша туралы, шығу жолдарын табу арқылы оқушыларыдың ой-өрісін кеңейтуге қол жеткіземін. «Бұрқасын сұрақтар» тәсілі арқылы өзара сұрақ алмасуға, өткенді талдауға және қорытынды жасауға қол жеткіземін.
|
Тапсырмаларға берілген дескрипторлар арқылы оқушыларды бағалаймын. Сұрақтарды ауызша талқылау барысында оқушылардың жауаптарын қадағалап, смайликтер беріп отырамын. Сабақ барысында оқушылардың белсенділігіне қарай мадақтаймын. Топтық бағалауды қолданамын. Кері байланыс арқылы өзін-өзі бағалауды ұйымдастырамын.
Қб «Басбармақ» Қб «От шашу» Қб «Смайликтермен» Кері байланыс «Кеме» |
Техника қауіпсіздігін, өмір қауіпсіздігін сақтауды ескертемін.
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткізді ме? Егер оқушылар оқу иақсатына жетпеген болса, неліктен депойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? |
|||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?
|
|||
жақсы