Халық өлшемдері
Пәні: Логикалық математика | Сыныбы:2«ә»
Күні:06.12.2019ж |
||
Тақырыбы: Халық өлшемдері | |||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: | |||
Тілдік мақсат | Халық өлшемдері туралы біледі, халық өлшемдері туралы логикалық тапсырмалар орындайды, қызығушылығы артады. | ||
Оқушының сабаққа қамтылуы | Барлық оқушылар:Топта, жеке жұмыс істеуді үйренеді;Жаңа білім туралы ақпараттарды біледі; Адам өміріне маңыздылығын түсінеді. | ||
Оқушылардың басым бөлігі:Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра алады,тапсырмаларды түсінеді. | |||
Кейбір оқушылар:Өз бетімен жұмыс жасау барысында белсенділік танытады; еркін сөйлейді. | |||
Күтілетін нәтиже | Көркем жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды. | ||
Алдыңғы тақырып
/үй тапсырмасы/ |
Сиқырлы шаршы | ||
Жоспар | |||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | |
Басталуы
/Миға шабуыл/ Қызығушылықты ояту 5 мин |
Сәлемдесу, журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. | Оқушының жұмыс дәптері | |
Ортасы
Мағынаны тану 25 мин |
№1. Жасырын сөзді тап.
№2. Қашықтық өлшемдері жердің қашықтығын (ауылдың ара қашықтығына) қолданылатын өлшем екені белгілі. Бұл өлшем түрлері былайша аталады: адым (қадам, 1 м), таяқ тастам
(10 – 15 м), әй дейтін жер (100 м), дауыс жететін жер (250 – 300 м), шақырым (1 км), иек астында, бір төбе астында (4 – 5 км), қозы көш жер (5 – 6 км), тай шаптырым (4 – 5 км), ат шаптырым (25 – 30 км). Бұл межелер ауыл ішінде бұл күндері де жиі айтылады.
№3. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1) Үшінші сан мен бесінші санды көбейтіп, шыққан саннан тоғызыншы санды азайт. Жауабы: (3•5)-9 2) Алтыншы сан мен төртінші санды қосып, шыққан санға үшінші санды көбейт. Жауабы: (6+4)•3 3) Сегізінші сан мен екінші санды қосып, шыққан санды бірінші санға бөл. Жауабы: (8+2):1 4) Жетінші сан мен бесінші санды көбейтіп, шыққан санға бесінші санға бөл. Жауабы: (7•5):5 5) Тоғызыншы санды бірінші санға көбейтіп, шыққан санға сегізінші санды қос. Жауабы: (9•1)+8
№4. Есепті шығар. 1. Термометр аяз болғасын – 3 градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы:-3 градусты көрсетеді. 2. Сыныптағы 25 оқушының 17 – сі ағылшын тілін кейбіреуі француз тілінде үйреніп жүр, ал 15 оқушы француз тілін үйреніп жүр. Екі тілді де үйренушілер саны қанша? Жауабы: 7 оқушы. №5.Боя және 8 айырмашылықты тап
|
||
Соңы
/Ой қозғау/ “Кім жылдам?” 10 мин |
|||
Кері байланыс
3мин |
Сабақ соңында кері байланыс жазып қалдыру
“Екі жұлдыз, бір тілек” |
||
Бағалау
2 мин |
Смайликпен бағалау | ||
Қосымша ақпарат | Ғаламтордан, газет-журналдардан таңдаған тақырыптары бойынша мәліметтер жинау | ||
Саралау | |||
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|