Өз ойыным
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Программалау (ортақ тақырыптары: «Менің Отаным – Қазақстан», «Адами құндылықтар») |
Мектеп: №2 Ө.Жәнібеков ат.мектеп-гимназия | |||||||
Күні: 14.06.2019ж | Мұғалімнің аты-жөні: Бердибаева Ж | |||||||
Сынып: 4 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | ||||||
Сабақтың тақырыбы | Өз ойыным | |||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау; | |||||||
Сабақтың мақсаты | Барлығы : өз ойынын жасай алу
Көпшілігі: бағдарламаны сценарии бойынша жүзеге асыра алу; Кейбірі: ойын сценариінің қателерін табу және жөндеп өз тәжірибесінде қолдана алу |
|||||||
Бағалау критерийі | Ø өз ойынының шарттарын құра алады
Ø ойындарды өз бетінше жобалай біледі Ø практика жүзінде өз ойынының сюжетін құрып қатесін таба алады
|
|||||||
Ойлау дағдылары | Білу, қолдану | |||||||
Тілдік мақсаттар
|
Терминдер:
Game – ойын- игра My Game- менің ойыным- моя игра
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер Ойын дегеніміз…….. Мен ойын құруда қиналамын…… Мен үшін ойын құрудың маңыздылығы…….
|
|||||||
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік Ел» құндылықтарын жүзеге асыру, зайырлы қоғам және жоғарғы руханият құндылықтарына баулу, денсаулықты сақтау. | |||||||
Пәнаралық байланыс | Логика, математика | |||||||
Алдыңғы білім
|
Ø салыстыру операторларын пайдалану
|
|||||||
Сабақ барысы | ||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар | ||||||
Сабақтың басы
6 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа бағыттау. Психологиялық сәттілік тренингі. Сабақтың мақсатын түсіндіру. Сабақ барысындағы бағалау әдісін түсіндіру (ТБ) «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу. Оқушыларға кейіпкерлердің қырқылған суреттері беріледі,сол суреттерді құрастыру арқылы топтарға бөлінеді. Екі топ «Желпуіш» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында бір біріне сұрақ береді. Ø Операторлар блогының қызметі? Ø Операторлар блогы қандай түспен беріледі? Ø Блок дегеніміз не? Ø Джордж Буль кім? |
Тренинг https://www.youtube.com/watch?v=6Qxc5cYUV28
Scratch2 Қиынды суреттер Интербелсенді тақта
А4 желпуіштегі сұрақтар
Кулегештер арқылы бағалау
|
||||||
Сабақтың ортасы
15 минут
15 минут |
Оқушыларға жаңа тақырыпты ашу мақсатында желіден Scratch бағдарламасында жасылынған ойын түрлерін бейнежазба арқылы көрсету, талқылау.
Scratch программалау ортасында өз ойынымызды қалай жасауымызға болады? Ол үшін Scratch программалау ортасында күрделі программалармен ойындарды жазуға жетерлік өзінің командалар блогы мен функциялары бар. Бізге түсініктірек болу үшін өз ойынымыздың сценариін жасау керекпіз. (ТЖ) «Ранжирлеу» әдісі арқылы құрастыру үшін дайын спрайттар беріледі. Оқушылар сол үлестірме қағаздарындағы спрайттарға қарап, екі санның көбейтіндісін табатын «Кім тапқыр» ойынының шартын құрастырады
І топқа
ІІ- топқа
Дескриптор:
Ø Екі санның көбейтіндісін табатын ойынның шартын құрастырады Ø Бағдарламада кеткен қателіктерін анықтай алады Ø Практика жүзінде қолдана алады
2. Практикалық жұмыс. (Ж) Оқушылар әрбір спрайтқа жеке скрипт құрайды.
І- топ тапсырмасы
ІІ- топ тапсырмасы
Дескриптор: · бірнеше спрайтқа скрипт құра алады · барлық спрайтқа жеке скрипт құра алады · Команда реттілігін анықтай алады
3. (ЖЖ) «Қатесін тап» әдісі оқушыларға қателері бар спрайттардың скрипті жазылған үлестірме қағаздар беріледі.
Сабақты қорытындылау .
Дескриптор: · команда реттілігін анықтай алады · бағдарламада кеткен қателіктерін тауып, түсініп жаза алады
4. «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы әр топ бір біріне А4 парағына сұрақтар жазып сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен нақтылап жауап береді
1. Не себепті ойын жасау барысында сценарий құрамыз? 2. Скрипт дегеніміз не? 3.Спрайт дегеніміз не? 4. Спрайт пен скриптің айырмашылығы?
|
https://www.youtube.com/watch?v=AwGqIeJ775w
Ақпараттық комуникативтік технология Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2019. – 31 бет
көрме, дайын спрайттар жазылған үлестірме қағаздар, постерде қорғау
Ақпараттық комуникативтік технология Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2019. – 31 бет
Кулегештер арқылы бағалау ҚБ Жарайсың! Тамаша! Бәрекелді!
Ақпараттық комуникативтік технология Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2019. – 31 бет
Бас бармақ арқылы
ҚБ Жарайсың! Тамаша! Бәрекелді!
Күлегештер арқылы бағалау
ҚБ Жарайсың! Талпын! Бәрекелді!
Ақпараттық комуникативтік технология Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2019. – 31 бет
|
||||||
Сабақтың соңы
4 минут |
Кері байланыс
Оқушылар сабақтан алған білімінің қай сатыда тұрғанын жазады. «Табыс стратегиясы» Сатының 1 ші баспалдағы «Мен ………………….білемін !» Сатының 2 ші баспалдағы «Мен …………түсінемін !» Сатының 3 ші баспалдағы «Мен …………..жасай аламын !»
Үй жұмысы: программалау ортасында қандай ойын құрастырғың келеді. Өз ойыныңның сценариін құрастырып кел. |
А4 парағы
|
||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||||
Өткен сабақтағы білімдерін саралау үшін «Желпуіш» әдісін қолдана отырып оқушыларға өз еркімен жауап беруге көмектесемін.Жаңа тақырыпты талдауда бейнежазбаны көрсетіп «Ранжирлеу» әдісі бойынша оқушыларды топтық диалогқа түсіре отырып ойларын ашық айтуға көмектесемін. Сабақ барысындағы тапсырмалар топпен және жеке орындалады.
«Сабақты сен маған мен саған» әдісі бойынша қорытындылауды жоспарладым. Бұл әдіс балаға сабақты жақсы меңгерген және меңгере алмағанын анықтауға көмектеседі. Барлық оқушы ойынның шартын жасау барысында кездесетін қиындықтарды атай алады. Көпшілік оқушылар ранжирлеу әдісі барысында қиындық туғызған сұрақтарына жауап ала алады Кейбір оқушылар күрделілігіне қарай өз жобасының спрайты мен скриптіне мысалдар келтіріп, өз тәжірибесінде қолдана алады.
|
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
Дискриптор – екі санның көбейтіндісін табатын ойынның шартын құра алады -практика жүзінде өз ойынының сюжетін құрып қатесін таба алады -ойындарды өз бетінше жобалай біледі
Бағалау критерийлері:
Ынталандыру сөздері арқылы, күлегештер арқылы бағалау жүргіземіз
|
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718