Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі.

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

 

Сабақ: Мектеп:
Күні:31.01.2019ж. Мұғалімнің аты:Бейсалиева Садуа
Сынып:1 «Ә» Қатысқандар: Қатыспағандар: –
Тақырыбы: Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі.

 

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.1.1.7 Тыңдалғанмәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды / ұнамайды)

1.1.8.1Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту.

1.1.9.1Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау

1.2.9.1Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

1.3.7.1 Мұғалімнің көмегімен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру және қателерін түзету

 

 

 

 

Сабақтың мақсаттары

·         Жаңа білімді меңгереді.

·         Берілген сөздер мен мәтінді оқып, сұрақтарға жауап бере алады.

·         Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

·         Буындардан сөз, сөздерден сөйлем құрастыра алады.

·         Алған білімді өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийлері –          Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
–          Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
–          Б дыбысы кездесетін сөздерін жазады, буынға бөледі.
Тілдік мақсат –          1.1.7.1 Тыңдалған материал бойынша өз білімін айту.

–          1.1.8.1 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту.

–          1.1.9.1 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту.

–          1.2.9.1 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату.

–          1.3.7.1 Қатені табу және түзету.

 

 

Алдыңғы оқу:

Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя біледі, оқығаны бойынша  қойылған сұраққа жауап бере алады. Мұғалімнің көмегімен ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі) ажыратады. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді.

 

Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған  жаттығу түрлері ресурстар

 

 

 

Басы

 

Ұйымдастуру кезеңі:

Бәріміз енді тұрайық,

Үлкен шеңбер құрайық

Жақсы- жақсы сөздерді,

Қонақтарға сыйлайық!

Табиғат біздің анамыз,

Табиғатқа баламыз,

Иіліп сәлем береміз

Біз әдепті баламыз.

Оқушылар өздерін таныстырып  өтеді.

Мысалы Мейірімді Махаббатпын ,айдай сұлу Айзеремін ,кешірімді  Кәусармын  тб

Топқа бөлу:Cурет  бойынша бөліну.

1топ: Бұзау;

2 топ: Бота;

3 топ: Балапан.

Топ атын қорғау.

–          Ол туралы не білесіңдер?

 

 

Шаттық шеңбері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бұзау, бота, балапанның суреттері

(оқушы санына қарай)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

 

 

 

Енді дыбыстарды қайталап аламыз

Видеомен қосылып ән айтады

Серпілген сауалдар.Сұрақтар бойынша топтық әңгімелесу жүргіземін.Допты лақтыру арқылы сұрақтарға жауап береді

– Дыбыс дегеніміз не? ( дыбысты біз айтамыз және естиміз)

– Әріп дегеніміз не? (әріпті жазамыз және көреміз)

– Буын дегеніміз не? ( буын дыбыстан құралады)

Кеше қандай дыбыс өттік ?

-П дыбысы сөз соңында кездеседі ме?Олай болса

«Сөз ойла,тез ойла » ойынын ойнаймыз

– 1минут ішінде  неше сөз жазасың?

Қб

1        Катесиз  9-  10 сөз жазғанға «жұлдыз»

2        7-8сөздомалақ

3        5-6 сөз  үш бұрыш

Дескриптор

Жылдамырақ жазуға дағдыланады

Қатесіз жазуға тырысады

Топтың атын атату арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламын.Үш топтың аты да қандай дыбыспен басталып тұр?Сонда биз қандай дыбыс өтейік деп тұрмын

Бб дыбысымен таныстырамын. Әріптің жазылуын көрсетемін. Балалар ауада жазып көреді. Б дыбысы кездесетін сөздері бар видео көрсетемін.

Хормен оқу

Бақа ,балық,бота,болат.бөрік,көрік

Әр сөздің мағынасын түсіндіремін

 

Оқулықпен жұмыс

Бор неден жасалады ?

Мәнерлеп буындап тізбектей оқып шығады

 

 

 

 

 

№2. Көбелектер қонған заттарды ата.

«Себеттегі көгөніс»

Суреттегі сөздерді жаз, буынға бөл.Дыбыстық талдау жаса.

Асқабақ , бұрыш , сәбіз .

 

 

 

             

 

         

 

         

Әр топ жұмыстарын «кір ілгішке» іледі. Басқа топ оларды «Бес бармақ» әдісімен бағалайды.

Дескрипторлар:

·         Суреттегі сөздерді жазады.

·         Буынға бөледі.

·         Дыбыстық талдау жасайды.

 

Сергіту сәті.

Видео билейди

 

 №3. Шығармашылық тапсырма. «Ұшқыр ой»

Б дыбысынан басталатын сөздерге сурет салады.

Дескрипторлар:

·         Берілген әрбір  суретке сыни ойлана отырып,топтастырады, жапсырады, суретін салады.

·         Түсіндіріп айтып береді.

Дәптермен жұмыс:

Бақа, бота, балық,бала,болат,бөрік

Дескриптор:

·         Тақтаға, дәптерге көркем  жазады.

 

Көркем жазған оқушыларды мадақтау.

 

 

 

 

Постер, маркерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бб дыбысының жазба, баспа түрде жазылу үлгісі, киіз үйлер, постер, маркерлер

 

 

 

 

 

Әсем табиғат бейнеленген сюжетті сурет, оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Себет, көкөністер, А3 қағазы, текшелер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таратпа материал

 

 

 

Ұзын жіп, кір қыстырғыш

 

 

Постер, қызыл, көк түсті маркерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтіне арналған жинақ

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта,

желім, А3 қағазы,

түсті қаламдар

 

 

 

 

 

Тақта, бор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы

 

 

 

 

 

(Т) №4.«Буындар  аялдамасы» . Буындардан сөз құрау.

І топ: ша,шу, са,су,на,ла,да,та,ба,қа

ІІ топ:са,ту,қа, ра,мақ, ла,,та,ры,бе,бе

 

ІІІ топ:ма,ал,та,ша,ке,ше,мақ,ай,ба,бе

 

 

Дескрипторлар:

·         Буындарды оқиды.

·         Буындардан сөздер құрайды.

Өзара бағалау «Бес бармақ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер: аялдама, орындықтар,

ағаштар

 

Қосымша мәліметтер
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау  көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

 

Сөздерді, сөйлемдерді жазуда қателік жіберетін оқушыларға көмек көрсетемін.

 

Дарынды  оқушылардың жазу кезінде Б дыбысынан басталатын ұл және қыз аттарына мысалдар келтіруіне ықпал етемін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Әр топ оқушылары өздерін өзі бағалайды.

Ашық алақан- нәтижеге қол жеткіздім.

 

Үш саусақ- әлі де жұмыс істеу керек.

 

Жұдырық- ешнәрсе  істемедім.

Сол арқылы жекелеген оқушыларға көмек беруді жоспарлаймын.

Пәнаралық байланыс – Көркем еңбек, дүниетану, бейнелеу өнері пәндерімен байланыс орнатамын.

 

Денсаулық және қауіпсіздік:

–          Қарындашты ауызға алмау, көзге жақын ұстамау;

–          Желіммен жұмыс істегенде ұқыпты болу.

АКТмен байланыс.Жаңа сабақты түсіндіру (слайд) мен тапсырмаларды орындау барысында интербелсенді тақтаның мүмкіндіктерін қолданамын.

Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

–          Топтық, ұжымдық жұмыстар арқылы өзара әлеуметтік әрекеттестік орнайды;

–          Экологиялық тәрбие элементтерін алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *