Жануарлардың қандай түрлері болады?
Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тірі табиғат. Жануарлар.
|
Мектеп: Ақмола облысы, Көкшетау қаласы
«12 орта мектебі» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты–жөні:
Жамухамбетова Гульжан Сейтжановна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 1 | Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Жануарлардың қандай түрлері болады? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Жабайы және үй жануарларын еске түсіреді, ажыратады.
Көптеген оқушылар: Жабайы және үй жануарларының арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсіндіреді. Кейбір оқушылар: Үй жануарларын қалай баптап күту қажет екенін түсіндіреді, салыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | Жабайы жануарларды және үй жануарларын атайды;
Жануарларды жабайы және үй жануарларына топтайды. Жабайы және үй жануарларын салыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика және терминология
Жабайы және үй жануарлары, төл, қорек. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер: – Қандай үй жануарларын білесіңдер? – Адамға қандай пайдасы бар? -Қазақстанның қандай жабайы жануарларын білесіңдер? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Жануарларды күтіп бағуға, оларға қамқорлық жасауға тәрбиелеу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану, сауат ашу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта, оқулық, сюжетті суреттер. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім | Кейбір жануарларды атай алады. Үй жануарларын күтуді біледі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтын басы
10 мин |
Психологиялық ахуал
«Менімен бірге , қайтала!». Табиғатты қорғаймыз. Біз әдепті балалармыз, Жақсылықты қолдаймыз. Топқа бөлу : «Ғажайып қапшық». Әр оқушы қапшық ішінен бір жануардың суретін алады, суреттер бойынша , оқушылар топқа бөлінеді. 1 топ- Жабайы жануарлар. 2 топ- Үй жануарлары мен жабайы жануарлар (аралас) 3 топ – Үй жануарлары Ширату жаттығуы: «Артығын алып таста» әдісі. Оқушыларға сурет көрсетіледі. Олар қай сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды. Жабық , ашық сұрақтар. – Ал қазір иллюстрацияға мұқият қарап, осы жануарлардың арасында не артық екенін айтып беріңдер? Қасқыр, қой, сиыр, жылқы. – Неге қасқыр артық деп ойлайсыздар? (Қасқыр – жабайы жануарлар, жылқы, қой және сиыр олар үй жануарлары). – Қандай үй жануарларын білесіңдер?” – Жабайы жануарларға қандай жануарлар жатады? «Болжам» стратегиясы -Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі тақырып не туралы ? – Бүгінгі сабақта жабайы жануарлардың үй жануарлардың айырмашылығын білетін боласыңдар; -Сендер кейбір жануарларды қалай күтуді білесіңдер, соны бүгін еске түсірейік. Балалар , ал біз бүгінгі сабақта «Жануарлардың қандай түрлері болады?» атты тақырыппен танысамыз. Бүгінгі сабақта жануарларды жабайы және үй жануарларына топтауға, және жануарлардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтары туралы білетін боласыңдар. |
Суреттер Қасқыр, сиыр –түлкі, ешкі
Суреттер жинағы (қасқыр, қой, сиыр, жылқы) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
20 мин. |
(Ж) Белсенді әдісі “Ойлан,жұптас,бөліс”
Дискриптор – үй жануарлардың атауларын жаза алады ; -жабайы жануарлар атауларын жазады; – немен қоректенетінің анықтай алады; ҚБ тәсілі. «Үш шапалақ» 3-Шапалақ тапсырманы түсіндім. 2-Шапалақ тапсырма бойынша сұрақ бар. 1-Шапалақ тапсырманы орындауға киналдым. Бірлескен оқу әдісі. (Т) «Ойлан, топтас, талқыла» әдісі. Тапсырма арқылы саралау. 1 топ. Коллаж жасау. Жануарлардың суреттерін қиып алып, тиісті бағанға желімдеңдер.
-Мектепке келе жатқанда, қандай үй жануарларды кездестіресіңдер? Дискриптор -жабайы жануарларды анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады; -үй жануарларын анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады. 2 топ. Үй және жабайы жануарлардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы түсіндіреді, салыстырады. Венн диаграммасын құрастыру. Дискриптор – жабайы және үй жануарларының ұқсастықтарын анықтайды ; – жабайы және үй жануарларының айырмашылықтарын ажыратады ; – жабайы және үй жануарларың салыстырады. 3 топ. «Сәйкестендіру» әдісі «Не, қайда мекендейді?» ойыны. Үй жануарлардың мекендеу ортасы туралы түсіңдіріп, мекен ететін жерін анықта. Адам үй жануарларын қалай күтіп баптайды? Суреттерді сәйкестендіріңдер. Оқушылар зерттеу жүргізіп, кестені толтырады.
Дискриптор – үй жануарлардың мекен ететін жерін анықтайды; – үй жануарларын ажырата алады; – үй жануарларының күтімі туралы түсіндіре алады; Бағалау критерий -жабайы және үй жануарларын анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады; – жабайы және үй жануарларының ұқсастықтарын анықтайды ; – жабайы және үй жануарларының айырмашылықтарын ажыратады ; – үй жануарларының мекен ететін жері мен күтімі туралы түсіндіре алады ҚБ тәсілі: «Бағдаршам» – Жұмысына көңілі толмайды – Жұмысына көңілі толық толмады – Жұмысына көңіл толды Сергіту сәті: «Жануарларды тап» ойыны. Үй жануарларды атасам, шапалақта. Жабайы жануарларды атасам, топылдатта. (Ұ,Ө) Дәптермен жұмыс. «Ойлан, тап» әдісі. Бірінші жолға- үй жануарларының, ал екінші жолға жабайы жануарлар суреттерінің нөмірін жаз. Сенің өлкеңде мекендейтін жануарлар суретінің қасына белгісін қойып, суреттің нөмірін жаз.
Дискриптор – жануарлар тобын анықтайды; – үй жануалар мен жабайы жануарлардың айырмашылықтарын анықтай алады ; -өз өлкесіңде мекендейтін жануарларды біледі; ҚБ тәсілі. «Саусақ» |
Кесте
Флипчарттар, фломастер, маркер, қалам
А 4 қағазы, маркерлер
Үй жануарлардың ойыншықтары /күту құралдары
ҚБ 23 бет
Дәптер 14 бет
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтын соңы
10 мин |
Рефлексия:
Мен нені білдім? Мен нені білемін? Мен нені білгім келеді? “Жетістік баспалдағы” Өзінді … шкаласында белгілеңдер. Үй және жабайы жануарлар туралы қандай білімдерің бар. Кері байланыс. Түсіндір неге сен өзіңді баспалдақ басында, ортасында, соңында белгіледің. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Белсенді шағын – зертеу жүргізу.
Жіктеу саралау әдісі (Т) Топпен жұмыс. «Жануарлар әлемі » Тапсырма арқылы саралау Белсенді әдісі «Ойлан, тап». Белсенді әдісі “Сөзді аяқта..” Белсенді әдісі «Сәйкестендіру әдісі» |
Қалыптатырушы бағалау жеке жұмыс.
Бағалау тәсілі. «Бағдаршам» Бағалау тәсілі «Саусақ» Бағалау тәсілі. «Жетістік баспалдығы» |
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||