Жануарлардың қандай түрлері болады?

Қысқа мерзімді жоспар

 

Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тірі табиғат. Жануарлар.

 

Мектеп: Ақмола облысы, Көкшетау қаласы

«12 орта мектебі» КММ

Күні: Мұғалімнің атыжөні:

Жамухамбетова Гульжан  Сейтжановна

Сынып: 1 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы Жануарлардың қандай түрлері  болады?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату.

 

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жабайы  және үй жануарларын еске түсіреді, ажыратады.

Көптеген оқушылар: Жабайы және үй жануарларының арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсіндіреді.

Кейбір оқушылар: Үй жануарларын қалай  баптап күту қажет екенін түсіндіреді, салыстырады.

Бағалау  критерийлері Жабайы жануарларды және үй жануарларын атайды;

Жануарларды жабайы және үй жануарларына топтайды.

Жабайы және үй жануарларын салыстырады.

Тілдік  мақсаттар Пәнге тән лексика және терминология

Жабайы және үй жануарлары, төл, қорек.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер:

– Қандай үй жануарларын білесіңдер?

– Адамға қандай пайдасы бар?

-Қазақстанның қандай жабайы жануарларын білесіңдер?

Құндылықтарды дарыту Жануарларды күтіп бағуға, оларға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Дүниетану,  сауат ашу.
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта, оқулық, сюжетті суреттер.
Бастапқы білім Кейбір  жануарларды атай алады. Үй жануарларын күтуді біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтын басы

10 мин

Психологиялық ахуал

 «Менімен бірге , қайтала!».
Жануарларға қамқормыз,

Табиғатты қорғаймыз.

Біз әдепті балалармыз,

Жақсылықты қолдаймыз.

 Топқа бөлу : «Ғажайып қапшық».

Әр оқушы  қапшық ішінен бір жануардың суретін алады, суреттер бойынша ,  оқушылар топқа бөлінеді.

1 топ- Жабайы жануарлар.

2 топ- Үй жануарлары мен жабайы жануарлар (аралас)

3 топ –  Үй жануарлары

Ширату жаттығуы: «Артығын алып таста» әдісі.

Оқушыларға   сурет көрсетіледі. Олар қай сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды.

Жабық , ашық сұрақтар.

– Ал қазір иллюстрацияға мұқият қарап, осы жануарлардың арасында не артық  екенін айтып беріңдер?

Қасқыр, қой, сиыр, жылқы.

– Неге қасқыр артық деп ойлайсыздар?

(Қасқыр – жабайы жануарлар, жылқы, қой және сиыр олар үй жануарлары).

– Қандай үй жануарларын білесіңдер?”

– Жабайы жануарларға қандай жануарлар жатады?

 «Болжам» стратегиясы

-Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі тақырып  не туралы ?

– Бүгінгі сабақта жабайы жануарлардың үй жануарлардың айырмашылығын білетін боласыңдар;

-Сендер  кейбір жануарларды  қалай күтуді білесіңдер, соны бүгін еске түсірейік.

Балалар , ал біз бүгінгі сабақта «Жануарлардың қандай түрлері болады?» атты тақырыппен танысамыз.

Бүгінгі сабақта жануарларды жабайы және үй жануарларына топтауға, және   жануарлардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтары туралы білетін боласыңдар.

 

 

 

 

 

 

Суреттер

Қасқыр,

сиыр –түлкі,

ешкі

 

 

Суреттер жинағы

(қасқыр, қой,

сиыр, жылқы)

Сабақтың ортасы

20 мин.

(Ж) Белсенді әдісі “Ойлан,жұптас,бөліс”

Үй жануарлардың атауын жаз Жабайы жануарлардың атауын жаз Үй жануарлары немен қоректенеді Жабайы жануарлар немен қоректенеді
Сиыр Қасқыр шөп,жем ет

Дискриптор

үй жануарлардың атауларын жаза алады ;

-жабайы жануарлар атауларын жазады;

– немен қоректенетінің анықтай алады;

ҚБ тәсілі.  «Үш шапалақ»

3-Шапалақ тапсырманы түсіндім.

2-Шапалақ тапсырма бойынша сұрақ бар.

1-Шапалақ тапсырманы орындауға киналдым.

Бірлескен  оқу әдісі.

(Т) «Ойлан, топтас, талқыла» әдісі.

Тапсырма арқылы саралау.

1 топ. Коллаж жасау. Жануарлардың суреттерін қиып алып, тиісті бағанға желімдеңдер.

Жабайы жануарлар Үй жануарлар
Қасқыр Ешкі
   

-Мектепке келе жатқанда, қандай үй жануарларды кездестіресіңдер?

Дискриптор

-жабайы жануарларды анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады;

-үй жануарларын анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады.

2 топ. Үй және жабайы жануарлардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы түсіндіреді, салыстырады.

Венн диаграммасын құрастыру.

Дискриптор

–   жабайы және үй жануарларының ұқсастықтарын анықтайды ;

 жабайы  және үй жануарларының  айырмашылықтарын ажыратады ;

– жабайы және үй жануарларың  салыстырады.

3 топ. «Сәйкестендіру»  әдісі

«Не, қайда мекендейді?»  ойыны.

Үй жануарлардың мекендеу ортасы туралы түсіңдіріп, мекен ететін жерін анықта. Адам үй жануарларын қалай  күтіп баптайды? Суреттерді сәйкестендіріңдер. Оқушылар зерттеу жүргізіп, кестені толтырады.

Жануарлар Мекені
Сиыр атқора
Қой сиырқора
Жылқы күрке
Тауық қойқора

Дискриптор

 үй жануарлардың мекен ететін жерін анықтайды;

–  үй жануарларын ажырата алады;

–  үй жануарларының  күтімі туралы түсіндіре алады;

Бағалау критерий

-жабайы және үй жануарларын анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады;

–   жабайы және үй жануарларының ұқсастықтарын анықтайды ;

 жабайы  және үй жануарларының  айырмашылықтарын ажыратады ;

– үй жануарларының мекен ететін жері мен күтімі туралы түсіндіре алады

ҚБ тәсілі: «Бағдаршам»

– Жұмысына көңілі толмайды

– Жұмысына көңілі толық толмады

– Жұмысына көңіл толды

Сергіту сәті:  «Жануарларды тап» ойыны.

Үй жануарларды атасам, шапалақта. Жабайы жануарларды атасам, топылдатта.

 (Ұ,Ө) Дәптермен жұмыс. «Ойлан, тап»  әдісі.

Бірінші жолға- үй жануарларының, ал екінші жолға жабайы жануарлар суреттерінің нөмірін жаз.  Сенің өлкеңде  мекендейтін  жануарлар суретінің қасына белгісін қойып, суреттің нөмірін жаз.

Үй жануарлары            
Жабайы жануарлар            

Дискриптор

–  жануарлар тобын анықтайды;

– үй жануалар мен жабайы жануарлардың айырмашылықтарын анықтай алады ;

-өз өлкесіңде мекендейтін жануарларды біледі;

ҚБ тәсілі.  «Саусақ»

Кесте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Флипчарттар, фломастер, маркер, қалам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А 4 қағазы,

маркерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй жануарлардың ойыншықтары /күту құралдары

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ  23 бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптер 14 бет

 

Сабақтын соңы

10 мин

 Рефлексия:

Мен нені білдім?

Мен нені білемін?

Мен нені білгім келеді?

“Жетістік  баспалдағы”

Өзінді  … шкаласында белгілеңдер.

Үй және жабайы жануарлар туралы қандай білімдерің бар.

Кері байланыс.

Түсіндір неге сен өзіңді баспалдақ басында, ортасында, соңында белгіледің.

 

 

 

Белсенді шағын – зертеу жүргізу.

Жіктеу саралау әдісі

(Т) Топпен жұмыс.

«Жануарлар әлемі »

Тапсырма арқылы саралау

Белсенді әдісі «Ойлан, тап».

Белсенді әдісі “Сөзді аяқта..”

Белсенді әдісі «Сәйкестендіру  әдісі»

Қалыптатырушы бағалау жеке жұмыс.

 

Бағалау тәсілі. «Бағдаршам»

Бағалау тәсілі «Саусақ»

Бағалау тәсілі. «Жетістік баспалдығы»

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді  іс-әрекет түрлері.

 

 

Сабақ бойынша рефлексия  
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

 

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *