Мәтіндік процессордағы кестелер

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2А. бөлім – Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу
   
Күні: Мұғалімнің аты-жөні :
Сынып: 7 Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Сабақ  тақырыбы Мәтіндік процессордағы кестелер
Осы сабақта қол жеткі-зілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу
Сабақ   мақсаты: Барлық  оқушылар:
Кесте элементтерін  пішімдеу командаларын білу
Оқушылардың  басым   бөлігі:
Кестені пішімдеу кезіндегі өзгерістерді түсіну

Кестені құру, редакциялау командаларын құжаттар даярлауда қолдану.

 

Кейбір   оқушылар:
Әр команданың атқаратын қызметі туралы түсінік бере алу

Кестені редакциялау, құрамын пішімдеу жолдарын саралау

Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийлері

 

1. Кесте элементтерін пішімдеу командаларын біледі

2. Кестені пішімдеу кезіндегі өзгерістерге түсінік бере отырып, құрастыру командаларын  қолданады

3. Кестені редакциялап,  құрамын пішімдеу жолдарын саралай алады.

 

Тілдік мақсаттар Кестелерді мәтіндік процессорда  пішімдей алады.
Лексика және терминология:

MS Word , кесте, автопішімдеу

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

– Кестелік ақпарттарды компьютер көмегімен қалай өңдеуге болады?
• Компьютерде кесте сызуға мүмкіндік беретін қандай бағдарламаларды
білесіңдер?

Түйінді  сөздер  мен  сөз  тіркестері:

Мәтіндік процессор – текстовый процессор – word processor

Жол – строка – line

Баған – столбец – column

Құндылықтарды

дарыту

• Жаңа өткен тақырыпты зейінмен тыңдап, түсіну.

• Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды өз бетімен орындау.

• Топтық тапсырмаларды орындауда өз үлесін қосып, сабақ

барысында белсенділік таныту.

·                    Ұлттық ойындарды дәріптеу

Пәнаралық  байланыстар  Математика,   сызу.
Алдыңғы меңгерілген білім Вирусқа қарсы қауіпсіздік
«БІЛУ»

Үй тапсырмасын тексеру

/5 мин/

Billimland сайт. Тестке жауап
Сабақ  барысы  
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Миға шабуыл

1мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

Білу , «Түсініксіз тармақ» әдісі

2 мин

 

 

 

4 мин

 

 

Түсіну «Парасатты диалог» әдісі

 3 мин

 

 

Қолдану . «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі

8  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

/8 мин/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі

3 мин

 

 

 

 

 

Кері байланыс «4 себеп» әдісі

2 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Сыныпқа кіргеннен «Дорбадағы асықтар» әдісі арқылы дорбадағы түрлі-түсті асықтарды алып, 2 топқа бөлініп отырады.

1-      топ «Кесте»

2-      топ «Пішімдеу»

Психологиялық ахуал орнату мақсатында топтағы оқушылар  сағат тілі  бойынша бір-біріне жақсы тілектер айтады.

1.Сабақ тақырыбын оқуға талаптану:

Оқушыларға  слайдты көрсетіп келесі сұрақты қояды:

–          Біз күнделікті өмірде  кесте қолданамыз ба ?

1.       Сендер осы уақытқа дейін мектеп қабырғасында қандай кестелермен кездестіңдер?

 

–            Күнделікті өмірден мысал келтіріндер .

 

Әр оқушы өз ойын айтады (мұғалім қажет болған кезде тереңдететін немесе көмекші сұрақтар қояды).

 

–          Кестенің қандай элементтерін білесіндер?

–           (оқушылар өздері білетін кесте элементтерін атайды )

 

2. Жаңа материалды үйрену:

Оқушыларға  кесте элементтерін түсіндіреді

 

–          Жол  –  көлденең орналасқан ұяшықтар қатары

–          Баған – тігінен орналасқан ұяшықтар қатары

–          Ұяшық – кестенің ең кіші элементі (баған мен жолдың қиылсқан жері)

 

 

Жеке жұмыс

–            Кесте элементтерін дәптерлеріңізге жазыңыздар.

–  Оқушыларға  «Как сделать таблицу в Ворде» деген бейне материалды қарауды ұсынады. Бейнені қарап болған соң оқушылардын бейнеден не көргендері туралы түсінік сұрайды

«Кім жылдам» әдісі арқылы   оқушылар жеке практикалық жұмыс жасайды.

Практикалық жұмыс

●            Сабақ кестесі деген кесте құрыңыздар (мәтіндік процессорда)

–            Кестеңізді сыныптастарыңызға көрсетіңіз Сіздің кестенізде неше баған мен жол болады ?

Әрі қарай оқушылар жеке компьютерде MS Word бағдарламасында кесте құрады.  Оқушылардың жұмысын бақылап жүреді және қажетінше оқушыларға консультация береді.

Оқушыларға проблемалық сұрақ қояды және қажет болған жағдайда түсіндіреді :

–          Бағанның енін қалай өзгертуге болады ?

 

 (Т) «Түсініксіз тармақ» әдісі бойынша оқушылар өздеріне таныс емес тармақты берілгенді  түсіндіріп өтеді

 «Қызыл асық» тобына

Мәтіндік редакторда кесте құру
Кесте бұл жолдар мен бағандарда реттеліп берілген ақпарат.
Кесте жолдар мен бағандардың қандай да бір санынан құралады.
Жолдар мен бағандар қиылыс ып, ұяшықтар құрайды. MS WORD мәтіндік редакторында кесте құру үшін Вставка Таблица Вставить таблица командасын орындаймыз (24-сурет). Экранда Вставка таблицы диалогтік терезесі пайда болады (25-сурет). Оған қажетті қатар мен бағандарды енгіземіз. MS WORD үнсіз келісім бойынша 5 баған, 2 қатар ұсынады, бірақ бұл сандарды өзімізге керегіне қарай өзгертуімізге болады.
Таблица Добавить столбцы командасын орындап кестеге баған
қосуға болады. Число строк амалының өрісінде кесте жолдарының саны енгізіледі.

«Жасыл» асықтар тобына

Ұяшықтарды қосу, өшіру және біріктіру
Ұяшық немесе ұяшықтар тобын алдына не жанына қосу үшін, жаңа ұяшық немесе ұяшықтар тобы орналасатын ұяшықты белгілеңдер. Содан кейін Таблица Добавить ячейки командасын орындаңдар. «Добавление ячеек» диалог терезесінде жаңа ұяшық қосылғаннан кейін не істейтінін: жол, баған қосу, ұяшықтарды жылжыту керек екенін көрсетіңдер. Дайын кестеге жеке ұяшықтарды қосу іс жүзінде
қолданылмайды. Ұяшықтарды біріктіру үшін: Біріктіру қажет ұяшықтарды белгілеп алып: Контекстік менюден
«Объединить ячейки» командасын орындаймыз. Макет – Объединить ячейки. Ұяшықтарды бөліктерге бөлу үшін:
Бөлу керек ұяшыққа тінтуірді орналастырып: Контекстік менюден «Разбить ячейки» командасын орындаймыз. Макет – Разбить ячейки. Қатар немесе бағандарды өшіру үшін:
Өшіру керек қатар немесе бағанды белгілеп алып: Контекстік менюден «Удалить строки» немесе «Удалить столбцы»,

«Макет – Удалить строки» немесе « Удалить столбцы»

(Т) «Парасатты диалог» әдісі арқылы 2 топ  тақырыптан  оқыған бөлімдері бойынша  түсіндіріп өтеді

Дескрипторлар:

1.      Кесте құра алады.

2.      Кесте құрастыру амалдарын біледі

Дескрипторлар:

1.      Мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдеуді біледі

2.      Ұяшықтармен жұмыс жасай алады

Дескрипторлар:

1.      Ұяшықтардың орналасу ретін біледі

«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы Billimland сайт арқылы, қысқыша жауап береді.

Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін смайликтер салады.

Жалғастыруға дайынмын Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес Түсінбеймін, қайталап қарау қажет

1.      Мен түсіндім себебі……

2.      Маған қиындық тудырды себебі…..

3.      Мен тәжірибемде қолдана аламын себебі…..

4.      Менің ұсынысым…..

Сөйлемдерін  аяқтау арқылы кері байланыс береді.

 

Түрлі түсті асықтар

 

 

 

 

 

«Мәтіндік редакторда кесте құру» сабағы

 

 

Слайд, АКТ

 

Интерактивті тақта,

 

 

Кестені LibreOffice Writer-де форматтау

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптер, оқулық

Жұптық бағалау

 

 

Бейнекөрсетілім АКТhttps://www.youtube.com/watch?v=S79RKkzWy5Q&spfreload=10

 

 

 

 

Ноутбук,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Компьютер, оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А4 форматты қағаз, маркер, стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А4 форматты қағаз, маркер, стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайликтер

Кима қағаздар

Үйге тапсырма беру

 

 

–       Футболдан Қазақстан чемпионатының турнир кестесін жасау.

Кестенің мазмұны туралы алдын ала ойланып көріңіз .

 
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?  Пәнаралық байланыс қауәпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Құндылықтардағы байланыс
 Берілген 1-тапсырмадан күтілетін нәтиже:

1.      Кесте құра алуы

2.      Кесте құрастыру амалдарын білуі

2- тапсырмадан күтілетін нәтиже:

1.      Мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдеуді білуі

2.      Ұяшықтармен жұмыс жасай алуы

Сабақ барысындағы күрделі тапсырма беріледі

1. Апталық бес күн ішіндегі режімдерің бойынша кесте құрастырыңдар.

2. Салыстыру критерийлері

·         Сын тұрғысынан ойналана отырып, апталық режімдерін саралауы

·         Ұяшықтарды қосу, өшіру және біріктіру амалдарын тиімді қолдануы

·         Кесте элементтерін  пішімдеуі

Бағалауды әр тапсырманың соңында көңіл күйді білдіретін «Смайлик» әдісі бойынша бағалап отырамын. Егер бала түсінбегенін білдірсе, нені түсінбегенін сұрап кетемін.

Кері байланысты «4 себеп» әдісі бойынша аламын.

1.      Мен түсіндім себебі……

2.      Маған қиындық тудырды себебі…..

3.      Мен тәжірибемде қолдана аламын себебі…..

4.      Менің ұсынысым…..

Сөйлемдерін  аяқтау арқылы кері байланыс береді.

Көршісіне тілек айту арқылы психологиялық ахуал тудыру

Оқушылардың компьютер алдында отыру ережесін сақтауын қадағалау.

 

 

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе?

Төмендегі бос ұяшыққа  сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.  

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *