Әкімшілік құқық қандай қатынастарды ретейді

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1FӘкімшілік құқық түсінігі

Мектеп: Р.Смаилов  орта мектебі

Күні: 7.03.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні: Шанасурова Молдир Абдумаликовна

Сынып:9

Сабақтың

тақырыбы:

Әкімшілік құқық қандай қатынастарды ретейді
Оқу мақсаттары: 9.6.1.1Әкімшілік құқық ұғымын түсіну
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Әкімшілік құқық ұғымын және әкімшілік құқық қандай қатынастарды реттейтінін біледі, түсінеді (білу, түсіну)

Басым бөлігі: Әкімшілік құқықтың ерекшеліктерін  анықтайды , сипаттайды (түсіну, қолдану )

Кейбір оқушылар: Әкімшілік құқық субьектілерін талдайды, әкімшілік құқықтық жауапкершілікті саралайды. (талдау)                                                                         

Бағалау критерийі -Әкімшілік құқық қандай қатынастардың реттейтінін біледі

-Әкімшілік құқықтың ерекшеліктерін анықтайды

– Әкімшілік құқық субьектілерін талдайды

Тілдік мақсаттар «Лездемелі сұрақтар» әдісі арқылы заңнамада отбасы қалай қорғалғанын анықтайды (айтылым)

«Ойлан , жұптас, бөліс» әдісі арқылы  құқық қандай қатынастарды реттейтінін біледі, түсінеді . (оқылым, айтылым, жазылым)

«Венн диаграммасы» арқылы әкімшілік жаза мен әкімшілік жауапкершілікті салыстырады, талдайды (оқылым, жазылым)

Құндылықтарға баулу Жауапкершілік

Қарым-қатынас жасау қабілеті

Отан –суйгіштікке баулу

Пәнаралық байланыс Тарих
Алдыңғы білім

3 мин

«Лездемелі сұрақтар» әдісі арқылы Заңнамада отбасы қалай қорғалған тақырыбына қорытынды жасаймын. Сұрақтар:

1.Отбасы құрудың негізгі ұстанымдары қандай?

2.Неке дегеніміз не?

3.Әлеуметтік өмір аясы дегенміз не?

4.Неке жасы қанша жас?

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

 

 

 

Ресурстар

 

 

 

Сабақтың басы

5мин

Оқушылармен амандасып, сыныпты түгендеймін

Психологиялық ахауыл қалыптастырамын

Ізгі тілек шеңберде тұрып, оқушылар тілек айтады

Топқа бөлу:

Тірек сөздер бойынша топқа бөлемін

Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін.

Әріп қиындыларында бақыт,қуаныш,шаттық  деген сөздер болады, оқушылар сол сөздер бойынша топқа бөлінеді

1-топ

Бақыт

2-топ

Қуаныш

3-топ

Шатық

 

Қағаз қиындылары

Сабақтың ортасы

30 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Барлық оқушылар орындайды. «Ойлан , жұптас, бөліс» әдісі, «Мәтінмен жұмыс» әдісі

1-тапсырма: Әкімшілік құқық ұғымын анықтаңыз. Әкімшілік құқық қандай қатынастарды реттейтінін анықтаңыз.

Оқушы қадамдары: Топтық жұмыс

1-топ: Әкімшілік құқықтық ерекшелігі

2-топ: Әкімшілік құқықтың субектілері

3-топ: Әкімшілік жазаның түрлері

Дескриптор:білім алушы

Мәтінді оқиды

Әкімшілік құқықтың ерекшелігі неде екенін анықтайды

-Әкімшілік құқықтың субьектілерін  түсіндіреді

-Әкімшілік жазаның түрлерін атап айтып береді

-Флипчартқа түсіреді

 

Қалыптастырушы бағалау:Топтарды ауызша бағалаймын (Жақсы!, Жарайсың!, Керемет!,)

 

Басым бөлігі орындайды. «Ой қозғау»  әдісі .

2-тапсырма: Әкімшілік құқықтың ерекшеліктерін  анықтайды , сипаттайды

Оқушы қадамдары: Топтық жұмыс.

1-топ  Әкімшілік құқық бұзушылық дегеніміз не екенін түсіндіріңіз?

2-топ.Әкімшілік құқық бұзушылықтың субьектісі әкімшілік әрекет қабілетілігі қай жастан басталады?

3-топ Әкімшілік жазаның түрлерін атаңдар?

 

Дескриптор:білім алушы

-Әкімшілік құқық бұзушылық дегеніміз не екенін анықтамасын анықтайдыі.

-Әкімшілік құқық бұзушылықтың субьектісі әкімшілік әрекет қабілеттілігі қай жастан басталатынын анықтайды.

-Әкімшілік жазаның түрлерін сипаттайды

 

Қалыптастырушы бағалау:ауызша бағалаймын(жақсы, өте керемет,талпыну керек)

 

Кейбір оқушылар орындайды. «Класстер» әдісі

3-тапсырма: Әкімшілік құқық субьектілерін талдайды, әкімшілік құқықтық жауапкершілікті талдайды.

Әкімшілік құқық субьектілері
Әкімшілік құқықтық жауапкершілік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

-Әкімшілік құқық субьектілерін талдайды

-Әкімшілік құқықтық жауапкершілікті саралайды

 

ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.

 

4-тапсырма: Венн диаграммасы арқылы қылмыстық жаза түрлерінің ұқсастығы мен айырмашылығын талдаңыз

   Әкімшілік жаза               Әкімшілік жауапкершілік

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

–          Оқушылар әкімшілік жаза түрлеріне талдау жасайды;

–          Венн диаграммасы арқылы әкімшілік жаза мен әкімшілік жауапкершіліктіңайырмашылығына талдау жасайды;

–           Әкімшілік жазаның ауырлайтынын түсінеді.

 

ҚБ: Смайликтер арқылы бағалаймын.

Флипчарт

Қолданады  маркер, оқулық, үлестірмелі материалдар

Сабақтың  соңы

5 мин

 

БББ кестесі.кері  байланыс

 

Білемін Білдім Білгім келеді
   

 

 

 

 
Бағалау парақтары
Саралау-сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көресетесіз? Сіз

Басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Барлық оқушылар: «Ойлан , жұптас, бөліс» әдісі, «Мәтінмен жұмыс» әдісімен Әкімшілік құқық ұғымын және Әкімшілік құқық қандай қатынастарды реттейтінін анықтады.

Басым бөлігі: «Ой қозғау»  әдісі

Әкімшілік құқықтың ерекшеліктерін  анықтады , сипаттады

Кейбір оқушылар: Класстер» әдісі арқылы Әкімшілік құқық субьектілерін талдады,

Әкімшілік құқықтық жауапкершілікті саралады. Венн диаграммасы арқылы Әкімшілік жаза мен жауапкершіліктің түрлерінің ұқсастығы мен айырмашылығын талдап анықтады.

Қалыптастырушы бағалау:

Топтарды ауызша бағалаймын (жақсы,жарайсың, керемет, талпыну керек)

«Бас бармақ» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.

 

Смайликтер арқылы бағалаймын.

 

БББ кестесі.кері  байланыс

 

Білемін Білдім Білгім келеді
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыныпта қауіпсіздік ережесін сақтау керек.Интертақтаны мұқият қолдану;

Тоқ көздерін ережеге сай пайдалану;

 

 

Сабақ

 Бойынша

 рефлексия

Сабақта мен оқушылыардың қажеттіліктеріне қарай  отырып, Ойлан ,жұптас,бөліс» әдісі, «Мәтінмен жұмыс» әдісі, үш топқа мәтін тарату. «Ой қозғау»  әдісі « Класстер» әдісі Венн диаграммасы әдісітер арқылы оқушылырға тапсырмалар бердім

Уақыты тиімді пайдаландым.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *