Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі Ғылымның пайдасы Сынып: 6 «Б»
Күні: 19.11.19. | Қызылорда облысы, Арал ауданы №262 мектеп-гимназиясы | ||||||
Бөлім: «Абайды оқы, таңырқа!» | Мұғалім: Турениязова Орынкүл Құрманбекқызы | ||||||
Сынып: 6 «Б» | Қатысқан оқушылар саны: 25 | Қатыспағандар: | |||||
Сабақтың тақырыбы: | Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі Ғылымның пайдасы | ||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | Т/Ж 6.1.4.1 көркем шығармадан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту
А/И 6.2.1.1. шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау |
||||||
Сабақ мақсаты: | Оқушылардың барлығы: Көркем шығарманы мәнерлеп оқиды .Белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасай алады
Оқушылардың көпшілігі Әдеби шығарманы жатқа мәнерлеп айтады . Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасайды Оқушылардың кейбірі : Әдеби шығарманы жатқа мәнерлеп айтады . Белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасауда ойын еркін жеткізеді |
||||||
Бағалау критерийлері | -көркем шығарманы мәнерлеп жатқа айтады
– белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасайды |
||||||
Құндылықтарды игерту: | Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады. | ||||||
Пәнаралық байланыс: | Тарих, өзін-өзі тану | ||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары: | Интер тақта ,аудио мәтін.үлестірме қағаздар | ||||||
Тілдік мақсаттар: | Оқушылар:
Абайдың өлеңдерін қолданылу ережесін дағдыға айналдырады. Пән лексикасы және терминология: Нәфрәтлі-жиіркенішті , ғибрәтлі- үлгілі, өнегелі Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің болжауым бойынша келесі үзіндіде ………………………….. баяндалады. Менің пайымым бойынша келесі үзіндіде ………………………….. баяндалады. |
||||||
Осыған дейін меңгерілген білім | Абай Құнанбаев туралы мәліметтер | ||||||
Жоспар | |||||||
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөз дер | |||||
Сабақ басы
5 мин
3мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу. Сынып оқушылары еркін өздері қалаған топқа біріктіріледі «Менің досым білімді» , І «Білімді» тобы «Менің досым өнерлі» ІІ «Өнерлі» тобы « Менің досым талантты» ІІІ «Талантты» тобы -Неліктен «Өнерлі» тобын қаладың? -Сен неліктен «Талантты» тобын қаладың ? -Сен неліктен «Білімді» тобына отырдың? Оқушылардың құрал-жабдығын тексеру,назарын сабаққа аудару. Өткен сабақты пысықтау Сонымен бірге Абай Құнанбайұлы жайлы білгендерін еске түсіру мақсатында сұрақтар беремін. Ұжымдық жұмыс «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі Оқушылар тез – тез айтып отырады. ҚБ «Смайлекпен» (Әр топ жинаған смайлектер санын айтады) |
|
|||||
Сабақ ортасы
2мин
10 мин
7мин
5мин |
Оқу ,білім туралы өлеңдерінде ақын ғылым, білімнің пайдасын айта келе , өмірдің мақсаты білімде екенін түсіндіреді
Олай болса, бүгін біз сіздермен Абай атамыздың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі – Дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді жазып қойыңыздар. 1.Білім – адам өміріне өте қажет. Тіпті оны ұлылардың өзі де мойындайды. Ең алдымен осы өлеңде кездесетін түсініксіз сөздермен танысып, дәптерлеріңе жазып қойыңдар. Маржан сөз Нәфрәтлі – жиіркенішті. Ғибрәтлі – үлгілі, өнегелі. Енді «Тізбектеп жатқа айт» әдісі арқылы өлеңді мәнерлеп жатқа айтамыз Топтық жұмыс: Әр топтан оқушылар ақын өлеңін мәнерлеп жатқа айтады ҚБ « Екі жұлдыз, бір ұсыныс» І Өлеңдегі антоним сөздер , антоним бола алатын сөздерді табыңдар 59 ІІ «Сандар сөйлейді» 1845 3
1904 175 13 ІІІ Өлеңді құрылысына қарай талдаңдар ҚБ «Смайлектер» Топ бір-бірлерін смайлектермен бағалайды Жұптық жұмыс Тест сұрақтары беріледі 1 «Бекерге мал шашпақ» тіркесінің мағынасын көрсетіңіз А. Рақымшылық +В. Ысырапшылық С. Мақтаншақтық Д даңғойлық 2. Өлеңде келтірілген адам бойында болуға тиіс жақсы қасиеттердің бірін табыңыз А. Мақтан В. Тілеу С. Қайғы жеу +Д.Рақымшылық 3.Автордың берілген өлең жолдарында айтпақ болған ойын көрсетіңіз Жамандық көрсең нәфрәтлі, Суытып көңіл тыйсаңыз +А. Тоқталу, бас тарту өз ойы мен бойын жию В. Көңілі қалу, ойы суу С. Шошыну, үрку Д. Көңіліне келу, көңілі қалу 4. Өлең мәтінінде көп қайталанатын сөздерді белгілеңіз +А. Ғылым, ғалым В. Бес нәрсе С. Бол Д. Болма 5.Мәтіндегі ауыспалы мағыналы сөз қолданысын көрсетіңіз +А. ғылым сүю, ойға жию, ғылым беру В. Бір ғылымды көрсеңіз С. Ғалым болмай немене Д..бес дұшпан 6.Абайдың адам болудың шарты ретінде көрсететін әрекетін белгілеңіз +А. Ғылым іздеу С. Құмарланбау, шаттанбау В. Ойды жию Д. Суытып көңіл тыю 7.Абайдың ойынша ғалым болу үшін- А. Бойды жию керек + С.балалықты қию керек В. Мақтанбау, шаттанбау керек Д.бір ғалымды көру керек 8. Өлеңнің басты тақырыбын көрсетіңіз А. Діттеген мақсатына жету + С. Ғылымды сүю, адам болу В. Махаббат мәселесі Д. Әлеуметтік мәселе 9. Үзіндіде автор нені мегзеп отырғанын көрсетіңіз Білгендердің сөзіне Махаббатпен ерсеңіз +А. Бейілмен, ынта, ықыласпен С. жақсылыққа жетем деп В. Көңілді қуанышпен Д. терең оймен, парасатпен 10. Өлең жолының жалғасын табыңыз Саған ғылым кім берер А. Ғылымға көңіл бөлсеңіз + С. Жанбай жатып сөнсеңіз В. Айтпа ғылым сүйсеңіз Д, Бір ғылымды сүйсеңіз ҚБ Өзара бағалау 9 балл -10 – «5» ; 6- 8 – «4» ; 4 – 5 – «3» ; 0-3 – «2» |
Білім ланд
Сөздер және суреттері бар үлестірме парақ;
Білім ланд тест |
|||||
Сабақ соңы
5 мин
3мин
Үйге тапсырма
|
Жеке жұмыс
Қалыптастырушы тапсырма «Балалар философиясы» І топ Бес нәрседен қашық бол Оған қайғы жесеңіз Бес нәрсеге асық бол Өсек, өтірік, мақтаншақ, Адам болам десеңіз Еріншек, бекер мал шашпақ- Тілеуің, өмірің алдыңда Бес дұшпаның білсеңіз. ІІ топТалап, еңбек, терең ой, Жамандық көрсең нәфрәтлі Қанағат, рақым, ойлап қой- Суытып көңіл тыйсаңыз. Бес асыл іс, көнсеңіз Жақсылық көрсең ғибрәтлі, Жақсылық көрсең ғибрәтлі, Оны ойға жисаңыз. ІІІ топ Болмасаң да ұқсап бақ, Сізге ғылым кім берер, Бір ғылымды көрсеңіз, Жанбай жатып сөнснңіз? Ондай болмақ қайда деп, Дүние де өзі, мал да өзі, Айтпа ғылым сүйсеңіз. Ғылымға көңіл берсеңіз. ҚБ «Дескриптормен» Дескриптор – белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасайды -Ойын еркін жеткізеді Сабақты бекіту Рефлексия. «SMS хат» әдісі Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді. Бүгінгі сабақта маған……………….. қызықты болды Маған …………………….. қиындық тудырды Менің көңіл күйім ………………………………….. Өлеңді жаттау. |
||||||
Қосымша ақпарат | |||||||
Саралау – Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы оқушыларға көмек көрсету жүзеге асырылады
Сараланған тапсырмалар арқылы әрбір оқушы өз білім деңгейін көрсете алады |
Бағалау – оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі Сабақ барысында оқушылардың бірлескен жұмысын бағамдау үшін қошеметтеу, мадақтау «смайлек», дескрипторлар қолданылады | Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
Рефлексия Оқу мақсаттары мен сабақ мақсаттары SMART өлшемдеріне сай шынайы құрылады. Оқушылар тақырыпты меңгеруде мазмұнын түсінеді, өлеңді жатқа айтады. А. Құнанбайұлы өмірі мен шығармалары туралы танысады Шығарма мазмұнын меңгереді,алған білімдерін бекітеді | |||||||
Қорытынды бағамдау | |||||||
Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Оқу мақсатымды дұрыс, нақты таңдай алдым деп ойлаймын. 2..Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы өткізу кезінде оқушылар қызығушылығы жоғары болады Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Уақытты тиімді қолдана білуім керек. 2 Білім алушылардың мүмкіндіктері мен жас ерекшеліктерін ескере отырып, сараланған тапсырмалар әзірлеу Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? Оқушылардың білім алуын қолдау үшін тапсырмалар түрлерін түрлендіріп отыру
|