Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Жаратылыстану

Сынып: 3

Күні:

Ортақ тақырып: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (жарық пен қараңғы)

Сабақтың

тақырыбы:  Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар

Мектеп:Черноярка жалпы орта білім беру  мектебі

 

Мұғалімнің

аты-жөні:Догдорхаан Мадина

 

Қатысқандар:18

 

Қатыспағандарсаны:0

Ұзақ мерзімдегі  оқу мақсаты

 

3.​2.​2.​1 жануарларды омыртқалыларға және омыртқасыздарға жіктеу;

3.​1.​2.​2 ақпарат көздерінің артықшылығы мен кемшілігін анықтау

Сабақ   мақсаттары

 

Барлығы: жануарларды омыртқалыларға және омыртқасыздарға жіктейді, ақпарат көздерінің артықшылығы мен кемшілігін анықтайды.

Көбі:ақпарат көздері арқылы жануарларды омыртқалыларға және омыртқасыздарға жіктейді.

Кейбірі:Жануарларды омыртқалыларға және омыртқасыздарға жіктейді, олардың айырмашылығын мен ұқсастығын ажыратады, өз жауаптарын дәлелдейді.

Бағалау   критерийлері – Омыртқасыз  және омыртқалы жануарлардың ажыратады.

– Ақпарат көздерінің артықшылығы мен кемшілігін сипаттайды

Тілдік мақсаттары: Пәнге тән лексика немесе терминология:

▪  Омыртқа, омыртқалы , омытрқасыз

Диалог құрастырамыз:

Жануарларды қандай топқа бөлуге болады?

Сыни ойлау сұрақтары:

Омыртқалы және омырқасыз жануардың айырмашылығы неде?

Құндылықтарды  дарыту

 

Қоршаған ортаның  алуан түрлі тіршілігін сақтап, елге , жерге  құрметпен  қарау
Денсаулық  және 

техника 

қауіпсіздігінің сақталуы

Дұрыс отыру
Пәнаралық  байланыстар

 

Дүниетану, қазақ тілі
АКТ қолдану дағдысы

(сабақта қолданылатын   болса көрсетініз)

Интернет желісінен ақпарат алады, өңдейді.
Алдыңғы менгерілген білім  Жануарлардың түрлері туралы  біледі

Сабақ  барысы       

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақта  жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

 

Себетте берілген жануарлар түрлерінің суреттері арқылы топтарға  бөлінеді:

1 топ:Балық

2 топ: Көбелек

3 топ: Балапан

(Ұ) «Доппен лақтыру» әдісі арқылы ширату тапсырмасын өткіземін.

Мақсаты:сұраққа жауап беру, ойын дәлелдеу, басқа сұрақ құрастыру дағдыларын дамыту.

Су,жер, аспан деген сөздерге қатысты сөздер айту арқылы доп лақтырады.

Мысалы:Су болса- онда балық

– Бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай болады деп ойлайсыңдар? – деп, мақсатты шығарып аламын

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ТҚ)«Джигсо»  әдісі. 

Мақсаты:ақпарат іздеу,топ ішінде талқылау, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру.

Әр топ өз тапсырмасын орыңдап болған соң, келесі топка өз тапсырмасын түсіндіреді.

Саралау тәсіл: Тапсырма , Дереккөздер

Барлығы: Ақпарат көздерінен «Омыртқалы жануарлар» туралы мәлімет дайындайды, талқылайды, постерге түсіреді.

Көбі:Ақпарат көздерінен «Омыртқасыз жануарлар» туралы мәлімет дайындайды, талқылайды, постерге түсіреді.

Кейбірі: Ақпарат көздерінен«Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар» туралы мәліметтер алып, Венн диаграммасын құрастырады, топтармен бөліседі.

Дескриптор

– Ақпарат көздерінен омыртқалалар туралы мәлімет алады;

– Ақпарат көздерінен омыртқасыздар туралы мәлімет алады;

Ақпарат көздерінен омыртқалы және омыртқасыздардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады.

 

 

Бағалау: «Бағалау парағы»  арқылы әр топ бірін бағалайды

 

Топтар 1 -тапсырма 2 -тапсырма 3 -тапсырма
I топ      
II топ      
III топ      

 

Кері байланыс «Тазалық» әдісі арқылы жүргізіледі, оқушылар кері байланысқа стикерлерді тиісті орынға жабыстырады.

 

(ТҚ) «Із кесушілер » әдісі

Мақсаты:Зерттеушілік қабілетін дамытады.

Топ болып сол сұрақтарға  түрлі дереккөздерге жүгіне отырып, жауап беруге тырысады.

Ақпарат көздерінен  мәлімет жинау арқылы кестені толтырады.

 

Атауы

 

Тарихы Мекендейтін жерлері Немен қоректенеді
Балық      
Көбелек      
Теңіз жұлдызы      

Дескриптор:

Ақпарат көздерінен мәлімет жинайды

– Кестені толтырады

 

Бағалау: «Бағалау парағы»  арқылы әр топ бірін бағалайды

Топтар 1 -тапсырма 2 -тапсырма 3 -тапсырма
I топ      
II топ      
III топ      

 

Кері байланыс: Екі жұлдыз бір тілек

 

 

(Ж) «Ия» , «жоқ» әдісі  ( әр дұрыс жауаптың тұсына « қосу таңбасын +  қойыңыз»

Мақсаты:алған білімін қаншалықты меңгергенін

анықтайды.

 

 

Сұрақтар Ия Жоқ
Төрт түлікті омыртқасыз жануарға жатқызуға  болама?    
Омыртқалы жануарды тек шөлді жерлерде кездемеді    
Балық омыртқасыз жануар    
Омыртқалы жануардың ішкі қанқасы болады ма?    
Құстар омыртқалы ма?    
Құрттар омыртқалы    

 

Дескриптор:Кестедегі сұрақтарға жауап береді.

 

Бағалау: «Бағалау парағы»  арқылы әр топ бірін бағалайды

 

Топтар 1 тапсырма 2 -тапсырма 3 -тапсырма
I топ      
II топ      
III топ      

 

Кері байланыс : СМС  арқылы

 

https://kk.wikipedia.org/wiki/Омыртқасыздар

 

https://kk.wikipedia.org/wiki/Омыртқалылар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия:Пирамида

 

 
Саралау- оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға  қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

 
Бағалау-оқушылардың  материалды меңгеру деңгейін тексеру

Жоспарыңыз?

Доппен лақтыру » әдісі

 

Денсаулық  және  техника  қауіпсіздігінің сақталуы.
ТҚ) «Джигсо»  әдісі. 

Мақсаты: ақпарат іздеу,топ ішінде талқылау, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру.

Әр топ өз тапсырмасын орыңдап болған соң, келесі топка өз тапсырмасын түсіндіреді.

Саралау тәсіл : Тапсырма , Дереккөздер

Барлығы: Ақпарат көздерінен «Омыртқалы жануарлар» туралы мәлімет дайындайды, талқылайды, постерге түсіреді.

Көбі:  Ақпарат көздерінен «Омыртқасыз жануарлар» туралы мәлімет дайындайды, талқылайды, постерге түсіреді.

Кейбірі: Ақпарат көздерінен«Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар» туралы мәліметтер алып, Венн диаграммасын құрастырады, топтармен бөліседі.

Дескриптор

– Ақпарат көздерінен омыртқалалар туралы мәлімет алады;

– Ақпарат көздерінен омыртқасыздар туралы мәлімет алады;

Ақпарат көздерінен омыртқалы және омыртқасыздардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады.

 

 

 

 

Дескриптор

– Ақпарат көздерінен омыртқалалар туралы мәлімет алады;

– Ақпарат көздерінен омыртқасыздар туралы мәлімет алады;

Ақпарат көздерінен омыртқалы және омыртқасыздардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады.

 

Бағалау: «Бағалау парағы»  арқылы әр топ бірін бағалайды

Топтар 1 тапсырма 2 -тапсырма 3 -тапсырма
I топ      
II топ      
III топ      

Кері байланыс «Тазалық»  әдісі арқылы жүргізіледі, оқушылар кері байланысқа стикерлерді тиісті орынға жабыстырады.

 

Дескриптор:

Ақпарат көздерінен мәлімет жинайды

– Кестені толтырады

Бағалау: «Бағалау парағы»  арқылы әр топ бірін бағалайды

Кері байланыс: Екі жұлдыз бір тілек

 

 

Дескриптор:Кестедегі сұрақтарға жауап береді.

Бағалау: «Бағалау парағы»  арқылы әр топ бірін бағалайды

Кері байланыс : СМС  арқылы

 

Рефлексия:Пирамида

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *