Е дыбысы мен әрпі

Пәні: Сауат ашу

Мұғалім:  Смағұл Айдана Абатқызы

Тақырыбы: Е дыбысы мен әрпі

Мақсаты:

Білімділік:Оқушыларды Е дыбысының айтылумен жане жазылуымен таныстыру. Е дыбысы мен әрпін меңгерту. Е дыбысының бөлек буын құрайтынын түсіндіру. Дауысты дауыссыз екенін ажырата білуге үйрету.

Дамытушылық: Ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөздік қорларын молайту, қызығушылығын, белсенділігін дамыту, сауатты жазуға баулу.

Тәрбиелік: Әдептілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Өткізу әдісі: Ертегілер еліне саяхат,түсіндіру,сұрақ-жауап, жұмбақтар, суретпен жұмыс.

1.Ұйымдастыру бөлімі

Психологиялык дайындык

Шаттық шеңбері

Мейірімді жүрекпен,

Ақпейілді тілекпен.

Салемдесіп алайық,

Бір жадырап қалайық.

Балалар, бүгінгі сабағымызды «Бауырсақ» ертегісіне саяхат жасап қайтамыз.

Ерте-ерте ертеде, бір шал мен кемпір болыпты бір күні шал кемпіріне, кемпірім бауырсақ пісірші деп айтыпты. Кімпірі бауырсақ пісіріп ол ыстық болған соң терезе алдына суытып қойыпты. Бауырсақ терезеден секіріп түсіп орманға қаша жөнеледі. Келе жатса алдынан қоян шыға келеді.

-Балалар,қоян бауырсақты жеп қоямын деп тұр.Біз бауырсақты құтқаруымыз керек.

Қоян тапсырмасы: Балалар кеше қандай дыбыспен таныстық ң дыбысымен таныстық. ң дыбысы сөздердің қай жерлерінде кездеседі. Тек ортасында кездеседі екен. Ң дыбысы бар сөздерді кім айтады.

Мысалы: шаңғы, жаңғақ, қайың т.с.с.

Балалар бауырсақ осылайша қоянның тапсырмасын орындап ары қарай құтылып кетеді.

Келе жатса алдынан Қасқыр шыға келеді.

Қасқыр тапсырмасы: Жұмбақ шешу.

Жұмбақ

Ти десем тимейді,

Тиме десем тиеді

(Ерін)

Балалар ерін айтып көрейікші қандай дыбыс есіп тұрсыңдар? Е дыбысы сөздің қай жерінде естіліп тұр? Ендеше бүгін Ее дыбысымен танысамыз. Басында екен.

Е үш рет айтып көрейікші қалай айтылып тұр? Созылып , еш кедергіге ұшырамай айтылады, жіңішке дауысты дыбыс екен.

Тақтаға жазып көрсету. Ее оңға қарай бағытталған жартылай екі төрт бұрыштың жартысы. Дыбысты естиміз,ал әріптердің таңбасы. Әріпті жазамыз көреміз оқимыз.

Ауамен жазу.Көзбен жазу.

Табиғи ресурстармен жұмыс.

Оқулықпен жұмыс.

Сергіту сәті.

Осылайша бауырсақ қасқырдың тапсырмасын орындап ары қарай кете барады, келе жатса алдынан аю шыға келеді.

Аю тапсырмасы: Берілген кеспе әріптерден сөз құра және дыбыстық талдау жаса. 3топқа тапсырма Ана, тай, ай.

Е дыбысы бар сөздерді ойлап тауып айт. Есік,етік, терек,терезе,ерін, ескек т.с.с

Осылайша бауырсақ қасқырдың тапсырмасын шешкен екен. Қасқыр бауырсақты қоя береді.

Бауырсақ келе жатса алдынан қу түлкі шыға келеді.

Түлкі тапсырмасы: мына буын сөздерді оқы. Ма, ме,та, те,ой,на, не

Сурет бойынша «Ее» әрпінен басталатын затты табу,қоршау.

-Балалар, біз бауырсаққа көмектесіп,оны құтқардық.Бауырсақ сіздерге риза болып,сыйлығын таратқысы келіп тұр. Смаиликтер тарату.

Сабақты қорытындылау. Оқушыларды бағалау.

-Оқушылар ,бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?

Стикерлерін жапсыру.

-Сабақ аяқталды,сау болыңыздар!

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *