Inline function
Long term plan unit:
Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі: Chapter 8.2А Processing of information in spreadsheets Бөлім 8.2А. Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу |
School: secondary school №8 of Temirtau
Мектеп: «Теміртау қаласының №8 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ |
|||||||
Teacher name: Alimkhanov A.O.
Мұғалімнің аты-жөні: Алимханов А.О. |
||||||||
Date: 20.12.2018
Мерзімі: 20.12.2018 |
Grade: 8
Сынып : 8 |
Number present: №15
Сабақ №15 |
||||||
Theme of the lesson: Inline function
Сабақтың тақырыбы: Кіріктірілген функциялар |
||||||||
Learning objectives (s) that this lesson is contributing to:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): |
8.2.2.3 Using inline functions to solve problems using a spreadsheet | |||||||
8.2.2.3 Электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану | ||||||||
Lesson objectives:
Сабақ мақсаттары:
|
1.All learners will be able to: | |||||||
The Exсel tabular processor knows the links in the formulas. The scheduling processor can run calculations within a table | ||||||||
1.Барлық оқушылар: | ||||||||
Exsel кестелік процессор формулалардағы сілтемелер туралы біледі. Кестелік процессорда кесте ішіндегі есептеулермен жұмыс жасай алады | ||||||||
2.Most learners will be able to: | ||||||||
Exсel performs practical work | ||||||||
2.Оқушылардың көбісі: | ||||||||
Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды | ||||||||
3.Some learners will be able to: | ||||||||
Exсel performs practical tasks for complex reports using a table processor | ||||||||
3.Кейбір оқушылар: | ||||||||
Exsel кестелік процессордың көмегімен күрделі есептерге практикалық жұмыстар орындайды | ||||||||
Key words and phrases:
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
Cell, spreadsheet, Column, set, row, table, worksheet
Ұяшық, электрондық кесте, баған, жол, кесте, жұмыс беті |
|||||||
A stimulating question:
Ынталандырушы сұрақ |
What is a formulas?
Формула дегеніміз не? |
|||||||
Terminology
Терминология |
Digital – сандық
|
Set- жиынтық-комплект
Multiple-бірнеше-множественный equation of a square – квадрат теңдеу Application program – қолданбалы бағдарлама |
||||||
Interdisciplinary contacts:
Пәнаралық байланыстар: |
Russian, English, Mathematics, Physics
Орыс тілі,Ағылшын тілі, математика, физика |
|||||||
Previous learning:
Алдыңғы оқу: |
Электрондық кестені жасау (Creating your spreadsheets) | |||||||
Plan Жоспар | ||||||||
Time
Уақыты |
Planned activities
Жоспарланған жаттығулар |
Resources
Ресурстар |
||||||
Beginning (Басы)
2 min
Checking homework Үй тапсырмаларын тексеру 3 min Eliciting Ынталандырушы сұрақ 1 min |
The teacher will greet the learners and try to create a positive learning atmosphere: Greetings, familiarization with the plan
Hello everyone Топқа бөлу: Row және Column сөздерін қиылған дөңгелектерге жазып әр оқушы бір қиындыдан алып, пазл жинайды. 1. Split into two groups 2. Checking homework (Let’s now, moving on to checking homework and answer few questions a) What is a spreadsheets? b) What are spreadsheets used for? 3. A stimulating question (What is a formulas?) 4. New lesson (I want you to open copybook and write down the date. Today is our lesson topic “Functions in spreadsheets”. Today our lesson is going to focus on formulas of spreadsheets. It’s closely linked to last week’s lesson on MS Excel. Let’s start our lesson. Let’s look at functions of spreadsheets in more depth.) 5. Practice work (A good example of formulas in spreadsheet is equation of a square. What I mean by this is formulas of discriminant. Now, on to practical work) 6. Terminology 7. End (performs test tasks) 8. Reflexes (Knowledge Tree.) 9. Homework (Inline function) |
Sticker.
Evaluation sheet Personal work Interactive board Examination
|
||||||
Middle (Ортасы)
New lesson (Жаңа тақырып мазмұны) 5 мин
Practice Тәжірибе 5 мин
4 мин
10 min |
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз «Кіріктірілген функциялар». (Кесте ішіндегі есептеулер) Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі. 1-топ. Кесте ішіндегі есептеулер жүргізу 2-топ. Формулалардaғы сілтемелер 2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Оқушылар берілген тақырыпты оқиды.Постер қорғайды Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.
Practice №1 Practice №2
Есіңізде болсын! (Әрбір парақ жолдар мен бағандардан тұрады. Графиктің атауы латын әліпбиінің бас әріптерімен жазылады. Бір парақта 256 бағанға дейін болуы мүмкін. Графиктер A-дан Z-ге дейінгі әріптердің комбинацияларымен белгіленеді, ал жолдар 1-ден 65536-ға дейін нөмірленген.) Keep in mind! (Each worksheet consists of rows and columns. The name of the graph is written in capital letters of the Latin alphabet. A single worksheet can include up to 256 columns. Graphs are denoted by combinations of letters A through Z, and the rows are numbered from 1 to 65536.)
Terminology Set- жиынтық-комплект Multiple-бірнеше-множественный equation of a square – квадрат теңдеу Application program – қолданбалы бағдарлама |
Group work Funny smileys, stickers, A4 sheets, markers, appraisals, 8th grade textbook Highest Score ‘5’ Interactive board
|
||||||
End
Formation of competence 5 мин Соңы Құзырлылық қалыптастыру Бекіту |
Оқушылар тест тапсырмасын орындайды.
Оқулықтағы 142-143 бет Жауабы:1-а 2-с 3-e 4-b 5-с
|
Personal work
evaluation sheet, 8th grade textbook
Жеке жұмыс Grade Cam бағалау парағы, 8 сынып оқулығы |
||||||
Reflection (2 min)
Рефлексия (1 мин) |
Knowledge Tree. What Did I Learn? What do I want to know?
Білім ағашы Не білдім? Не білгім келеді? |
|||||||
Evaluation
(1 min)
Бағалау 1 мин) |
The leader of the group fill in the assessment sheet and pass it to the teacher (accumulation, evaluation)
Топ басшылар бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады ( жинақтау, бағалау) |
20-18 – Өте жақсы
17- 14 – Жақсы 13- 5 – Қанағат
|
||||||
Homework
Үй тапсырмасы Additional information Келесі оқу |
Inline function
Кіріктірілген функциялары Encoding of digital information. Сандық ақпаратты кодтау. See you soon! |