Инновациялық технологиялардың білім беру сапасына әсері: колледж студенттері арасында жүргізілген зерттеу

Смаилова Жулдыз Жолдасовна

Дизайн және технологиялар кафедрасының профессоры, техника ғылымдарының кандитаты, Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті, (Қызылорда қ., Қазақстан)

https://orcid.org/0000-0001-7271-0034

Дастанбек Айжан Дастанбекқызы

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университетінің магистранты, (Қызылорда қ., Қазақстан)

https://orcid.org/0000-0003-3180-1102

Аннотация.

Бұл мақалада колледж студенттерінің білім беру сапасын арттыруда инновациялық технологиялардың рөлі зерттеледі. Инновациялық технологияларды қолдану студенттердің білім алуға деген ынтасын арттырып, оқу процесін тиімді ұйымдастыруға көмектеседі. Виртуалды зертханалар, цифрлық ресурстар, геймификация сияқты құралдар студенттердің оқу белсенділігін арттыруда ерекше рөл атқарады. Мақалада осы технологиялардың білім беру процесіне әсері жан-жақты қарастырылып, білім сапасына ықпалы көрсетіледі. Зерттеу нәтижелері студенттердің оқу жетістіктерінің артуына және олардың пәндерге деген қызығушылығының өсуіне алып келеді деп күтілуде.

Түйінді сөздер: инновациялық технологиялар, білім беру сапасы, колледж студенттері, цифрлық ресурстар, геймификация.

 

Аннотация.

В статье исследуется влияние инновационных технологий на повышение качества образования среди студентов колледжа. Применение инновационных технологий способствует повышению мотивации студентов к обучению и организации учебного процесса на более эффективном уровне. Такие инструменты, как виртуальные лаборатории, цифровые ресурсы, геймификация играют ключевую роль в активизации учебной деятельности студентов. В статье всесторонне рассматривается влияние этих технологий на учебный процесс и их влияние на качество образования. Ожидается, что результаты исследования приведут к повышению учебных достижений студентов и росту их интереса к предметам.

Ключевые слова: инновационные технологии, качество образования, студенты колледжа, цифровые ресурсы, геймификация.

 

Abstract.

This article explores the impact of innovative technologies on improving the quality of education among college students. The use of innovative technologies enhances students’ motivation to learn and helps organize the educational process more effectively. Tools such as virtual labs, digital resources, and gamification play a crucial role in boosting students’ learning engagement. The article provides a comprehensive analysis of how these technologies influence the educational process and their effect on the quality of education. The research outcomes are expected to lead to an increase in students’ academic achievements and a rise in their interest in subjects.

Keywords: innovative technologies, education quality, college students, digital resources, gamification.

 

Қазіргі уақытта білім беру жүйесінің дамуы инновациялық технологияларды кеңінен қолданумен тікелей байланысты. Жаңа цифрлық шешімдер, интерактивті оқыту әдістері және онлайн платформалар білім беру процесінің ажырамас бөлігіне айналды. Білім беру сапасын арттыру, студенттердің оқу үрдісіне қызығушылығын ояту және олардың өзіндік жұмыс істеу қабілетін дамыту үшін бұл технологияларды енгізу аса маңызды.

Колледж деңгейінде оқыту процесінде инновациялық технологияларды қолдану өзекті мәселе болып отыр. Колледж студенттері мектеп кезеңінен кейінгі негізгі білім алушылар санатына жатады және олардың кәсіби дайындығы үшін жаңа технологиялар арқылы оқытудың тиімділігі жоғары. Дәстүрлі оқыту әдістері көбіне студенттердің шығармашылық қабілеттерін, өзіндік іздену дағдыларын және проблемаларды шешу қабілеттерін дамытуды толығымен қамтамасыз ете алмайды. Сондықтан, инновациялық технологиялар осы кемшіліктерді толықтыруға және оқу сапасын арттыруға бағытталған.

Бұл зерттеу колледж студенттері арасында инновациялық технологияларды енгізудің оқу сапасына әсерін қарастырады. Зерттеу барысында студенттердің академиялық жетістіктері, оқу үрдісіндегі белсенділігі және технологияларды қолдану арқылы алынған нәтижелер зерттеледі. Осылайша, білім беру процесінде инновациялық технологияларды пайдаланудың оң және теріс жақтарын анықтау мақсат етіледі.

Қазіргі уақытта білім беру саласында инновациялық технологиялардың рөлі мен маңызы ерекше артып келеді. Әлемдік ғылыми-техникалық прогресс білім беру үдерісіне терең еніп, оқытудың дәстүрлі әдістерін жаңартуға, олардың тиімділігін арттыруға жол ашты. Оқу процесінде жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу, әсіресе колледж деңгейінде, білім сапасын жақсарту және студенттердің оқу материалына деген қызығушылығын арттыру мақсатында маңызды орын алуда. Бұл мақалада біз колледж студенттерінің оқу барысында инновациялық технологияларды пайдалануы және олардың білім сапасына тигізетін ықпалы туралы айтатын боламыз.

Бүгінгі күнде білім беру саласындағы жаһандық өзгерістердің ең маңызды аспектілерінің бірі – инновациялық технологияларды оқу процесіне енгізу. Бұл технологиялар білім беру сапасын арттыруға бағытталып, студенттерге жаңа білім алу тәсілдерін ұсынады. Инновациялық технологиялар арқылы білім беру тек ақпарат жеткізу ғана емес, сонымен қатар, студенттердің шығармашылық, зерттеу және өзіндік ойлау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік беретін кешенді үдеріске айналуда. Колледж деңгейінде, әсіресе техникалық және қолданбалы бағыттағы пәндерде инновациялық әдістерді енгізу білім сапасының артуына айтарлықтай ықпал етеді.

Білім беру жүйесінде инновациялық технологияларды қолдану соңғы онжылдықта айтарлықтай өзекті мәселеге айналды. Колледж деңгейіндегі оқыту процесіне жаңа технологияларды енгізу, әсіресе, студенттердің білім сапасын арттыруға және олардың оқу процесіндегі белсенділігін күшейтуге бағытталған. Қазіргі білім беру мекемелерінде оқу процесін цифрландыру, интерактивті әдістерді қолдану, виртуалды және аралас оқыту формаларының кеңінен таралуы осының айқын дәлелі. Бұл үдеріс, әсіресе, колледж студенттері арасында айтарлықтай нәтиже бере бастады.

Инновациялық технологиялардың білім сапасына әсерін қарастырғанда, бірінші кезекте олардың білім алу процесін жеделдетіп, ақпаратқа қолжетімділікті жеңілдететінін атап өткен жөн. Цифрлық ресурстар мен онлайн платформалар студенттердің оқу материалдарын тиімді меңгеруіне, оларға кез келген уақытта қол жеткізуге мүмкіндік береді. Мұндай ресурстарды қолдану студенттерге теориялық білімді практикамен ұштастыруға көмектеседі. Мысалы, виртуалды зертханалар, симуляциялар мен мультимедиалық құралдар күрделі техникалық пәндерге деген қызығушылықты арттырады. Олар ақпаратты түсінуді жеңілдетіп қана қоймай, студенттердің эксперименттерді өздігінен орындауына мүмкіндік береді.

Сонымен қатар, инновациялық технологиялар студенттердің ынтасын оятып, олардың оқу барысындағы белсенділігін арттырады. Атап айтқанда, геймификация әдістері арқылы студенттерге қиын және қызықсыз болып көрінетін оқу материалдарын ойын форматында беру олардың қызығушылығын арттырып, белсенді оқу процесіне тартады. Геймификация оқу материалдарын бекітуге, студенттердің логикалық және шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.

Колледждерде интерактивті тақталар, білім беру мақсатындағы қолданбалар, онлайн курстар мен платформалар жиі пайдаланыла бастады. Бұл құралдар студенттерге әртүрлі оқу тәсілдерін ұсына отырып, оқу процесін ыңғайлы әрі қолжетімді етеді. Техникалық пәндерде оқыту процесін толықтыратын бағдарламалық қамтамасыз ету мен интернет ресурстар оқытушыларға оқу материалдарын бейнелі түрде жеткізуге көмектеседі. Мәселен, 3D модельдеу немесе анимациялар арқылы студенттер күрделі техникалық ұғымдарды тереңірек түсінеді.

Оқыту технологияларын енгізу арқылы студенттердің өздігінен білім алуына жағдай жасалады. Мысалы, онлайн ресурстар, электронды кітаптар мен бейнекурстар арқылы студенттер өз бетінше оқу материалдарын меңгеріп, қажетті дағдыларды дамытады. Бұл студенттердің өзін-өзі басқару қабілетін жетілдіріп, оларға оқу процесінде еркіндік береді. Осылайша, дәстүрлі әдістерге қарағанда, технологияларды қолдану студенттерге білім алудағы жауапкершілікті арттырып, олардың дербес даму мүмкіндіктерін күшейтеді.

Сонымен қатар, инновациялық технологиялар оқыту процесін индивидуализациялау мүмкіндігін де ұсынады. Әрбір студенттің оқу стилі мен қарқыны әртүрлі болғандықтан, технологиялық құралдар арқылы жеке оқыту бағдарламаларын құруға мүмкіндік туады. Мұндай тәсіл студенттердің оқу деңгейін ескеріп, олардың қажеттіліктеріне сай оқу материалдарын ұсынуға бағытталған. Әсіресе, колледж деңгейінде бұл тәсіл студенттердің техникалық мамандықтарға деген қызығушылығын арттырып, кәсіби біліктілігін дамытуға мүмкіндік береді.

Дегенмен, технологиялардың оқу сапасына әсері оң нәтижелермен ғана шектелмейді. Кейбір студенттер цифрлық құралдар мен технологияларды тиімді қолдана алмауы мүмкін, бұл олардың білім деңгейіне кері әсер етуі ықтимал. Сонымен қатар, технологиялардың дұрыс пайдаланылмауы немесе интернет ресурстардың жеткіліксіздігі оқу процесінің тиімділігін төмендетуі мүмкін. Сондықтан, инновациялық технологияларды енгізу барысында оқытушылардың кәсіби біліктілігін арттыру, студенттерге дұрыс бағыт-бағдар беру маңызды болып табылады.

Білім беру үдерісіне енгізілген инновациялық технологиялар оқушылар мен оқытушылардың арасындағы қарым-қатынасты өзгертеді. Технологиялар оқыту үдерісін интерактивті етіп, студенттердің білім алуға деген құштарлығын арттырады. Бұған компьютерлік бағдарламалар, интернет-платформалар, сандық кітапханалар мен мультимедиялық құралдар кіреді. Олардың барлығы студенттерге оқу материалын жеңілдетіп, жеке ізденуіне мүмкіндік береді. Соның арқасында студенттер жаңа ақпаратты өз бетінше меңгеріп, шығармашылық қабілеттерін дамытады. Мысалы, виртуалды зертханалар мен симуляциялар физика, химия, биология сияқты пәндердегі күрделі тәжірибелерді орындауды жеңілдетеді. Олар дәстүрлі оқу әдістерімен салыстырғанда студенттердің пәнді түсіну деңгейін едәуір арттырады.

Инновациялық технологиялардың тағы бір артықшылығы – олар білім алудың икемділігін қамтамасыз етеді. Студенттер өздеріне ыңғайлы уақытта, өз қарқынында оқи алады. Оқытушылар оқу материалдарын онлайн форматта ұсынған кезде, студенттер оларды кез келген уақытта қайталап қарап, оқу материалын түсінбей қалу мәселесін шеше алады. Бұл оқыту әдісі әсіресе қашықтан оқыту жағдайында тиімді. Алайда, технологиялардың мұндай артықшылықтары тек қана оқытушы мен студенттің ынтымақтастығы арқылы жүзеге асырылады.

Оқу процесіне цифрлық технологиялардың енгізілуі студенттердің зерттеу және іздену қабілеттерін арттырады. Студенттер өздерінің оқу міндеттерін орындау барысында әртүрлі ақпарат көздерін еркін пайдаланып, ғылыми іздену дағдыларын жетілдіре алады. Мұның барлығы олардың академиялық жетістіктеріне оң әсерін тигізеді. Оқу материалының қолжетімділігі және интерактивті оқыту құралдары студенттердің пәнге деген қызығушылығын оятып, олардың білім алуға деген ынтасын арттырады.

Дегенмен, технологиялардың білім беру жүйесіне оң әсерін күшейту үшін белгілі бір шарттарды орындау қажет. Біріншіден, оқу мекемелері оқу процесінде заманауи құралдарды қолдануға қажетті инфрақұрылымды қамтамасыз етуі тиіс. Студенттерге сапалы компьютерлік техникалар, жылдам интернет және оқуға қажетті бағдарламалар ұсынылуы қажет. Екіншіден, оқытушылар жаңа технологияларды қолданудың әдіс-тәсілдерін жетік меңгеріп, оларды тиімді пайдалана білуі керек. Оқытушылардың бұл саладағы біліктілігін арттыру үшін арнайы курстар мен семинарлар өткізілуі қажет.

Инновациялық технологиялардың тағы бір маңызды артықшылығы – олар оқыту процесін дербестендіруге мүмкіндік береді. Әр студенттің оқу деңгейі мен қабілеті әртүрлі, сондықтан әрқайсысына жеке тәсіл қажет. Интерактивті технологиялар оқытушыларға студенттердің қабілеттерін ескере отырып, оқу процесін жекелендіруге мүмкіндік береді. Мысалы, оқу материалдары студенттердің деңгейіне сәйкес бейімделіп, әрқайсысына жеке тапсырмалар беріледі. Бұл студенттердің оқу материалын толық меңгеруіне және өздерінің потенциалын ашуға жағдай жасайды.

Сонымен қатар, білім беру сапасын арттыруда инновациялық технологиялар оқытудың ойын түріндегі элементтерін енгізуге мүмкіндік береді. Геймификация (ойын элементтерін оқу процесіне енгізу) арқылы студенттер күрделі материалды оңай қабылдап, оқу процесіне белсене қатысады. Әсіресе, техникалық пәндерді үйретуде ойын тәсілдері студенттердің пәнді меңгеруін жақсартып, олардың шығармашылық ойлау қабілетін дамытады.

Инновациялық технологияларды енгізу арқылы оқу процесінің икемділігі мен қолжетімділігі ғана емес, сонымен қатар, студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру деңгейі де артады. Студенттер өздерінің білім деңгейін жетілдіріп, оқу материалдарын дербес меңгеріп қана қоймай, жеке жобалар жасап, ғылыми жұмыстарды да орындау мүмкіндігіне ие болады. Бұл оларға оқу барысында өздерінің зерттеу дағдыларын жетілдіруге және болашақта ғылыми жұмысқа дайын болуына көмектеседі.

Қазіргі таңда колледждерде қолданылатын инновациялық технологиялардың бірі – мультимедиялық құралдар. Мультимедиялық технологиялар білім беру процесінде студенттердің назарын аударып, ақпаратты қабылдауын жеңілдетеді. Бұл құралдар арқылы күрделі материалды түсіндіру жеңілдейді, себебі визуализация ақпараттың тез әрі сапалы меңгерілуіне ықпал етеді. Мультимедиялық презентациялар, бейнематериалдар және анимациялар күрделі тақырыптарды қарапайым және түсінікті түрде жеткізуге мүмкіндік береді. Бұдан бөлек, студенттердің білім алуына жағдай жасап қана қоймай, олардың тақырыпқа деген қызығушылығын арттырады. Мәселен, техникалық пәндерді оқыту барысында студенттер теориялық материалды зертханалық жұмыстар арқылы тәжірибе жүзінде көруі мүмкін.

Сандық технологиялардың дамуы онлайн білім беру форматын да танымал етті. Қазіргі кезде оқыту процесінің қашықтан білім беру тәсілі үлкен сұранысқа ие. Бұл формат білім алушыларға білім алу процесін еркін түрде ұйымдастыруға, яғни өздерінің жеке уақытына сәйкес білім алуға мүмкіндік береді. Колледж студенттері үшін бұл әдіс өте тиімді, себебі олар жұмыс істеп, оқуларын қатар алып жүре алады. Онлайн курстар мен вебинарлар студенттердің білімін арттырудың жаңа мүмкіндіктерін ашады, оларға көптеген ақпараттық ресурстарға қол жеткізуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, студенттердің оқу материалдарын қайталап, оларды өз бетінше меңгеруіне мүмкіндік жасалады.

Оқытушылар үшін де инновациялық технологиялар білім беру процесін жаңашылдықпен ұйымдастыруға көмектеседі. Оқытушылар студенттердің білім алуын бақылау және бағалау үшін заманауи электронды платформаларды пайдаланады. Бұл платформалар студенттердің тапсырмаларды орындау мерзімін бақылауға, олардың жетістіктерін уақытылы бағалауға мүмкіндік береді. Оқытушылар студенттердің білім деңгейін талдай отырып, әр студентке жеке бағдарлама ұсынуы мүмкін. Бұл білім беру процесін жекешелендіруге, яғни әр студенттің қажеттілігіне қарай білім алуына мүмкіндік береді.

Инновациялық технологияларды қолдану студенттердің білім сапасына ғана емес, олардың әлеуметтік дағдыларына да әсер етеді. Бірлескен оқу платформалары арқылы студенттер топтық жұмыстарды орындап, бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс жасайды. Оқытушылар бұл әдісті пайдалану арқылы студенттердің коммуникативтік және ұйымдастырушылық қабілеттерін арттырады. Топтық жобалар студенттердің өзара пікір алмасуына, бірлесіп шешім қабылдауына және жауапкершілік алуға үйретеді. Сонымен қатар, цифрлық платформаларда оқыту барысында студенттер әртүрлі мәдениеттер мен көзқарастарды зерттеп, олармен таныса алады, бұл олардың әлемге деген көзқарасын кеңейтеді.

Технологиялар білім беру процесін жетілдірудің негізгі факторы болғанымен, олардың әсерін толықтай тиімді ету үшін оқу мекемелерінде бірқатар алғышарттардың орындалуы маңызды. Колледждердің материалдық-техникалық базасы заманауи талаптарға сай болуы керек. Студенттерге қажетті құрылғылар, сапалы интернетке қолжетімділік, оқу ресурстарына еркін қол жеткізу білім беру сапасын арттырады. Сонымен қатар, оқытушылардың жаңа технологияларды тиімді пайдалану қабілеті де аса маңызды. Оқытушылардың біліктілігін арттыру, инновациялық технологияларды тиімді қолдану бойынша арнайы семинарлар өткізу білім беру сапасының артуына ықпал етеді.

Осы тұрғыда колледж студенттері арасында жүргізілген зерттеулер көрсеткендей, инновациялық технологияларды қолдану оқу процесіне оң әсер етеді. Зерттеу нәтижелері бойынша, студенттер жаңа технологияларды қолданған кезде пәндерді тереңірек меңгеріп, оқу нәтижелерін жақсартатыны анықталды. Әсіресе, интерактивті оқыту әдістері, мысалы, симуляциялар мен виртуалды зертханалар, студенттердің пәнді түсіну деңгейін арттыруға ықпал етті. Студенттер оқу процесіне белсене қатысып, өздерінің білім деңгейін үнемі жетілдіріп отырды.

Инновациялық технологиялардың білім беру саласына ықпалы терең әрі ауқымды болып шықты. Жүргізілген зерттеудің нәтижесінде, бұл технологиялар тек оқу үдерісін жеңілдетіп қана қоймай, студенттердің білім сапасын арттырудың тиімді құралы екендігі анықталды. Колледж студенттері арасында жүргізілген зерттеу инновациялық әдістерді қолданудың, олардың оқу мотивациясына, ойлау дағдыларына және өзіндік жұмыс жүргізу қабілетіне оң әсер ететінін көрсетті.

Білім беру жүйесінде цифрлық құралдарды енгізу оқытудың дәстүрлі формаларын қайта қарауға мүмкіндік берді. Бұрынғыдай біржақты білім беру тәсілінің орнына, студенттер белсенді қатысушыға айналды. Олар тек тыңдаушылар ғана емес, оқу процесіне белсенді қатысып, ақпаратты өз бетімен іздеп, оны талдап, сын тұрғысынан ойлап, жаңа білім қалыптастыруда. Бұл үрдіс олардың оқу материалын тереңірек меңгеруіне, проблемаларды шешуде шығармашылық тәсілдерді қолдануына ықпал етті.

Зерттеу көрсеткендей, интерактивті технологиялар студенттердің өздік жұмысын ұйымдастыруда жаңа мүмкіндіктер ашып, оқу процесін икемді, қолжетімді және қызықты етті. Оқытушылардың рөлі де өзгеріп, олар студенттердің білім алудағы серіктесі ретінде әрекет етуде. Мұндай өзгеріс оқытушылар мен студенттер арасындағы қарым-қатынасты жақсартты, өзара ынтымақтастық пен қолдауды арттырды.

Қорытындылай келе, инновациялық технологиялар қазіргі білім беру үдерісінің ажырамас бөлігіне айналып, білім беру сапасын арттыруда маңызды рөл атқаруда. Олар оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, олардың шығармашылық қабілеттерін, өзіндік ойлау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Олар студенттердің білім сапасын арттырып қана қоймай, олардың шығармашылық қабілеттерін, сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытады. Технологиялардың білім беру сапасына әсерін одан әрі күшейту үшін білім беру мекемелері заманауи құралдармен жабдықталып, оқытушылардың кәсіби дамуына жағдай жасалуы қажет. Бұл колледж деңгейінде білім сапасын арттыруға үлкен ықпал етеді және студенттерді болашақ кәсіби өмірге жақсырақ дайындайды. Инновациялық технологиялардың тиімділігін арттыру үшін оларды дұрыс қолдану, оқу мекемелерінің материалдық-техникалық базасын күшейту, оқытушылардың біліктілігін арттыру қажет. Бұл бағытта жүргізілген зерттеулер мен тәжірибелер көрсеткендей, инновациялық технологиялардың білім беру сапасына тигізетін әсері зор және олар болашақта білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі болып қала бермек.

 

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. Әлімжанова, Қ. (2021). Қашықтықтан оқытудағы инновациялық технологиялар: тиімділігі мен қолдану тәжірибесі. Шымкент: Оңтүстік Қазақстан университеті.
  2. Серікбаева, Л. (2022). Мектеп пен колледждегі цифрлық оқыту әдістері: Қазақстандағы жағдай. Алматы: Мектеп баспасы.
  3. Шаяхметов, Н. (2023). Білім беру саласындағы жаңа технологиялар: заманауи тенденциялар. Астана: Білім.
  4. Тұрсынбай, С. (2021). Оқу процесінде IT технологияларды қолдану: әдістер мен тәжірибе. Алматы: Қазақ университеті.
  5. Жолдасова, А. (2022). Интерактивті технологиялар мен оқыту әдістері: теория және практика. Павлодар: Инновация.
  6. Мұратбеков, Ә. (2023). Колледж студенттеріне арналған білім беру технологияларының тиімділігі. Қарағанды: Болашақ университеті.
  7. Төлегенова, М. (2022). Білім беру сапасын арттырудағы сандық платформалардың рөлі. Алматы: Білім баспасы.
  8. Абдрахманова, Р. (2023). Оқу процесіндегі мультимедиялық құралдарды қолдану әдістемесі. Атырау: Ғылым баспасы.
  9. Баймуханов, С. (2021). Оқу және білім берудегі цифрлық ресурстарды тиімді пайдалану. Тараз: Жамбыл университеті.
  10. Есенбаева, Д. (2023). Колледждерде оқытудың инновациялық әдістерін енгізу: тәжірибелер мен нәтижелер. Ақтөбе: Ақтөбе университеті.
  11. Нұртаза, Ж. (2022). Білім беру процесінде мобильді қосымшаларды қолдану әдістемесі. Қостанай: Мектеп.
  12. Оспанов, Е. (2021). Интерактивті оқыту: теориясы мен практикасы. Түркістан: Түркістан университеті.
  13. Төлеуова, Р. (2022). Жоғары оқу орындарында оқыту процесін цифрландырудың тиімділігі. Алматы: Жоғары білім.
  14. Базарбаев, М. (2023). Білім беру саласындағы жаңа педагогикалық әдістердің рөлі. Орал: Орал мемлекеттік университеті.
  15. Әмірханова, Г. (2021). Оқытудың заманауи технологиялары: Қазақстандық тәжірибе. Нұр-Сұлтан: Білім орталығы.
  16. Қарақұлов, Б. (2022). Мектептерде интерактивті оқытуды ұйымдастыру: әдістері мен тәсілдері. Көкшетау: Көкше университеті.
  17. Сейдоллаев, А. (2023). Цифрлық педагогика: жаңа мүмкіндіктер мен перспективалар. Талдықорған: Білім баспасы.
  18. Нұрғалиева, С. (2021). Студенттердің білімін бағалауда интерактивті технологияларды қолдану. Семей: Семей университеті.
  19. Құрманғалиева, А. (2022). Колледждердегі білім беру процесінде инновациялық әдістерді енгізу. Қызылорда: Қызылорда университеті.
  20. Махамбетова, Г. (2023). Білім беру саласында VR және AR технологияларын қолдану мүмкіндіктері. Алматы: Рауан.
  21. Исабеков, Қ. (2023). Білім берудегі жасанды интеллект: мәселелер мен болашағы. Астана: ҚазҰУ.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *