“Наурыз қай күні кірсе” ашық сабақ
Бөлім атауы | Наурыз және әлем халықтарының оны қарсы алу ерекшеліктері | ||||
Педагогтың Т.А.Ә. | Сабитова А.З. | ||||
Күні: | 06.03.2023ж | ||||
Сынып: 8 Е | Қатысқан оқушылар саны: 18 | Қатыспағандар:- | |||
Сабақтың тақырыбы | Наурыз қай күні кірсе | ||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 8.1.5.1 – тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау
|
||||
Сабақтың мақсаттары | тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтайды;
|
||||
Cабақ барысы | |||||
Сабақ кезеңі\уақыты | Пеадгогтың іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Дереккөздер | |
Сабақтың басы
2минут
3 минут
|
Ұйымдастыру. Сәлемдесу.
Қызығушылықты ояту кезеңі. «Бәрімізге бақыт сыйлайық» әдісі арқылы сыныптың ахуалын жақсарту. 1.Жақсы адам болғысы келетіндер орнынан тұрады. 2. Жалқаулық жаман қасиет дегендер қолдарын күнге көтереді 3. Бүгінгі кездесуге қуаныштылар қол шапалақтайды. 4. Бүгінгі сабақ жақсы өтсін дегендер қол алысып, амандасып, бір – біріне бақыт сыйлайды.
Үй жұмысын тексеру «Лездеме» стратегиясы -Ұлттық тағам «Наурызкөже» пісіреді. -Балалар көршілерінің есігіне бас киімдерін қалдырып кетеді. -Син әрпінен басталатын жеті түрлі тағам пісіреді. -Наурызда арқан тартысады, қораз төбелестіреді. -Наурызға дейін төрт сейсенбіні атап өтеді. -Наурызды 13 күн тойлайды. |
Оқушылар амандасады.
Осы айтылған тапсырмаларды орындау арқылы бір – біріне жақсы тілек тілеп, көңіл- күй, бақыт сыйлайды.
Сұрақтарға жауап береді
|
ҚБ: Мадақтау сөздер
Дескриптор: 2 балл -сұрақтарды түсініп оқиды; -жылдам жауап береді.
|
Интербел- сенді тақта, слайд
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
3 минут
Топқа бөлу 2 минут
Сабақтың ортасы 3 минут
5 минут
5 минут
5 минут
Сергіту сәті 2минут
5 минут |
«Сиқырлы сандар» арқылы сабақтың тақырыбын болжау
1-2 қаңтар- 8 наурыз- 22 наурыз – 16 желтоқсан- Оқу мақсаттарымен таныстыру
Екі түсті жіппен топқа бөлу Жіптің жазылған сөздерді алады. Жіптің басында жазылған сөздер: «Сыйластық» «Татулық»
Сөздікпен жұмыс. Ырыздық –адамның белгілі бір қажеттерін қанағаттандыратын, мақсаты мен ниетіне сәйкес келетін нәрсе. Мысалы: Бірлігі мықты елдің ырыздығы мол. Барынша – неғұрлым көп. Мысалы: Күннің барынша ысып тұрған кезі еді.
Ж 1-тапсырма Ойсергек. «Сөздерден сөйлемдер құрау» тәсілі бойынша ойсергек ұйымдастырады. Оқушылардың әрқайсысы бір-бір сөзден ойлауларын тапсырады, бірнеше секундтан кейін ол сөздерді тақтаға жазғызады (жалпы саны 10 сөздей болу керек). Сөздерді тақтаға жазады, осы сөздерден тақырыпқа қатысты ауызша сөйлемдер құрастырады.
2-тапсырма. Мәтінді оқыңыздар. Тірек сөздер арқылы мәтіннің негізгі ойын анықтаңыздар. Тірек сөздер: Наурыз, кіру, аптаның күні, ырыздық, жауын-шашын, көп болады. Мәтіннің негізгі ойы: 22 наурыздың аптаның қай күні кіруіне байланысты не болатынын болжау.
ЖЖ 3-тапсырма «Тірек сөздер» стратегиясының негізінде берілген сөздерді пайдаланып, «Наурыз – жыл басы» тақырыбында диалог құрастырады.
«Есімдер аллитерациясы» әдісі арқылы есімдерінде келетін әріптерге жағымды қасиеттерін айту
ТЖ. 4-тапсырма. І топ «Венн диаграммасын» толтырады. Наурыз мерекесі мен Жаңа жыл мейрамын сипаттайды, ортақ белгілерін жазады. ІІтоп . «Семантикалық картаны» толтырады.
|
Сандар арқылы сабақтың тақырыбын болжайды.
«Сыйластық» «Татулық» сөздері арқылы өз орындарына отырады.
Жазылым Жаңа сөздерді жазады. Мағыналарын түсінеді.
Айтылым. Жазылым Тақырыпқа қатысты сөздер жазады. Сөйлемдер құрастырады
Оқылым Оқиды. Негізгі ойды анықтайды
Тақырып бойынша жұпта диалог құрастыады.
Әр оқушы өзінің есімінде келетін әріптерден басталатын жағымды қасиеттерін айтады
Оқушылар топта жұмыс жасайды
|
ҚБ: Мадақтау сөздер
«Жарайсың! Керемет! Тамаша!»
Дескриптор: 2 балл -сөздерді тақтаға жазады; -ауызша сөйлемдер құрастырады
Дескриптор: 2балл –мәтінді оқиды; -тірек сөздер арқылы мәтіннің негізгі ойын анықтайды. ҚБ
Дескриптор: 3 балл – тақырыпқа қатысты диалог құрастырады; – сұрақтарға жауабын ойланып береді.
Дескриптор: 3 балл -«Венн диаграммасын» толтырады; -«Семантикалық картаны» толтырады. Топ бірін-бірі бағалайды
. |
Интербел
сенді тақта
Жіптер, стикер
Оқулық, сөздік дәптерлері
|
|
Сабақтың соңы
Кері байланыс 3 минут
Рефлексия 2 минут
Үйге тапсырма 2 минут |
«Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жазбаша жауап беріңдер.
1. «Наурыз қай күні кірсе..» тақырыбы бойынша не үйрендің? 2. Осы тақырып бойынша тағы не білгің келеді? 3. Осы тақырып бойынша тағы қандай ақпарат көздерін оқисың? 4. Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар?
«Бір ауыз сөз» Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Жазылған сөздер арқылы сабаққа да баға беруге болады
76-бет 3-тапсырма
|
Шығу парағын пайдаланып, сұраққа жазбаша жауап береді.
Стикерлерге бір ғана сөз жазып, соны тақтаға жапсырады. Өздерінің бір аптадағы әрекеттерін жазады. Демеулік шылауларды қолданады
|
Шығу парағы
Стикер, бір ауыз сөз |
||