Шамалар. Наурыз. Ырзалыкова А.М.

Мектебі: Қаратай Тұрысов атындағы №53 мектеп-гимназиясы
Мұғалімнің аты-жөні: Ырзалыкова Акерке Мақпалқызы
Пән

Сынып

Математика

1  «Б» сынып

Сабақ 86 — сабақ
Сабақтың тақырыбы: «Шамалар»

Наурыз

Оқу мақсаты: 1.1.3.1**  уақыт  шамаларын  ажырату, оларды  өлшеу  үшін  өлшемдер мен  құралдарды таңдау,   өлшемдер  жүргізу;

1.1.3.2** өлшем бірліктерді:  уақыт (сағ) қолданып  өлшеу.

Бағалау критерийі: — уақыт  шамаларын  ажыратады;

— шамаларды  өлшеу  үшін  өлшемдерді таңдайды;

— уақыттың  өлшем  бірлігі  сағатты  қолданып  өлшейді.

Уақыт Мұғалімнің  іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау

 

Ресурстар

 

Сабақ-тың басы

2 мин

1.     Ұйымдастыру кезеңі.

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты, дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

 

Шаттық шеңбері        

Математика сабағын,

Жақсы ұғып аламыз.

Сәулесі деп сананың

Мәнінен ой табамыз.

 

 

ҚБ: «Бағдаршам» Слайд

 

Шарлар

 

Түрлі-түсті смайлик

1 мин Ребусты шешу

(ауызша жүргізіледі)

 

 

 

 

Шама туралы түсініктерін еске түсіру.

Сабақтың  тақырыбы мен мақсатын жариялау:

Ребусты  шешеді

Жауабы: шама

ҚБ: «Бағдаршам» Ребус

 

 

Слайд

 

Түрлі-түсті смайлик

5 мин 2.     Алдыңғы білімді еске түсіру

«Проектор» әдісі.

4 топқа бөлініп  шамаларды  өлшеу  үшін  өлшем бірліктерін шарларға жазады

 

 

Топтық  жұмыс орындайды.

1-топ: уақыт өлшем бірліктерін шарға жазады

2-топ: ұзындық  өлшем бірліктері

3-топ: сыйымдылық өлшем бірліктері:

4-топ: масса өлшем бірліктері:

ҚБ: «Бағдаршам» Шарлар

 

 

Түрлі-түсті смайлик

 

 

 

Топтық  жұмыс таратпа парақшасы

Сабақ-тың

ортасы

1 мин

Видеотүсіндірме

«Апта күндері»

ҚБ: «Бағдаршам» Видео

 

Түрлі-түсті смайлик

5 мин 3.     Жаңа сабақ

«Ашық микрофон» әдісі. Топтық жұмыс

Сурет бойынша  Әлия мен Сырымның бір аптада жасаған жұмыстарын әңгімелейді.

Дескриптор:

апта  күндерін  атайды;

— сағат неше екенін анықтайды.

 

Микрофон

 

Суреттер

 

 

3 мин Дәптермен  жұмыс.

Жеке жұмыс

Сағаттық тіл мен минуттық тілді ажыратады;

1 сағатта неше минут бар екенін анықтайды.

Дескриптор:

Сағаттық тілді салады;

— Минуттық тілді салады.

 

Жұмыс дәптері

қарандаш

10 мин «Ай мен Күн» ойыны.

Жұптық жұмыс.

1.     Ай атаулары мен күн атауларын сары және көк қарандашпен ретімен апарып орналастырады.

2.     Жұмыс дәптеріндегі күн атауларын сары қарандашпен қоршап сызады. Ай атауларын көк қарандашпен қоршап сызады.

Дескриптор:

Апта күндерін ретімен сәйкестендіреді

— Ай атауларын ретімен сәйкестендіреді

Дескриптор:

Апта күндерін сары қарандашпен қоршап сызады;

— Ай атауларын көк қарандашпен қоршап сызады.

 

Жұмыс дәптерін

ҚБ: «Бағдаршам»

Слайд

 

 

 

Жұптық тапсырма материалы

 

Сары, көк қарандаштар

 

Жұмыс дәптері

 

Түрлі-түсті смайлик

2 мин Сергіту сәті

Апта күндері

ҚБ: «Бағдаршам» Түрлі-түсті смайлик
6 мин Тақтамен  жұмыс

«Ұзын-қысқа» әдісі

 

а) Ұзындыққа берілген есептің шартын, сұрағын жазады.

Шешуінде амалдарды орындап, жауабын жазады.

 

ә) берілген есепке 7-2 өрнегі шешуі болатын есеп құрастырып шығарады.

 

 

Дескриптор:

-Ұзындыққа берілген есептің шартын құрастырып жазады

-Сұрақ қояды

-Шешуінде амалдардың мәнін дұрыс есептеп шығарады

-Жауабын жазады.

 

ҚБ: «Бағдаршам»

Тақта

 

Бор

 

Оқулық

 

5 мин «Таразы» әдісі

Жұптық жұмыс

Қатар отырған екі оқушы өрнектердің мәнін парақшаға жазып, кейін сол цифрды таразы табақшасына жазады.

Ең көп есептеудің мәнін тапқан жұп сыңары анықталады.

Дескриптор:

-Өрнектің мәнін табады

-Тиісті өлшем бірліктерін жазады.

 

ҚБ: «Бағдаршам»

Топтық жұмыс таратпа парақшалары

 

 

 

 

2 мин «Сәйкестендір» ҚБ: «Бағдаршам» Таразы

Ананас

Апельсин

Жүзім

 

3 мин Кері байланыс

Бағалау

Бүгінгі сабақта алған білімдерін қаншалықты меңгергендігі бойынша таразылап айтып шығады.

Жинаған смайликтерді таразыға салып өлшейді.

 

 

ҚБ: «Бағдаршам» Таразы

смайлик

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.