1 сынып Сауат ашу

1СЫНЫП Сауат ашу

Автор:Имангалиева Асел Сабыргалиқызы
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты:
10.11.2019

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4

 

Күні:     Сынып: 1

 



Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Мен және табиғат. И дыбысы мен әрпі.

 

1.1.6.1 Сөйлеу барысында сипаттау /салыстыру сөздерін,вербалды емес қарым-қатынас құралдарын/ым-ишара, қимыл, дауыс ырғағын,мәнерін,қарқынын,сөз арасын-дағы кідірісті/ қолдану.1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тыныс белгілерін қою.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Мен және табиғат. И дыбысы мен әрпі.

Сабақ барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут

Сабағымызды бастайықЕшбір асып-саспайық,Біліктілік көрсетіп,Әдептілік сақтайық!

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Шаттық шебері


Сабақтың ортасы8 минут


Топқа біріктіру. Түстер арқылы«Моншақ» ойыны. Дауысты, дауыссыз дыбыстарды тізу.

№1 Оқылым.Ши, ти, иек, тиек, сирек, иық, қиық, тиін, ие, шие

Керек 

Ие керек итке, Ине керек жіпке, Икем керек іске, Иық керек жүкке. Қастек Баянбай

№2 Айырмашылығын тап.


Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті1 минут

Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)Көктен төмен  әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды)

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Қызықты тапсырма8 минут 

Аяқталуы

16 минут


№3 «И» әрпін жазу

Сұрақ-жауап1. Бір аптада неше күн бар?2. Асханнада кім бар?3. Сыныпта неше терезе бар?4. Қолда неше саусақ бар?5. Жазда ауа райы қандай?6. Мектеп неше қабат?7. Сөмкеңде не жатыр?8. Күзде не сарғайады?

Буыннан сөз құрау

Ша-на ша-шу құ-рақ Да-ла ақ-қу қа-сық Құ-мырс-қа құ-лақ ұр-шық Қар-мақ

Жұмбақ шешу

Қабат-қабат қаптамаАқылың болса аттама(Кітап)Ызақор бұғып жатыр,Сақалы шығып жатыр(Жуа)Қалың киім ұнатадыШешіндірсе жылатады.(Жуа)Бұл не деген көп киім, жетпіс қабат көп киім.Жаңбыр одан өтпейді, қабат-қабат тоны бар түймелеуге жетпейді.(орамжапырақ)Үстіне тігіп көк шатыр,Астында қызыл дәу жатыр(қызылша)

Аю мен қоянның тапсырмасын орындау. 2. Әріп дегеніміз не?

Сыйлық алу

Дәптермен жұмыс

Сабақтың соңы2 минут

Рефлексия

Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын. 

Микрафон

 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? 

Пәнаралық байланыс

Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *