Қуыршақ Әйгерімге арналған моншақ.

Білім  беру  саласы: Таным, шығармашылық

Бөлімі: Сенсорика

 Тақырыбы: Қуыршақ Әйгерімге арналған моншақ.

 Мақсаты: 

Балаларды өлшемі бірдей моншақтарды тізбектеп жіпке өткізу барысында қолдануға үйрету.

Қызыл,көк түстер туралы түсініктерін бекіту.

Саусақ ұштарының маторикасын дамыта отырып,ойлау қабілетін дамыту.

Ойыншықтарды күтіп ұстауға,ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Қуыршақ Әйгерім, моншақтар,баулар.

Сөздік жұмыс: Тізіледі.

 Билингвизм: Моншақ-бусы.

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Тәрбиешінің  іс-әрекеті Балалардың  іс-әрекеті
Мотивациялық -қозғаушылық Шаттық  шеңбері.

Қуанамын мен де,

Қуанасын  сен де.

Қуанайық достарым,

Арайлап атқан күнге.

 

Өлең жолдарына сәйкес қимыл-қозғалыстар жасайды.
Ұйымдастырушылық-ізденістік  —Қане балалар мына ойыншықтарға назар аударайықшы.

Кімнің ойыншықтары екен.

-Ал мыныу кімнің қуыршағы екен?

Ғажайып сәт.

-Қонаққа Қуыршақ Әйгерім келеді.

-Ол өзінің қуыршағын жоғалтып алғанын айтып мұңдайды.

-Ойыншық арасынан өз қуыршағын көріп,қуанады.Өзімен бірге моншақ алып келгенін,ол моншақты қуыршағына тағатынын айтады.

-Моншақты қыз балалар мерекелерде,туған күн кешінде сән үшін тағады.Моншақты бауға тізеді.

Сөздік жұмыс: Тізіледі.

Билингвизм: Моншақ-бусы.

Шығармашылық  жұмыс:

-Бауға қызыл,көк түсті моншақтарды кезектестіре тізеді.

Моншақтың пішіні дөңгелек.

-Моншақты тізіп біткеннен кейін ойыншығымызға тағамыз.

Сергіту  сәті.

Музыка әуенімен билейді.

 

 Балалар  қызыға қарайды.

-Әр бала өз ойыншықтарын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

Мұқият тындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бірнеше рет қайталайды.

 

 

 

 

 

 

Моншақтарды кезектесіп  тізеді.

 

 

 

 

 

 

Рефлексиялық  — түзетушілік “ Кім жылдам ” ойыны.

Ойын шарты: балалар берілген қорапшаларды жылдам ашады.

Қуана қорапшаларды ашады.

 

        Күтілетін  нәтиже:

Жасайды: Қуыршақтардың мойнына тағатын моншақтарды тізеді;

Түсінеді: Қызыл, көк түстер туралы;

Қолданады: Моншақтарды түсі бойынша кезектестіре тізеді;

Вам может также понравиться...

комментария 3

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *