Қол ұстасып арқан үстімен жүру.

Білім беру саласы: Денсаулық
Ұйымдастыру оқу қызметі:Дене тәрбиесі
Тақырыбы: Қол ұстасып,арқаннан ұстасып жүру.Алаңның 1-шетінен 2-ші шетіне дейін жүгіру.
Мақсаты:Балалардың қозғалыстарын жетілдіру, қол қстасып жүруді, алаңның 2 шетіне дейін жүгіруді үйрету.
Керек құралдар:Сылдырмақ,ысқырғыш,доп.
Қимыл-қозғалыс ойыны: «Кім жылдам»
Әрекет кезеңдер Нұсқаушының қызметі Балалардың қызметі
Мотивациялық
Қозғаушы

Іздену-ұйымдастырушылық

Рефлекстік-коррекциялаушы Балаларды сап түзетіп,қатарға тұрғызады.
Амандасады.Тік тұрыңдар,түзеліңдер! Оңға бұрылып,саппен жүріңдер! Нұсқаулықты орыңдаңдар! Аяқ ұшымен жүру, қол белде, өкшемен жүру, қол желкеде. Нұсқау бойынша орындату. Сылдырмақтың көмегімен 2 қатарға бөліп тұрғызу. Жалпы дамытушы жаттығуын орындатады.
1Бас,иық жаттығуларын орындатады.
2.Бел,кеуде жаттығуларын орындатады.
3.Қол-аяқ жаттығуларын орындатады

Негізгі оқу қызметі бойынша нұсқаушы қол ұстасып және арқаннан ұстап жүруді,алаңның 2- шетіне дейін жүгіруді түсіндіріп,ойынды үйретеді.

Қимыл-қозғалыс: «Кім жылдам».
Ойын шарты: Балаларды екі топқа бөледі. Екі қатарға кеглилердің арасына өтіп, жылдам жүгіріп келуді түсіндіріп, ойынды үйретеді.

Тыныс алу жаттығуларын жасатады.
Балаларға бүгінгі оқу қызметі барысынан сұрақтар қойды.Іс-қимыл қозғалыстарын байқау арқылы балаларды мадақтады.
Сау болыңыздар! Балалар 1 қатармен сап түзеп,қатарға тұрды. Амандасты. Нұсқаулықты орындады.Саппен жүре келе 2 қатарға тұрды .
Жалпы дамытушы жаттығуын орындады.

Жалпы дамытушы жаттығуларын бірнеше рет қайталайды.

Балалар тепе-теңдікті сақтап жүруді және лақтырылған допты қағып алуды үйренді.

Балалар «Кім жылдам» ойын кезінде үйренді..

Тыныс алу жаттығуын жасады.

Жауап берді.
Қуанды.
Сау болыңыз.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *