Қолайсыз атмосфералық құбылыстар

Қысқа мерзімді жоспар Мектеп: № 28 жалпы орта білім беретін мектебі

 

Күні: 12.01.2019ж. Мұғалімнің аты-жөні:

Дайрабаева Раушан Балабекқызы

 

Сынып: 7А

Өтілетін орны: 10 — кабинет

Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Қолайсыз  атмосфералық құбылыстар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.3.2.7 — жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып, сақтану шараларын ұсынады
Сабақтың мақсаты

 

Қолайсыз атмосфералық құбылыстардың себеп-салдарлық байланысын репортаж, диалог құрып , өз ойын еркін, дәлелді, жүйелі жеткізу.

Бағалау  критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік мақсаттар Видео роликті көре отырып, қолайсыз атмосфералық құбылыстарды (шаңды дауыл, аңызақ, үсік, құрғақшылық, қуаңшылық)   сипаттайды және кері әсерін түсіндіреді.

Лексика және терминология

Ауа-райы, үсік, анызақ, көктайғақ, жел, шаңды дауылдар, қуаңшылық, құрғақшылық.

Мектеп құндылықтарға баулау Оқушыларды топтық жұмыс арқылы бір-бірін құрметтеуге, сыныптастарының жауаптарын тыңдауға, талдау, қорытынды жасау .
Пәнаралық байланыс Экология, физика,биология
АКТ қолдану дағдылары https://www.youtube.com/watch?v=1QiCoA1dXaE

https://www.youtube.com/watch?v=7un36bIgTlA

Lesson study зерттеу тақырыбы Оқушы үлгерімін арттыруда тыңдалым дағдысының тиімділігі
Осыған дейін меңгерілген білім Ауа райы және метеорологиялық элементтер
                                                                

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурсар
Басталуы

5  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.      Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу, сыныпты түгендеу.

2.      Үй тапсырмасын сұрау:

«Кім жылдам?» әдісі Т\А дағдысын дамыту

1.  Ауа-райының элементтері?

2. Тұрақты желдердің қалыптасуы неге байланысты?

3. Жер шарындағы ауа массаларының негізгі типтері?

4. Климат құрушы негізгі факторлар?

5. Бұлттың негізгі 3түрі?

6. Жауын – шашын түрлері?

Сабақтың мақсаты, бағалау критерийлері, күтілетін нәтижелері оқушыларға айтылады.

 
Сабақтың ортасы

30 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тыңдалым тапсырмасы.

Жеке жұмыс.

«Стоп кадр» әдісі.Т\А дағдыларын дамыту

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

1.Видеоны көріңдер.

2. Қолайсыз атмосфералық құбылыстардың пайда болуына әсер ететін факторларға назар аударыңдар.

3. Көрген құбылыстар туралы айтыңдар.

ҚБ.

 

Тыңдалым тапсырмасы.

 

Мұғалім мәтінді оқиды.

 

Тақырыбы: «Қолайсыз атмосфералық құбылыс»

 

Топтық жұмыс.

 

«Репортаж» әдісі Т\А дағдыларын дамыту.

 

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

 

1.Берілген мәтінді тыңдаңдау

2.Тірек сөздерді түртіп алады

3.Қолайсыз атмосфералық құбылыстардан қалай сақтануға  болатындығы туралы репортаж дайындайды.

 

ҚБ

«Интервью» әдісі. Сөйлеу дағдыларын дамыту.

 

Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырып ,бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.

 

     Үлгісі:

Интервью

Тақырып: Атмосфералық құбылыстар

Менің атым: ……………………………………………………………………..

Басылымның немесе телеарнаның атауы: ………………………

Интервью сұрақтары:

1.

2.

 

 

Бағалау критерийі

1.Екі жабық сұрақ құрастырыңдар.

2.Сұрақ тақырыпқа байланысты болады.

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=1QiCoA1dXaE

 

https://www.youtube.com/watch?v=7un36bIgTlA

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

Микрафон

Сабақтың соңы.

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс.

Бағалау парағы

Оқушы аты-жөні Үй жұмысы «Стоп кадр» «Репортаж» «Интервью»
         
         

 

 

Үйге тапсырма. Картамен жұмыс

 
Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Деңгейлік тапсырма

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

 

Өзін-өзі бағалау парағы

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
 

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

 

 

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *