«Қара шаңырақ»

Алматы облысы

Талдықорған қаласы

МДШО бар №9 орта мектеп КММ

Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Мейрманова Камчат Рахмановна

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:

Қара шаңырақ

Мұғалімнің аты-жөні: Мейрманова Камчат Рахмановна

Күні:    17.10.17ж.

СЫНЫП:  5

 

  Қатысқан оқушылар  саны:  25

 

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Тірек сөздер  мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы  тақырыпты болжау (5.Т/А1.)

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.          

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

 

 

Қара шаңырақ

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер ,маркер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Киім құмарлық

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5  минут

І кезең.Ұйымдастыру кезеңі  2 минут

Сабақтың ұраны:

-Әрбір адам?

-Туысым,досым,жұрағат.

-Әрбір сабақ?

-Үйрену,ұғу,ұлағат.

-Әрбір ісім?

-Тірлік,тірек,адамдық.

-Әрбір сөзім?

-Шындық,бірлік,адалдық.

 

ІІ кезең.Топтарға бөлу. «Отбасы құрамы»

1-топқа ата-әжесі бар оқушылар отырады

2-топқа көп қабатты үйдің 3-қабатында тұратын оқушылар отырады

3-топқа өз отбасының кенжелері отырады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.

 

 

 

 

ІІІ кезең.Үй жұмысы. «Кір жаю» стратегиясы.

 Үй тапсырмасында оқушылардан өткен тақырыпты қайталау және мақал-мәтелдердің жалғасын табу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-топ:

Ата-әжесі барлар.

2-топ: 3-қабатта тұратын.

3-топ: кенже балалар

 

Оқушылар берілген қима қағаздар арқылы жауап береді?

Жаңа білім

10 минут

 

 

 

 

 

 

ІVкезең.Білу және түсіну

Сабақтың тақырыбын ашу.

«Артығын тап» әдісі.Сөздердің ішінен артық сөзді алып тастау: отбасы,әке,немере,апа,ата,шаңырақ,қала, қалам,бала.Қалған сөздердің ортақ тақырыбы қандай?Отбасы.Шаңырақ.Бұл сіздерге жеке жұмыс.

Берілген сөздерді балалар оқып алады.

Яғни бүгінгі сабақтың тақырыбын оқушылар өздері табады «Қара шаңырақ»

 

 

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы 

10 минут

 

 

 

 

 

 

Vкезең. «Ой шақыру» стратегиясы.

1.Шаңырақ сөзі нені білдіреді?

2.Шаңырақ «Қара шаңырақ» атануының себебі неде?

 

Үндестік заңы.

Үндестік заңы дегеніміз сөздің бастан аяқ біркелкі әуезбен айтуды үндестік заңы деп атаймыз.Мысалы:ата,кесе,ыдыс т.б.

Үндестік заңының екі түрі бар:буын үндестігі,дыбыс үндестігі. Біз бүгінгі сабақта буын үндестігіне тоқталамыз.

Дауысты дыбыстардың буын құрай алатын болғандықтан сөздегі дауыстылар біріңғай жуан немесе біріңғай жіңішке болады.

Мысалы:Бауырсақ,жүгері,еңбекші,құмыра т.б.

 

VІкезең.«Ыстық орындық» орындық әдісі.Берілген тапсырмаларға байланысты сұрақтарға жылдам жауап беру керек.Себебі ,Орындық ыстық.

Берілген тапсырманы 3 топқа үш түрлі бөліп түсіндіріп беру.

   1-топ «Шаңырақ» деген сөзге синквейн жасау.

   2-топ.Мәтінде жауабы бар сұрақты таңдаңыз.

   3-топ.Кімге?Кімнің?Қандай?Кімді? сұрағына жауапберетін сөйлемді көрсетіңіз.

VІІкезең. «Жалғасын тап»ойыны.Қазақ халқының тыйым салу сөздері өте көп.Солар арқылы балаларына тәлім-тәрбие берген.Үйге қатысты сөздер де баршылыө.Оларды жалғастырып айтыңдар.

1.Керегені-

2.табалдырықта-

3.Есікті-

4.Үйге қарай-

5.Үйде-

6.Есікті қатты-

 

 

 

 

 

Оқулық,қабырғаға ілінген  ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

 

 

 

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

2 минут

VІІІкезең. Б.Дауреннің орындауында  күй.

.Оқушылардың қызығушылығын ояту,тыңдату.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІХкезең.«Ортадағы қаламсап» стратегиясы қолға қаламсап ұстау арқылы оқушылар бір-біріне сұрақ қояды.Сұраққа жауап берген оқушы қаламды алып,өзі бір сұрақ қояды.Ойын солай жалғаса береді

 

Білім алушылардың әр берген жауаптарына смайликтер арқылы баға беру.Сабақтың соңында сабақта белсенділік көрсеткен оқушыларды жұлдызшамен бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыла әр тапсырма сайын бірін – бірі «Бағдаршам түстері» арқылы немесе «Қол соғу» әдісі арқылы бағалайды

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3 минут

 

«Рефлексиялық шеңбер»  «Тазалық» чемодан,қоқыс жәшігі,ет тартқыш арқылы алу.

— Оқушылар бүгінгі сабақтың ұнаған тұсын өздерімен бірге чемоданға салып алып кетеді.

-Ұнамаған тұстарын қоқыс жәшігіне салады.

-Түсінбеген тұстарын ет тартқыштан қайта өткізеді.

 

 

 

 

 

 

Білім алушылардың әр берген жауаптарына смайликтер арқылы баға беру.Сабақтың соңында сабақта белсенділік көрсеткен оқушыларды жұлдызшамен бағалау.

 

 

 

 

Бағалау парақшасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

·          

·          

·          

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

 

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *