Ғажайып математика

Аюбаева Айман Маулишариповна

Мақсаты:

1.Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, математикадан алған білімдерін нығайту, ойлауқабілеттерін дамыту.

  1. Ұйымшылдыққа, топ болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене білуге,ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру.
  2. Оқушылардың мақсатқа жету  барысында жауапкершіліктерін жетілдіру,         күшіне деген сенімін арттырып, үлкен жетістіктеріне жетуге тәрбиелеу.

Сабақтың   түрі   :Математикалық  сайыс.

Көрнекіліктер:    интербелсенді тақта, бүктеме қағаздар

Құрметті ұстаздар және оқушылар!

Қайырлы күн құрметті қонақтар!   “Ғажайып   математика ” аттысайысы-

мызға қош келдіңіздер.Топтық сайыс түрінде өткізілетін  сыныптан тыс шараға 5а,5ә және 5б сынып   оқушыларынан   құралған 3 топ қатысады.

Тренинг: «Уақыт» тренингі  арқылы оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру,психологиялық         жағдай жасау.Тақтаға сағаттың суреті ілінеді, ал топтарға стикерлер таратылады.

6-9 (18-21) сағат аралығындағылар         –амандасады;

9-12  (21-00) сағат аралығындағылар–құшақтасу;

12-15          (00-03) сағат аралығындағылар–арқа түйістіру;

15-18          (03-06)сағат аралығындағылар–бірбірлеріне жақсы сөз, тілек айтады. Топқабөлу:«Уақыт»,    «Масса»,    «Ұзындық»         өлшембірліктері.

Бейнеролик  «Сандар   сыры» Ойынды бастайтын қай топ         екенін анықтау үшін,    топ басшылары ортаға шақырылады. «К»әрпіненбасталатынматематика  терминдерінкім         көпайтады,солкомандабіріншібастайды.

1 кезең: «Зерделі сұрақ, дәлелді жауап»  (әр топқа 6 сұрақ және  1логикалық бейне         сұрақтан беріледі)

2 кезең: «Ұшқыр         ой» ойыны.         Сиқырлы шаршы.

Сергіту сәті: «Санау әні»

3 кезең: «Кім тапқыр».         Математикаға байланысты сандарға қатысты   мақал-мәтелдерді сурет арқылы бейнелеу         (100, 7,50).          Постер қорғау.

4кезең: «Арифметикалық эстафета» (берілген тапсырманы орындау)

5.“Тілек    жолдау” (бір-бірімізге математикалық    тілде тілек жолдаймыз)

1 кезең:“Зерделі сұрақ,дәлелді жауап” (әр топқа 6 сұрақ және 1логикалық сұрақтан беріледі)7ұпай

1-топқа:

1.5сынып   Математика кітабының          авторы?(Алдамұратова,Т.С. Байшоланов)

2.Жаңа туған пілдің баласы 1 тоннаның 1/8-ін тартады. Жаңа туған пілдің баласы неше кг тартады. (125)

  1. 30 санының неше бөлгіші бар? (30)

4.Көбейту компоненттері?   (көбейткіш,         көбейтінді мәні)

5.Бұрышты         өлшейтін    құрал?  (транспортир)

  1. Әсем поездың басынан есептегенде 7-вагонға отырды. Мадина поездың соңынан есептегенде7-вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. Поезда неше вагон болған?(13)

Логикалық есеп бейне сұрақ

1.Әкесі 27 жаста болғанда баласы 3 жаста болды. Ал, қазір баласының жасы әкесінің жасынан     3 есе кем. Әрқайсысың         жасы         нешеде? Жауабы:         36және21

2-топқа:

1.Азайтудыңкомпоненттері?(азайтқыш  ,айырма мәні)

2.1000санындабарлығынешеондықбар?(100)

3.Фигураның ұзындығы мен енін қосып,          екіге көбейткенде не шығады?

4.1дм2нешесм2-қатең?(100см2)

5.104 саныныңбірлігін ата?(4)

6.Қайсысы көп:   2метрме, әлде 201см-ме? (201см)

Логикалық есеп бейне сұрақ

Ертедекедейлікпен күн          кешкен жалғыз кемпір болыпты. Түн ішінде кемпірдің жалғыз         сиырын ұрламақ болып, ұрыларкеледі.

Кемпір: Ә, бұлар         менің сиырымды ұрламақшы         екен, мен бұларды алдайын деп ойлайды.Сөйтіп бір шелек суды сапырып отырып, мынадай      өлең айтады: «Сапырып-сапырып,Сарманғабер,

Құйып-құйып Құрманғабер.

Есіктегіекеугебер.

Өзің іште маған бер»-деген екен. Мұны естіген        ұрылар: «Қой мұнымыз жарамас, бекер екен. Бұл үй-толы        кісі екен, әрі бір адамға бізден артық екен,кетейік»,–деп кетіп қалыпты.    Кемпіртапқырлығыменұрылардыосылайқорқытыпты.

Сұрақ:Сонда үйдегі адам нешеу?Ұрылар нешеу?Ж: (6адам,5ұры)

3-топқа: 1.  Үстелде 3стақан сүт бар. Алмаз бір стақан сүтті ішіп        қойды. Үстелденешестақанбар?(3)

2.Ең  үлкен         уақыт өлшем бірлігі(ғасыр)

  1. Бөлудің компоненттерін ата? (Бөлінгіш, бөлгіш,         бөліндінің  мәні)

4.6 санының кубы неге          тең?  (216)

5.7сағ60 минутты         минутпен өрнекте(480мин)

6.Аудан дегеніміз не? (Ұзындығы         мен енінің көбейтіндісі)

Логикалық есеп бейне  сұрақ

Әкесі 27жаста болғанда         баласы 3жаста болды.  Ал,қазір баласының жасы әкесінің жасына 3есе кем.Әрқайсысының жасы    нешеде?Жауабы: 36және12 2кезең:«Ұшқыр         ой».Сиқырлы шаршы Үш геометриялық         денені қайталамайорналастыру.

3кезең:«Кімтапқыр». «Кім    тапқыр?»   кезеңінде    математикағабайланысты жұмбақ сөздер мен сандарға     қатысты мақал-мәтелдерді сурет арқылы мәнін түсіндіру(100,         7,50).          Постерқорғау.

Қызықты   үзіліс. Сергіту сәті:   «Санау әні»

“Тілек жолдау”(тілекті математикалық   тілде бірбірімізге         стикерге жазып жолдаймыз) Бағалау Бүгінгі   танымдық  шарамызды         қорытындылаймыз.

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *