Электр тогы. Ток көздері

Сабақтың тақырыбы

Электр тогы. Ток көздері 

Мұғалімі : Қандыағаш қалалық №1 орта мектебінің физика пәні мғалімі

Қалжанова Г.Н

Сыныбы :8

Күні

Мақсаты

Электр тогы ұғымын беру, өткізгіштерде электр тогының пайда болу шарттарын қарастыру, оқушыларға мәтіннің мазмұнын түсіндіре отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету 

 

Жұмыс нәтижесі

Электр тогы ұғымы , ток көздері туралы жаңа түсініктер қалыптасады, өмірмен байланыстыра мысалдар келтіріп дәлелдейді. 

 

Сілтеме Оқулқ:

Физика .8-сынып Б.М.Дүйсембаев Г.З Байжасарова А.А Медетбекова Алматы _,«Мектеп», 2012ж __

 

Негізгі идеясы

Электр тогы , ток көздері туралы мағлұмат алады. Қауіпсіздік ережесін түсінеді

 

Қолданылған әдістері мен тәсілдері

Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;                                                                                                                                                                Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету:   сурттерді сөйлету                                                                                                                                                                        Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;
АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау.
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. 

 

Ресурстар Сабақтың өтілетін уақыты

Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, компьютер, проектор, желім, қайшы
45 минут 

 

Сабақ түрі

Практикалық сабақ

 

Сабақ барысы

Блум таксаномиясы бойынша 

 

Сабақ жоспары

Сабақтың жүргізілуі

Бағалау түрі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру

5 мин

Сыныппен амандасу

Сынып тазалығына көңіл аудару

Ынтымақтастық атмосферасын құру

Топқа бөлу

Амперметр , вольметр , реастат, резистор шартты белгілері арқылы сыныпты топқа болу

Топ ережесіне бағынатынын ескерту.

Бір-бірімен амандасу, сәттілік тілеу

 

Топқа бөліну

 

Білу 5 мин

 

Әр топ өздеріне түскен шартты белгі туралы таныстырылым жасайды , қорғайды

Әр топ өз құралдарын қорғап шыығады

Не үшін қолданады?

Қалай қолданады?

Қалай тізбекке құрады?

(Анықтау, қайталау, белгілеу, санап шығу, еске түсіру, атау, назар аудару, жаттау)

Формативті бағалау  

ТҮСIНУ                 5 мин

 

1.Ғалымдар суреттері беріледі. «мен кіммін?»     2.  Сәйкестік тестін орындау

            

 

 

1.Ғалымдар еңбегі турады айтады

Тақтаға берілген сәйкестік тестін орындайды .

 (Аудару, сөзбен қайта құрастыру, сипаттау, анықтау, түсіндіру, жеткізу, ерекшелігін анықтау, өз орнына қою, әңгімелеп беру, мәлімдеп беру, салыстыру, айырмашылығын көрсету, ұқсастық-тарын келтіру, графикті оқып беру, суретті түсіндіру, өз сөзімен айту, анықтаманы тұжырымдау)

Сумативті және формативті бағалау

Қолдану

5 мин

 

Мына берілген суреттерді өтілген тақырыптармен қалай байланыстырар едің?

 

Электр тогының жылулық, магниттік, химиялық, физиологиялық арекетін айтады. (Интерпретациялау, қолдану, бір нәрсеге тіркеу, пайдалану, көрсетіп беру (жұмыс ретін, қағидасын), ережесін сақтап орындау (рөлді орындау), практикада қолдану, иллюстрацииялау,  идеяларға жүгіну, жазып көрсету, реттеу, нобайын салу )

Сумативті және формативті бағалау

Талдау /анализ

10 мин

 

Есеп шығару

Кітаптан 4 есеп                   Қосымша 4 есеп

1. Бір нүктеден екінші нүктеге орын ауыстырған кезде потенциалдар айырмасы 1, 5 кВ өріс 45мк Дж жұмыс атқаратын зарядтың шамасы неге тең?
2. Өткізгіштің көлденең қимасынан 2 минутта 36 мКл электр мөлшері өткен болса, онда ток күші неге тең?
3.25 Кл заряд өткенде ток күші 25 кА электрлік заряд қанша уақыт созылады?

Әр топтан бір оқушыдан , жалпы төрт оқушы тақтаға шығады

Қалған оқушылар орындарында отырып есеп шығарады.

(Бөліп шығару, талдау, бөлу, баға беру, санап шығару, тәжірибе жасау, тестілеу, салыстыру, қарама-қарсы қою, сынау, диаграммамен көрсету, тексеру, талқылау, анықтап сұрау, салыстыру, мәселені шешу, категорияларға бөлу)

Сумативті және формативті бағалау

Синтездеу

7 мин

Топтарға схема беру

,

Әр топ өздеріне берілген схемалар арқылы тізбек құрады, амперметр вольметр көрсеткіштері арқылы Ом заңын пайдаланып тізбектің  кедергісін анықтайды.

(Құрастыру, жоспарлау, ұсыну, жасау, сөзбен құрастыру, құрастыру/ретімен қою, жинақтау, шығармашылықпен орындау, ұйымдастыру, дайындау, жасап беру)

Сумативті және формативті бағалау

Бағалау

5 мин

 

Бүгінгі сабақты қорытындылау барысында топтарға суреттер беріледі. «Суретті қане сөйлетші….» бүгінгі сабақ тақырыбы маңызды ма?

Өмірге қажет па ?

   

 

 

Қоладарына берлген суреттер арқылы Электр тогының тигізетін әсерлері туралы айтады, электр тогын қалай қолдану керектігіне тоқталаы, Суреттер арқылы қауіпсіздік ережесін атады. Сақтану керектігі айтылады.

(Тиянақтау, салмақтау, бағалау, рейтингілеу, салыстыру, қайта қарастыру, рет-ретімен қою, сұрыптау, таңдау, өлшеу, жазу, жақтап не жоққа шығаратын дәлелдер келтіру)

Сумативті және формативті бағалау

Рефлексия

3 мин

Бағалау

Аты-жөні: ______________________________________________________

Сен өткен сабақтан не түсіндің? _________________________________________                                                                                        Не жасай алдың?________________________________________________________                                                                                Бұл тақырып  саған не үшін керек ?__________________________________                                                                              Сабақта саған не ұнады?____________________________________________________                                                                                      Не жасай алмадың ? _________________________________________                                                                             Бүгінгі сабағында өзіңді қалай бағалар едің?                                                                             Ұстазға қояр сұрағың?

Әр топ мүшесі бүгінгі жұмыстарына өздері баға береді.

 

Үйге тапсырма

Тарауды қайталау

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *