ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (9-13қазан 2017ж.) «Күншуақ»ересек тобы

ЦИКЛОГРАММА

Бір аптаға (9-13қазан 2017ж.)

«Күншуақ»ересек тобы

                                                                                                                                                             Өтпелі тақырып «Менің  балабақшам»  

Тақырыпша«Менің достарым»

 

Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

 

Балаларды қабылдау.

Ата-аналармен әңгімелесу.

 

Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. )

 

 

 

8:30-8:50

 

 

 

 

 

 

Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды  жағдай орнату.

Үстел үсті, саусақ және т.б.ойындар.

 

Құрылыс ойындары

«Қуыршақтарға  үй құрастырамыз».

Фотосуреттер қарастыру «Менің балабақшам».

Фотосуретте бейнеленген балабақшадағы достары туралы айту.

Саусақ ойыны  «Әжемнің  ертегілері».

Өз балабақшасы туралы әңгімелеп беру .

Үстел үсті ойыны – пазл:

«Үйшік құрастыр»

Балалармен балабақша туралы әңгімелесу.

Таңертеңгі гимнастика.

8:50 –9:00

 

 

 

 

Жаттығулар кешені

 

 

 

Таңғы ас

9:00 – 9:30

Астарың дәмді болсын!

Ұйымдастырыл

ған оқу қызметтері.

9:30

9:55

1.Сурет салу.

 

1.Сөйлеуді дамыту.

Тақырыбы:Біздің көше.

Мақсаты:Өздері тұратын көшелері туралы әңгімелеп беруге,диалог түрінде сөйлесуге үйрету. Қарым-қатынас жасауға қажетті сөздерді қолдану және түсіну, оларды сөйлеуде белсенді қолдану дағдыларын қалыптастыру.

Әдіс-тәсілдері:

түсіндіру,сұрақ-жауап.

Біздің көше туралы түсінік беру.

Сурет бойынша әңгімелеу.

Сұрақ-жауап.

-Сенің көшеңнің аты қалай аталады?

-Қай көшелерге жақын тұрасың?

Сергіту сәті.

Тақпақ.

 «Тез айт»ойыны.

Мақсаты:Шапшаң ойлауға, жинақылыққа үйрету, тез, әрі дұрыс жауап бере білуге дағдыландыру.

Қорытынды жасау.

1.Қ.М.Ұ.Қ.

 

 

 

 

1.Сауат ашу.

Тақырыбы:Сөздерге дыбыстық талдау жасау.

Мақсаты:Сөздерге дыбыстық талдау жасауды дамыту.Жазу кезінде арқаны және қолдарды дұрыс ұстау ережелерімен таныс тыру. Қарындашты дұрыс ұстауға үйрету.

Әдіс-тәсілдері:

түсіндіру, көрсету, үйрету, ойнату ойындарды.

Жұмбақ жасыру.

Гүлдің суретіне қарап

бірнеше сөйлем құрастыру.

Сұрақ-жауап.

-Гүл қайда өседі?

-Гүл бақта өседі.

-Бақта қандай гүл өсіп тұр?-Бақта әдемі гүл өсіп тұр.

-Енді осы сөздерді біріктіріп айтайық.

-Бақта әдемі гүл өседі.

Сергіту сәті.

Бірнеше тапсырмалар орындау.

-Кім моншақ сөзіне сөйлем құрайды?

-Кім машина сөзіне сөйлем құрайды?

-Кім отбасы сөзіне сөйлем құрайды?

-Кім ойыншық сөзіне сөйлем құрайды?

Ата сөзіне дыбыстық талдау жасау.

Дидактикалық ойын:«Кім байқағыш»

Ойынныңмақсаты:экранға шыққан суреттің басындағы дыбыс дауысты болса қызыл текшені,дауыссыз болса көк текшені көтереміз.Кім байқағыш екенін көрсетсін.

Қорытынды жасау.

 

 

1.Өзін-өзі тану.

Тақырыбы:

Мақсаты:

 

 

 

10:05-10:30

2. Жаратылыстану.

 

2.Аппликация.

Тақырыбы:Біздің көше.

Мақсаты:Қағаздан дайындалған пішіндерді қиып, заттарды бірнеше бөліктерден бейнелей білуді бекіту. Ұжымдық жұмысты бірлесіп орындауға үйрету.Үлестірмелі заттарды тарату.

Әдіс-тәсілдері:

көрсету,түсіндіру.

Қауіпсіздік техникасымен таныстыру.

Үлгіні талдау.

Жұмыс жасаудың әдістерімен таныстыру.

Қорытындылау.

 

 

2.Драма.

 

2.Ойна да ойла.

(вариативтік)

Тақырыбы:«Айырмашылығы неде»

Мақсаты:Балалардың геометриялық пішіндер туралы түсiнiктерiн тереңiрек қалыптастыру, олардың жай емес “сиқырлы” пішіндер екенiн, олардан түрлi ойыншықтар, ойындар құрастыруға болатынына балалардың көзiн жеткiзу, қызығушы лығын арттыру, ұқсас заттарды бiр-бiрiмен көзбен көру арқылы салыстыра бiлуге үйрету.

Әдіс-тәсілдері:

көрсету,үйрету.

Ойын мақсаты: Балалардың геометриялық фигуралар туралы түсiнiктерiн тереңiрек қалыптастыру, олардың жай емес “сиқырлы” фигуралар екенiн, олардан түрлi ойыншықтар, есептер, ойындар құрастыруға болатынына балалардың көзiн жеткiзу, қызығушылығын арттыру, ұқсас заттарды бiр-бiрiмен көзбен көру арқылы салыстыра бiлуге үйрету.

Қажеттi құралдар:

Мейрампаз суреттерi, гүл салғыш ыдыс, гүлдер.

Ойын барысы:

Тек геометриялық фигуралардан құрастырылған екi мейрампаздың бiр-бiрiмен ұқсас және айырмашылығы бар жерлерiн табады. Ойында балаларды екi топқа бөлiп ойнатуға болады. Әр топқа әрбiр ұқсастығы мен айырмашылығын тапқан сайын, әр топ тақтада iлулi тұрған гүл салғышқа гүл салып отырады. Қай қатар гүлдi көп жинайды, сол қатар жеңедi.

Сергіту сәті.

Қорытындылау.

2.Құрастыру.

 

 

10:40-11:05

3.Ағылшын тілі.

3.Ертегі әлемі(вариативтік) Тақырыбы: «Қасқыр мен ит»(ертегі) Мақсаты: Балаларға әңгімені тыңдата отырып,осы әңгімедегі жағымсыз кейіпкердің бейнесін саусақ театры арқылы көрсету, қасқыр-жағымсыз, ит-жеті қазынаның бірі екенін айтып түсіндіру.

Әдіс-тәсілдері:

түсіндіру,сұрақ-жауап.

Кіріспе әңгіме.

Балалар, қандай жабайы аңдарды білесіңдер?

-Қасқыр қайда жүреді?

-Үйді күзететін қандай жануар?

-Ит-жеті қазынаның бірі.

-Адамның досы, қорғаушысы.

Ендеше, бүгінгі біз «Қасқыр мен ит» ертегісімен танысамыз.

Ертегіні оқу.

Сұрақ-жауап арқылы талқылау.

Жағымды, жағымсыз кейіпкерлерді ата.

Саусақ театры арқылы ертегі желісінсахналандыру.

 

«Қасқыр мен қойшы» ойыны

Ойын мақсаты: қойшы қойларын жайып, өріске шығады. Жайылып жүрген қойларға қасқыр шауып, бір-бір қойдан әкете береді, ойын солай жалғасады.

Қорытындылау.

 

 

3.Орыс тілі.

 

3. Қауіпсіз мінез-құлық негіздері.

Тақырыбы:Мен үйдемін.

Мақсаты:Үйдегі қауіпсіздік ережелерімен (үйде жалғыз болғанда танымайтын адамға есік ашпау, сіріңкені электр құралдарын қолданбау) таныстыру.

Әдіс-тәсілдері:

Әңгімелесу,түсіндіру,

сұрақ-жауап.

Қажетті құралдар:Қауіпсіздік тақырыбында суреттер, ойыншық телефондар.

Шаттық шеңбер.

Сұрақ-жауап.

Балабақшада және үйде қалай ойнау керек? 2.Балабақшада және үйде сіріңкемен ойнауға бола ма

3. Газ плитасын ересектердің көмегінсіз қосуға бола ма? 4.Электр құралдарын пайдаланғанда қандай сақтық ереже сін сақтаймыз? 5.Жуынатын бөлмеде өзіңе таныс емес заттарды ұстауға бола ма?

Сурет бойынша әңгіме.

Ойын: «Не үшін қажет?»

Мақсаты:көрсетілген

(сурет бойынша) заттардың не үшін қажет екендігін айтып түсіндіре білу. Қорытындылау.

 

3.Қоршаған ортамен танысу.

 

11:15-11:40

4.Музыка.

4.Дене шынықтыру.

4.Мүсіндеу.

 

4.Музыка.

4.Сиқырлы қылқалам.

(вариативтік)

 

«Табиғат аясында»
Серуенге дайындық.

11:40-11:50

Киіну: серуенге шығу.

 

 

 

Серуенге шығу.

11:50-12:30

 

 

 

 

 

«Ас —  адамның арқауы»

Түскі ас.

12.30-13.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

«Тәтті ұйқы»

Ұйқыға дайындық, ұйықтау.       

13:00-15:20

Балалардың тыныш ұйықтауына  жағымды жағдай орнату.

«Ұйқымызды ашайық»

Ұйқыдан ояну. Шынықтыру шаралары.     

15:20 – 15:45

 

 

 

 

 

«Астарыңыз дәмді болсын!»

Бесін ас.        

15:45 – 16:10

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша жеке жұмыс.

Баланың  даму картасына сәйкес

жеке жұмыс. 

16:10-16:40

 

 

 

 

 

 

 

 

Үстел үсті  театры

«Менің балабақшам» және т.б. тақырыптар бойынша сюжетті картиналар қарастыру.

 

 

 

 

 

Сюжетті-рөлдік ойын

«Қуыршақты тамақтандыр»;

Ірі құрылыс материалдарымен және  конструкторлармен  ойындар.

 

Ойын – жаттығу  «Қуыршықты жуындыр»;

Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру,

Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.

 

Ойын «Кімнің заттары?» (жақын адамдарының заттарын анықтау);Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.

 

 

 

сюжеттік ойыншықтармен ойындар,

ертегі оқып беру;

үстел үсті театры және т.б.

 

 

Серуенге дайындық

16.40-16.50

Киіну: серуенге шығу.

Серуен

16.50-18.00

Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Анаң мен әкеңнің есімдерін ата», « Кімнің үйінде мысық баржәне т.б.

«Келесі кездескенше!»

Балалар, ата-аналар мен қарым-қатынас

Балалардың үйге қайтуы.         

18.00

Ата-аналарға кеңес:

«Үйде ойын бұрышын  ұйымдастыру».

Психологтің  кеңесі: мысалыЕгер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет.

Балалар отбасында өздері  не істей алатындары туралы әңгімелесу.

Кеңес:

 «Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы».

Жобаны таныстыру.

«Менің балабақшам» тақырыбына көрме ұйымдастыру.

 

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *