Сүтқоректілердің алуантүрлілігі

Дюсенгалиева Маржан

Білімділік: Оқушыларға сүтқоректілердің түрлері   мен тіршілігі, алуан түрлілігі жайлы білім таразыларын кеңейту;

Дамытушылық: топпен жұмыс жасау арқылы оқушылардың шығармашылық ізденуге үйрету,  ой- өрісін, ойлау қабілеттерін арттыру;

Тәрбиелік: оқушыларда табиғатқа деген мейірімділік, жанашырлық сезімдерін ояту, экологиялық көзқарас қалыптастыру;

Сабақтың типі:  Жаңа сабақты меңгеру;

Көрнекі құралдар: презентация, тірек- сызба, сұрақтар, суреттер

Cабақтың түрі:  сұрақ -жауап

Әдіс тәсілдер: СТО технологиясы,  топпен жұмыс,  сұрақ –жауап, мәтінмен жұмыс,  постер қорғау.

Сабақ барысы:

І) Ұйымдастыру (амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын қадағалау)

1.Психологиялық ахуал

  1. 3 топқа бөлу  (ат қою) 3 мин

1-топ    Жорғалаушылар

2-топ   Құстар

3-топ   Сүтқоректілер

  1. Ыстық орындық.
  2. Үй тапсырмасы. Біз іздендік.
  3. Ұрпағын сүтімен асырайтын жануарларды не деп атаймыз? Сүтқоректілер
  4. Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым?  мамалогия
  5. Жер шарында сүтқоректілердің қанша түрі бар? 5000 мың түрі бар
  6. Сүтқоректілердің ең кіштайы мен үлкендерінің салмағы қанша? 4см, салмағы 1,2гр-33м,салмағы 150 тонна
  7. Сыртқы тері жабыны қандай? 2 қабаттан түрады,май,тер,сүт,иіс шығаратын бездері болады.Түк,мүйізді тырнақ, мүйіз,тұяқтар терінің қосалқы бөлімі.
  8. әр түрлі орта жағдайларына тіршілік етуіне байланысты сүтқоректілер бірнеше экологиялық топтарға бөлінеді, қандай?

«Біз іздендік» кезеңі:

Смайлдарды 3 топқа бөлемін және 2отрядты бөліп беремін.Мұнда оқушыларға алдын ала берілген 2 отрядты үйден зерттеп келеді

  1. Бейнебан
  2. Жаңа сабақ
  3. Оқулықпен жұмыс
  4. Сергіту сәті« Биалогиялық эстафета»кезеңі

Бір жануарды атап әріпінен басталатын келесі   жануарды жалғастыру:

Доңыз-Зебра-Ақбауыр. Жарқанат соның соңғы — Түйе-Елік…

  1. Постер қорғау.
  2. «Менің есте сақтауым» кезеңі:

1 минутта 20 сөз оқылады. Есте қалғанын дәптерге түсіру қажет.

  1. Кірпі Жарқанат   Сілеусін
  2. Маймыл,Жылқы 12.Борсық
  3. Кәмшат ҚоянҚұлан
  4. ҚұндызБарысТүлен
  5. Арқар Күзен
  6. 3. «Білім минуты»кезеңі

Кім жылдам қойылған сұрақтарға жылдам әрі дұрыс жауап беруі шарт.

  1. Қасқырдың аталығы(Арлан)
  2. Аққудың балапаны(Көгілдір)
  3. Бұғының мүйізінен жасалатын дәрі(Понтокрин)
  4. Шошқаның аналығы (Мегежін)
  5. Қәзіргі жылқының арғы тегі(Тарпан)
  6. Барсакелмес қорығы қай жылы құрылды(1939)
  7. сойдақ тісі өте күшті дамыған отряд(Жыртқыштар)
  8. сүтқоректілерді зерттейтін ғылым(Мальмология)
  9. Қазақстанның Қызыл кітабына тіркелген терісі бағалы аң (Құндыз)

10.Аюдың ұрпағы(Қонжық)

  1. Сабақты бекіту«Семантикалық карта» кезеңі

«Білім беруге арналған интерактивті құралдар технологиясын» пайдалана отырып жануарларды анықтау.

 Ой қозғау.  Сәйкестендіру кестесі

1 Қолқанаттылар отряды                               жарқанат

2 Ескекаяқтылар отряды                                Түлен

3 Қоянтектестер отряды                                 Аққоян

4 Кемірушілер отряды                                     құндыз

5 Бунаққоректілер отряды                                кірпі

6 Жыртқыштар отряды                                    қасқыр

7 Жұптұяқтылар отряды                                  құлан

Бекіту тапсырмалары:

  1. Сұрақ-жауап

«Білім минуты» кезеңі

Интерактивті тақтадан бір жануарлардың суретін және сол жануардың ағылшынша атының әріптері беріледі.

–  Aю, Медведь

 

 

— Піл,Слон

 

 

 

–Жылқы,Лошадь

Қазақша,орысша атын ауызша айтуға болады.

  1. Бағалау 2 мин (оқушының  өзін – өзі бағалауы)
  2. Рефлексия (екі жұлдыз бір тілек әдісі)1 мин

Үйге тапсырма: Мәтінді оқып, эссе жазып келу

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *