Ойыншықтар дүкені

Бейспаева Жанар Нурадиновна

Мақсаты:Бүлдіршіндердің ойыншықтары туралы түсінігін кеңейту,оларды атай отырып сипаттай білуге үйрету.Ой-өрісін тіл байлығын дамыту.Дыбыстарды анық айтуға үйрету. Ойыншықтарды күтіп,ұқыпты ұстауға тәрбиелеу,балаларды еңбекке,сыпайылыққа,ізгілікке баулу.

Көрнекі құралдары:Ойыншықтар,суреттер,дүкен.

Барысы:

-Балалар,бүгін біздің тіл дамыту оқу іс-әрекетімізге қонақтар келіпті,кәне бәріміз қонақтармен амандасайық.

Үлкенге де,кішіге де

Сәлем бердік сіздерге.

Жұмбақ жасыру:

Аяғы бар жүрмейді

Аузы бар күлмейді

Айнымайды бөпемнен

Тек сөйлеуді білмейді.

(Қуыршақ)

Ғажайып сәт:Тобымызға қуыршақ Әйгерім қонаққа келді.

-Балалар,бұл не?

Қуыршақтар туралы өлең жаттап едік қой,соны айтайық:

Біздерде бар қуыршақ

Бұзау,қозы құлыншақ

Ойыншықтар тыңдайды,

Ақыл айтсақ бұйырсақ.

Қуыршақ неге жатады (Ойыншыққа)

Дидактикалық ойын:  «Ойыншықты тап»

Ойын мақсаты:Ойыншықты атау және кеңістікті бағдарлай отырып табу.

Шарты:Тағылған ойыншықты тауып,атын атап,түсін,үлкен кішілігін ажырату.

Дыбыстық жұмыс:

Қуыршақтың тісі ауырып тұр,қалай жылайды (і-і-і-і-і-і-і-і-і-і-і)

Түлкі ет жеп жатып, тамағына сүйек тұрып қалыпты (қ-қ-қ-қ-қ-қ-қ-қ)

Аю бал жеймін деп,араның ұясына кезігіпті.Ара қалай ызылдайды?(з-з-з-з-з)

Қыста балмұздак жеп,тамағымыз ауырып қалды тамағымызды қалай шаямыз?(ғ-ғ-ғ-ғ-ғ-ғ)

Балалар,ойыншықтар дүкеніне бару үшін біз мына жол кедергілерден өтуіміз керек.Су ағынан өту,сандарды басып санау арқылы судан өтіп,ойыншықтар дүкеніне жетеміз.

Қызықтыру сәті:(Дүкенші келеді әндетіп)

Дүкенші:Сәлеметсіңдерме балалар!

Ашылды дүкен,мұнда бәрің қараңдар!

Бар қызықты тамашалап,назар салыңдар!

Көжек,мысық,күшікте

Тышқан отыр бұрышта

Сендер жақсы көретін

Ойыншықтардың бәрі осында.

Дүкенші:Балалар қараңдаршы,менің дүкенімнің сөрелерінде әдемі ойыншықтар көп,сендерге ұнады ма?Бұл жәй дүкеннен емес,ойыншықтары да ерекше.Ойыншықтармен ойнап олар жайлы тақпақ айтып бергенді жақсы көреді.

Шұғыла:Біз ерекше баламыз,

Айтқан тілді аламыз

Ойыншықтарды көргенде,

Қуана қарсы аламыз!

Сәлем,сәлем,

Сұңғат:Досым маған ойыешық

Машинасын сыйлады

Бірақ оның ішінде,

Саусағымда сыймайды.

Ерназ:Машина,машина келеді,

Бізге белгі береді

Бип-бип-бип.

Дүкенші:Тақпақтарың әдемі,ал енді жұмбақ жасырам.

Пеш түбінде құмған

Екі көзін жұмған (Мысық)

Мысық қандай жануар?

Гүлназ:Тікірейген екі құлағы бар.Жүні жұп-жұмсақ мамықтай,ет жейді сүт ішеді,тышқан аулайды.

Мысығым менің әдемі

Жүні үлп-үлп етеді.

Қызғалдақ:Аю әдемі,жүні жұп-жұмсақ,көзі қап-қара.Оның төрт аяғы,екі құлағы бар.

Аю отыр партада

Екі қолы қалтада

“А”дейді, “Б”дейді, “Р”-ға тілі келмейді,

Ұйықтап қапты партада,

Бұл недеген масқара.

Дидактикалық ойын:Орнында не жоқ?

Мақсаты:Есте сақтау,ойлау қабілетін жаттықтыру.Атын атап,тақпақ айту сиқырлы сөздік қорын молайту.

Ақзере:Мынау сиыр,үй жануары,жем,шөп,су ішеді.Біге сиыр сүт,ет береді.

Мө-мө-мө дейді.

Бұзауын іздейді.

Нұрәлі:Бұл қоян,құлағы ұзын,екеу,құйрығы қысқа.

Ұзын құлақ сұр қоян

Естіп қалып сыбдырды

Ойлы-қырлы жерлермен

Ытқып-ытқып жүгірді.

Дүкенші:Тиін көңілсіз отыр ол неге көңілсіз екен?Жаңғақ жегісі кеп отыр екен,ендеше сыйлық жасайық.

“Кеме” сызбасына                          Тиын—-Жаңғақ

Үстіне суреттер жапсыру Қоян—-Сәбіз

бір-біріне қосу:Аю—-Бал

 

Қиынды қағаздардан,аңдардың жақсы көретін тағамдарын құрастыру.Түсіне пішініне қарау.

Қортындылау:Бізге қонаққа кім келді?Дүкеншінің ойыншықтары сендерге ұнадыма?Қандай ойыншықтар ойнадық?

Дүкенші:Біздің ойыншықтарымыз қатты қуанып қалды.Аңдардың жақсы көретін тағамдарын қағаздан құрастырдыңдар.Рахмет сендерге балалар.Дүкенші балаларға сыйлықтарын таратып берді.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *