Натурал сан және нөл

 

                                                                 Қысқа мерзімді жоспар

 

 

Мектеп: Сарысу  негізгі  мектебі                                                                                                                        

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Амангелдина Р.К

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Натурал   сандар  және нөл саны

 

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.1.1 Натурал сандар жиыны ұғымын  меңгеру

5.1.1.2 Тақ және жұп сандар ұғымын меңгеру

Сабақтың мақсаты

Барлығы: оқушылар натурал  сандар жиынын меңгереді және тақ және жұп сандар ұғымын білітін болады

Көпшілігі: оқушылар натурал  сандар жиынын меңгереді және тақ және жұп сандар ұғымын түсінетін болады

Кейбірі: натурал сандарды меңгере отырып,тақ және жұп сандарды өмірмен байланыстырып, қолдана алатын болады

Бағалау критерийі

Оқушылар:

Натурал сандар жиыны ұғымын  және жұп және тақ сандар ұғымын біледі

Натурал сандар жиыны ұғымын  және жұп және тақ сандар ұғымын түсінеді

Натурал сандар жиыны ұғымын  және жұп және тақ сандар ұғымын қолданады

 

 

Пәндік лексика және терминология:

— Натурал сандар, жұп сандар, тақ сандар және нөл саны

— Оқушылар көп таңбалы натурал сандарды оқи жәнежаза алады

Құндылықтарға

баулу

 

 

-Дұрыс шешім қабылдау үшін, қоғамдық өмірге қатысу үшін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру;

Пәнаралық

байланыс

Денешынықтыру

Алдыңғы білім

 

«цифр», «сан», «жұп сан» және «тақ сан» туралы  түсініктері бар;

Натурал сандарға амалдар қолдана алады.

 

 

 

 

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың басы:

 

5 мин

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

I кезең. Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындықтарын тексеру.

.«Мен есімім?…» психологиялық ойынын өткізу.

Әр оқушы өз есімін және есімі қай әріптен басталып тұр сол әріптен келетін өз бойында бар бір жағымды қасиетін айту. Мысалы, Сарсен – сүйкімді, Мейіржан – мейірімді, Аяжан – ақылды, Дана – данышпан, т.с.с.

 Сыныпты «Шаттық шеңберіне» ортаға шақырып сандар санау арқылы 1-2 саналуын сұраймын. Ол арқылы 2 топқа бөлемін. Олар 1 және 2 сандар арқылы екі топқа бөлінеді.

Сұрақ: 1 деген қандай сан

            2 деген қандай сан

Топтың ережесі:

·        Тыныштық сақтау;

·        Ынтымақтастық қалыптастыру;

·        Бірін – бірі тыңдау;

·        Бағалауды әділ болуы;

·        Ойын ашық айта білу.

Мақсат: Оқушылармен өмірде кездесетін сан тізбегі  ұғымдары жайында талқылау:

·         Көшедегі үйлердің нөмері жолдың бір жағында тақ нөмірлі болса, екінші жағында жұп нөмірлермен белгіленген  ;

Әрбір мысал үшін мынандай тізбек жаза аламыз : 

а) 1,3,5,7,9, … в)   2,4,6,8,10,12, …

 

 с )1,4,7,10,13,…  d)  5,10,15,20,25,…

     Анықтап қарай отырып, бұл жерде әрбір  мысал үшін қандай заңдылық бар екендігін көре аламыз.

     Ал енді өмірде кездесетін санды тізбектерге мысал қарастырсақ  

Төмендегі мысалды қарастырайық :

Заңдылықты анықтап, тізбектің келесі мүшесін табыңыз :

1) 6,4,10,8,14,…

2) 3,6,12,24,48,…

3)0,3,8,15,24,…

4)5,8,11,15,19…

Жұп сандар – бұл бүтін сандар, 2 санына қалдықсыз бөлінетін сандар. Мысалы: 2, 6, 10, 16, 22, 28 және т.б..

Тақ сандар – бұл бүтін сандар, 2 санына қалдықсыз бөлінбейтін    кері  байланыс  

1. Өздерің   тұрған  үйдің  нөмерін атаңыз?

2.Ол қандай сан ?

3. Неліктен?

Бағалау:

Ресурстар

Топтық жұмыс

Сабақтың ортасы

30 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма №1  «Сұрақ-жауап»    әдісі

Қандай сандар натурал сан деп аталады?

Ең кіші натурал санды ата?

Натурал сандар қандай жиынтықты құрайды?

Натурал сандардың жалпы саны қанша?

Заттарды санау қай саннан басталады

Нөл саны натурал сан бола ма? Неліктен?

Ең үлкен санды атауға бола ма? Неліктен?

Бағалау әдісі

Дескриптор:   білім  алушы    натурал     сандар  жиыны  анықтамасын  қолдана  отырып  дұрыс  тұжырым   жасайды ,

Тапсырма № 2  «Постер» қоргау  — Бір-бірін тексеру.

Жаңа сабақ бойынша алғашқы түсініктерін плакат бетіне түсіріп, ортаға шығып қорғап, бірінің ойын бірі толықтырады, тұжырым жасайды. Екі топ постерлерін бір біріне алмастырады, қоргайды. Бір топ жұп сандарға, екінші топ тақ сандарға.

Дескриптор:     білім  алушы   жұп және  тақ  сандарды  айырады,

Бағалау: «бас бармақ» әдісі

Мен тақ санды айтқанда бәріміз отырамыз. Жұп санды айтқанда тұрамыз.

Тапсырма № 3 Тапсырма Мына тұжырымдардың қайсысы ақиқат, қайсысы жалған? Кестеде « » таңбасымен белгілеңіз.

Сандардың тақ жұптығын анықтаныз

А)бір жылдағы айлар саны

Ә)Желтоқсан айында күндер саны

Б)Бір аптадағы кұндер саны

Дескриптор:Білім алушы натурал сандар жиынын біледі және жұп ,тақ сандарды айырады .

 

Сұрақ – жауап

 

 

 

 

 

 

 

Плакат, маркер

 

 

 

 

 

Кеспе қағаздар

Сабақтың соңы

Бағалау

3 мин

Сабақты қорытындылау

Рефлексия

Ауызша кері байланыс

— Сабақта не үйрендіқ ?

— Қандай міндеттер бүгін сабақта қойылды?

-Сабақта өзіңіздің жұмысыңызды бағалаңдар.

   -Қандай тапсырма сендерге ең қызықты болды?

-Қандай тапсырма қиыншылық тудырды?

Үйге тапсырма. 

Сабақты қорытындылау

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?  

Бағалау – оқуда оқушылар жетістіктерін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

 

Оқушылардың жеке қабілеттерін  есепке ала  отырып топтық жүмыс жасалып жеке жұмыс  жасалды 

Құрастырылған  критерилер  бойынша кері  байланыс және   өздері бірін-бірі тексереді топтар  бірін-бірі бағалайды

Сабақ  барысында  жағымды  психологиялық ахуал  туғызу  үшін «менің есімім» психологиялық  ойын  өткізілді

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

 

 

 

Жалпы бағалау

 

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

 

                                                                                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *