«Мақта қыз бен мысық» ертегісі

Қайырқұлова Шайзада Дарменқызы

Оқу мақсаты:                1.3.4.1                           1.5.1.2

  1. Мұғалімнің көмегімен мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым «кім», «не», «қанша», «қандай» сұрақтар қоя білу.
  2. Сөйлеу барысында көптік, тәуелдік, септік жалғауларын мұғалімнің көмегі үлгісі бойынша қолдану.

Сабақ мақсаты:

  1. Сурет бойынша мұғалімнің көмегімен ертегі кейіпкерлеріне кім? не? қанша? қандай? Сұрақтарын қоя біледі.
  2. Сөйлеу барысында ертегі кейіпкерлеріне жіктік, септік, тәуелдік жалғауларын қолдана алады.

Тілдік мақсаты:   Кейіпкер атауларындұрыс атау.

Алдыңғы оқылым:  Жаңа сөздерді жаттау.

Мейіз – изюм;

Қатығын төгеді – выливает кефир;

Тауып алады – нашел;

Шөлдеп тұрмын – хочется пить;

Дән – зерно;

Бас салады – хватает;

 

 

 

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
  а) Шаттық шеңберін құрайық. Бір-бірімізге жақсы лебіздер тілейік

ә) Сабақ мақсатын жариялау, критериялармен таныстыру.

1. Суретке сұрақ қоя біледі

2. Сөйлеу барысында жалғауларды қолдана біледі

1.     Бейнесурет

2.     Карточка

3.     Кітап

 

Кіріспе Бейне сурет арқылы кіріспеге шолу.  
Даму I.       Оқушылар бейне суреттен сіздер нелерді көріп тұрсыңдар?

1.     Әр сурет бойынша сұрақ қою

а) Сиыр қандай? – қара

Мынау не? – ағаш

Мынау кім? – Мақта қыз

Неше жұмыртқа – үш

Мынау кім  — дүкенші

Жапырақ қандай? – жасыл

Мынау не? – тауық

Сағыз қандай – тәтті.

·        Кері байланыс

1.     Сен суреттегі кейіпкерлерді дұрыс ажырата аласың, енді сұрақ қоюды үйден қайтала.

ә) Кейіпкерлерді ажырата аласың, тек қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айт.

Мысалы: тауык – тауық

Агаш – ағаш

Кыздар – қыздар

Сагыз – сағыз

 

II.    «Қазына іздеу жолында»

Тақырыпқа қатысы жоқ суреттерді қолдану.

Мысалы: Мақта қыз, аюға, гүлге, әжеге, итке келді.

III.  Жазу. Көрсетілген суреттерге жалғауларды дұрыс жалғап жаз.

Сиыр-ға; қыздар-ға; тауық-қа, ағаш-қа; дүкенші-ге, тышқан-ға

 

 
  Сергіту

Анам үшін күнде мен,

Отынға ағаш жарамын.

Су құямын гүлге де,

Дүкенге де барамын,

Сыпырамын үй үшін.

Жуам аяқ табақты,

Апам бірақ мен үшін

Оқымайды сабақты.

 
  Талқылау «Артығын алып таста»

Слайдта берілген суреттердің ішінен ертегі кейіпкерлері жатпайтын суретті анықта.

 
  Қорытындылау.

 

 

 
Бағалау

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

Әр орындалған тапсырма бойынша оқушылар өзін-өзі бағалайды.

Стикерлермен бағдаршамға апарып жабыстырады. Ертегіне қаншалықты түсндіңдер?

 

Сурет бойынша ертегіні әңгімелеп келу.

 
Рефлексия 1.     Мұғалімнің көмегімен оқушылар сұрақты қоя білді.

2.     Ертегі кейіпкерлерін атай алды.

3.     Сөйлеу барысында жалғауларды қолдана білді.

Кері байланыс:

a.      Жасұлан, ертегіні толық білесің, енді мына сөздерді оқып кел: шөлдеп тұрмын, бас салды, дән.

b.     Оксана кейіпкерлерді атай аласың, сұрақ қоя білуді үйрен.

c.      Вика, ертегіні білесің, бірақ қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айта біл.

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *