Көңілді пішіндер

Дайрабаева Ақдидар Дәлелбекқызы

Мақсаты: Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, пішіндерді ажыратып айта білуге дағдыландыру;

Көрнекіліктер: дидактикалық ойындар, геометриялық пішіндер.

-Балалар бүгін бізде ерекше күн.

-Еңалдымен келген қонақтармен амандасайық.

Барысы: Балалар жарты шеңбер бойымен тұрады.

Амандасу: Музыка әуенімен әндетіп:

Қайырлы күн, көк аспан.

Қайырлы күн, жерана.

Қайырлы күн, достарым

Қайырлы күн, апайлар.

Тәрбиеші: Бізге қонаққа бауырсақ келіп қалыпты.

Бауырсақ қай ертегінің кейіпкері?

Балалар: Бауырсақ ертегісінің кейіпкері.

Тәрбиеші: Бауырсақтың түсі қандай?

Балалар: сары

Тәрбиеші: Бауырсақтың пішіні қандай?

Балалар: дөңгелек

Бауырсақ: Сәлеметсіңдер ме балалар!

Мен бауырсақпын. Мен сендерге өзіммен бірге тапсырмаларымды ала келдім. Бірге орындаймыз ба балалар?

Балалар: Ия

1-тапсырма:

Пішіндер туралы жұмбақтар

Атына сай балалар,

Үшбұрыш, үш жағы бар

Ол пішінді кім табар?

-Дұрыс айтасыңдар балалар, бұл үшбұрыш. Алдарындағы пішіндердің ішінде үшбұрышты көрсетіңдерші және түсін айтамыз.

(Балалар көрсетеді, түсінайтады)

-Дұрыс айтасыңдар балалар, келесі жұмбақты жасырайын.

-Төртбұрышы бар, төрт қабырғасы бар.

Бұл қандай пішін?

-Ия дұрыс.

Төртбұрыш неге ұқсайды екен?

-Алдарындағы пішіндерден төртбұрышты көрсетіңдерші, түстерін айтыңдар.

Тағы бір жұмбақ жасырайын.

Допқа өзі ұқсайтын,

Ерекше бір пішін бар

Атын оның атаңдар?

-Дөңгелек неге ұқсайды?

-Өте жақсы балалар.

Ал, енді алдарындағы пішіндердің ішінен дөңгелекті көрсетіңдерші, түстерін айтамыз.

Тәрбиеші: Ал, балалар пішіндер туралы қандай тақпақ білеміз.

                    — Сен қандай пішінсің?

-Төртбұрышпын, төртбұрышпын.

Төрт қабырғасы бар бұрышпын,

Қай жағынан қарасаңда,

Төрт қабырғам тең бұрышпын.

Үшбұрыш

-Үшбұрышпын, үшбұрышпын,

Үш қабырғам бар бұрышпын,

Төртбұрыштан аз болсам да,

Орны бөлек үшбұрышпын.

Дөңгелек

Домалақпын, домалақпын,

Дөңгелек боп домаладым.

Ай сияқты, күн сияқты

Шар сияқты домалақпын.

Тәрбиеші:-Балалар, бауырсақтың сендерге әкелген мынадай тапсырмасы бар екен «Ойыншықтардың үйін табу» деп аталады.

Шарты: — Мына жерде биік және аласа үйлер бар. Ойыншықтарды көлеміне қарай, биік үйшікке үлкен ойыншықтарды, аласа үйшікке кішкене ойыншықтарды апарып қою керек.

Сергіту сәті

Дидактикалық ойын: «Пішіндерді өз үйшігіне орналастыр»

Мақсаты: есте сақтау қабілеттерін дамыту, пішіндер туралы білімдерін кеңейту.

Бауырсақ: — Балалар, барлықтарың сабаққа жақсы қатыстыңдар. Рахмет сендерге. Менін сендермен қоштасатын уақытым келді. Мені уйде атам мен әжем күтіп отыр.

Сау болыңдар балалар

Тәрбиеші:-Жарайды, балалар, Бауырсақпен қоштасып  шығарып салайық.

Балалар: Сау болыңыз бауырсақ.

Қорытынды: Сонымен қандай тапсырмалар орындадық?

Жақсы, балалар геометриялық пішіндерді жақсы меңгеріпсіңдер. Бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *