Жыл мезгілдері

 

Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: «Сөйлеуді дамыту»
Тақырыбы: «Жыл мезгілдері»
Мақсаты: Балалаларды жыл мезгілдерінің ерекшеліктерімен таныстыру, табиғат ерекшеліктерін қағаз бетіне бейнелеу арқылы сурет салудың әдіс-тәсілдерін үйрету. Балалардың ой-қиялдарын дамыту. Дұрыс сұрақ қоюға және сұрақтарға толық жауап беруге, байланыстырып сөйлеуге машықтандыру. Мазмұнды суреттер бойынша қиял- ғажайыптарды елестетіп, суретті жалғастырып әңгімелеуін дамыту.
Суретті ұқыпты бояп, іс-әрекетті дұрыс орындауға тәрбиелеу; Табиғатқа қамқорлық сезіммен қарауға баулу.
Заттық дамыту ортасы: Айналаны қоршаған әлемнің үлгісі және жыл мезгілдерінің суреті, сиқырлы экран, «Көңілді жыл мезгілдері» тақтасы, алдын ала дайын жапсырылған сурет, су бояқ, сулы майлық, құрғақ майлық.
Сөздік жұмыс: Көңілді «Жыл мезгілдері».
Билингвальды компонент: Жыл мезгілдері-времена года, қыс-зима, көктем-весна, жаз-лето, күз-осень.
Оқу қызыметінің кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті
1 Мотивациялық қозғаушылық
Шаттық шеңбері
Аспан ашық көгілдір,
Күн шуағын төгіп тұр.
Қол ұстасқан біздерді,
Терезеден көріп тұр.
Здраствуй солнце золотое,
Здраствуй небо голубое.
Здраствуй ветер вечерок,
Здраствуй мой дружок.
Аспан ашық көгілдір,
Күн шуағын төгіп тұр.
Қол ұстасқан біздерді,
Терезеден көріп тұр.
Здраствуй солнце золотое,
Здраствуй небо голубое.
Здраствуй ветер вечерок,
Здраствуй мой дружок.
Ауа-райын бақылау:
Тәрбиеші: Балалар, оқу қызыметімізді бастамас бұрын ауа-райын бақылаймыз. Қолымызға телескопты алып пайдалану арқылы әр-қайсысымыз ішіндегі кез келген суретті алып ауа-райын бақылай аламыз.
Жыл мезгілі туралы әңгімелеу.
Ұзақ уақыт есте сақтау.
Таңғажайып сәт: «Көңілсіз жыл мезгілдері» кіреді. Шеңберде тұрып, қайталайды, қимылымен көрсетеді.

Балалар телескоппен әр түрлі бейнелерді айта отырып, ауа-райын бақылайды.

2. Ұйымдастыру – іздестіру

Тақтаны таныстырып өту.
«Көңілсіз жыл мезгілдері» тақтасының бірінші тапсырмасын орындайық.
1 – тапсырма: Мнемокесте: «Қыс қызығы» қар, аққала, тал, шана, балалар,
Тәжірибие: «Қыс кереметі». Қар жасау.

Сергіту сәті: «Ауа райы» массаж.

2 – тапсырма:

Танграм әдісі: «Қарлығаш»
Шығармашылық тапсырма : «Бәйшешек»

Нейро жаттығуы: «Серуендеуші доптар»

3 – тапсырма: «Көңілді нүктелер»
Топтық жұмыс: Дәстүрден тыс сурет салу әдістері: сирень, бақ-бақ, қызғалдақ.

4 – тапсырма:
Лото ойыны: «Жемістер мен көкөністер»
Тәжірибие: Ағаш жапырақтары.

Балалар тапсырманы орындайды.

3. Рефлексация коррекциялау

Ұзақ есте сақтаудың суретін сұрау.
Тақта ашылады, сұрақ жауаптармен мадақтай отырып қорытындылаймын. Балалардың жауаптары

Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: Табиғат ерекшеліктерін қағаз бақылап, ажыратып айта біледі.
Түсінеді: сұраққа жауап беруді, тапсырмаларды орындап тәжірибие жасайды.
Қолданады: Суретті бояп, іс-әрекетті дұрыс орындауды меңгерді.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *