Жуық сандардың шығу тарихына есептер шығару

Орынбаева Салтанат Ахметовна

Сабақтың  мақсаты:

1.Оқушыларға жуық сандарға қосу, азайту, көбейту, болу және натурал дәрежеге шығару амалдарын қолданып, есеп шығару дағдысын меңгерту.

  1. Оқушылардың есте сақтау, өз бетінше қортынды жасау қасиеттерін дамыту, сөздік қорын молайту.
  2. Оқушыларды еңбектенуге, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа және достыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Жаңа ұғым меңгерту.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, маркер, парақтар деңгейлік тапсырмалар, оқушылар конвертте салынған 2 түрлі фигуралар ішінен өздеріне ұнаған фигураны ( төртбұрыш, үшбұрыш, шеңбер ) таңдайды. Біркелкі фигура жинаған оқушылар бір топ болып отырады, сол фигура топтың аты болады.

Үй тапсырмасын тексеру үшін оқушыларға сұрақтар қойылады. «Төртбұрыш» тобына сұрақтары :

  • Салыстырмалы қателік деп нені атайды?
  • Қандай цифрларға дұрыс цифрлар деп атайды?

«Үшбұрыш» тобының сұрақтары қысқаша көбейтудің қандай формулаларын білесіңдер санды өрнек пен әріпті ұғымдарының арасында қандай ұқсастық және айырмашылық бар?

«Шеңбер» тобына сұрақтары

  • Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қосу(азайту) қалай орындалатынын айтып беріңдер.
  • Жуық мәннің абсолют қателігі ұғымын енгізу не үшін қажет?

Саяхат сабағы. Бүгінгі сабағымызда «Жуық сандарға амалдар қолдану» әлеміне саяхат жасаймыз соңы барар жеріміз. «Білім шыңы» деп аталады .Сол шыңға әр аялдамаға тоқтап, берілген тапсырмаларды орындаймыз тапсырмаларды орындаймыз.

1- аялдама. Тақтаға 2 есеп шешіледі.

Қатесін түзету керек . Бұл аялдама екі бөлімнен тұрады.

Ι топ                                           ΙΙ топ

6,75+3,8=                               15,47: 2,5

6,55                                            4,123

11,3                                           6,188

10,55                                         3,15

  • Амалдарды орындаңдар.
  • Топ : 4,3+1,7 =                               5,86-1,7=

9,99-5=                                   8,3-3,8=

  • аялдама .Топтық жұмыс. Берілген «төртбұрыш» тобы сөз есептерді шешіңдер.32,4 га ауданнан 4580ц қара бидай жиналды . Бір гектардан орташа есеппен қанша қара бидай жинаған?
  • аялдама.Берілген кестедегі огдық бөлшектерді ретімен орналастырғанда, шыраған әріптерден математикға байланысты сөздер шығады.

«төртбұрыш» тобы:

0,1 1,3 5 2,5 3,1 0,6 4,8 10 6,3
0 д л ы к н ү с е

«Үшбұрыш» тобы.

1,8 4 0,7 9,3 3,5 7,8 0,9 8,6 4,5 2,3
Д т о а қ ң н б а ы
 
  • аялдама. Тақтамен жұмыс Ι конверт.

Әр топта оқушылар шығып, әр түрлі өздеріне ұнаған конверттен тапсырмалар орындайды. Әр конвертте 3 тапсырмадан берілген.

  1. Өрнектердің жуық мәндерін табыңдар.

а+в  мұндағы а= 6,75 және  в=3,8

  1. а=4,5 м в= 1,5 м төртбұрыштың ауданы табыңдар.

ΙΙ конверт.

  1. Өрнектердің жуық мәндерін табыңдар.
  • m-n мұндағы m=8,9 және  n=2,38
  • а=5,14м ; в=3,1м  тіктөртбұрыштың ауданын табыңдар.
  1. Амалдарды орындаңдар.

0,08+15,31

6,56-4,8

Осымен, біз барлық аялдамадан өтіп «Білім шыңына» жеттік.

Сабақты қорту.

Оқушылар, енді осы сабақтан алған әсерлерімізді « Көңіл- күй» парақшаларымен анықтай қояйық. Ол үшін тақтаға қарап, әр түрлі көңіл- күйімізді білдіретін өлең жолдарынан өзімізге ұнағанын топпен оқиық.

Үйге тапсырма №350, №352.

Оқушы білімін бағалау. Топ басшылары өз тобындағы қатысушыларды бағалау парағына жазып береді. Осыны ескере отырып, қорытынды баға шығарамын.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *