Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар

Ұзақ мерзімді жоспар: 911

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:  Куралбаева Г.

Сынып:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар

 

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

9.1.4.1вектордың, коллинеар векторлардың, тең векторлардың, нөлдік вектордың, бірлік вектордың және вектор ұзындығының анықтамаларын білу;

9.1.4.2векторларды қосу,азайту, векторды санға көбейту ережелерін білу және қолдану;

Сабақтың

мақсаты

Барлық оқушылар векторды салады, түрлерін ,анықтамасын біледі                                                     Сабақ соңында  векторларға амалдар қолдану қасиеттерін пайдаланып,7 минутқа арналған   қалыптастырушы бағалаудың  4 тапсырмасының үшеуін  орындайды .

Оқушылардың басым бөлігі векторларды қосу,азайту,санға көбейту ережелерін біледі.

Кейбір оқушылар векторларды қосу қасиеттерін ескере отырып,теңдіктерді дәлелдейді.

Бағалау критерийі

1.      Вектордың, коллинеар, тең , нөлдік, бірлік вектордың және вектор ұзындығының анықтамаларын біледі.

2.      Векторларды қосу,азайту,санға көбейту  қасиеттерін есепті шешуде қолданады.

Тілдік мақсаттар

 

Оқушылар:

·         Векторды салады,вектордың түрлерін анықтамасын біледі.

Негізгі  сөздер  мен  тіркестер:

Вектор,абсолют шама,   координата, коллениар, ортогональ, үшбұрыш ,

параллелограмм ережелері

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Біздер…..байқадық

Векторлардың қосындысы….

Егер АВжәне ВС  векторлары бір түзудуің бойында жатпаса, онда….

Мен деп ойлаймын, себебі……….

Құндылықтар

ға баулу

 

 

 Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.

Пәнаралық

байланыс

Физика (ф изикалық шамалар :  күш,материялық дене қозғалысы,жылдамдық)

Тақырып бойынша алдыңғы білім

 

Оқушыларда  вектор,бағыттас,қарама-қарсы бағытталған,нольдік,тең,коллениар,ортогональ векторлар теориясы туралы  түсінік бар.

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

Сабақ

тың басы

  5 мин

1 мин

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 Ұйымдастыру кезеңі                                                                      Сыныпты  кемелердің суреттері арқылы топқа бөлу.

Үй тапсырмасын тексеру

Ширату тапсырмалары  Ширату жаттығуларының мақсаты – сабақ тақырыбына байланысты оқушылардың қызығушылығын туғызу.

                                                                                                                                                                                                                                                           І. ӨЗІНДІК ОЙЫН                                                                      Қалыптастырылатын дағдылар:                                                                         а) ақпаратты басқару; ә) ойлау.

Жалпы сипаттама :  Бұл әдіс оқушыларда белгілі жауапқа қатысты сұрақ құрастыра білу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ол сонымен қатар ашық  сұрақтар туралы креативті ойлауға қабілетті оқушыларды анықтауға мүмкіндік береді.

 Бұл жауабы болса, онда сұрақ қандай болады?

 Бағыт (вектор дегеніміз не?)

0  (нольдік вектор дегеніміз не?)

1 (бірлік вектор дегеніміз қандай вектор?)

↑↑ (қандай векторларды бағыттас вектор дейміз?)

↑↓(қандай векторларды қарама-қарсы бағытталған вектор дейміз?)

 Физикадағы вектор мен геометриядағы вектордың айырмашылығы неде деп ойлайсың?                                                                                                       

Кері байланыс                                                                                         «Жүректен-жүрекке» әдісі бойынша оқушылардың жауаптарын бір-біріне бағалату.                                                                                          Мақсаты:бір-біріне жылы лебіздерін білдіру арқылы көтеріңкі-көңіл күй сыйлау,белсенді ахуал қалыптастыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ

тың ортасы

 31 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ 10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

АКТ мүмкіндіктерін пайдалану арқылы Bilim land порталынан  «Векторларға қолданылатын  амалдардың геометриялық түрде орындалуы: Үшбұрыш,параллелограмм ережелері» видео түсіндірме арқылы жаңа тақырып беріледі. 

   

   «Борт журналы» белсенді әдісі арқылы оқушылар өз ойларын,ұсыныстарын,тың  ақпараттарды жазып алады және кейін қолдана алады.

Бұрыннан білгенім

Жаңадан білгенім

Болжамдар

Тың ақпараттар

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ойлан тап» әдісі арқылы топтық  тапсырма беріледі.                                                                         1.                                                         

                                          АВСД  параллелограмының диогональдары О нүктесінде  қиылысады.Сызба бойынша  векторлардың  қосындысын табыңыз.

А) АО+ОВ=

                 С) АО+ОС+СД=

В) АО+ОС

 =                    

Кері байланыс орнату.

1) Топта жұмыс істеу ұнады ма?

2) Өзге топтың пікірімен  келісесіздер ме? Неліктен?

«2 жұлдыз — 1ұсыныс» арқылы бағалау.

                                           

 

                                                                                                                                                        

 Жұптық жұмыс.    Оқушыларды жаңадан меңгерген дағдыларын оқу барысында жұбымен бірлесе ойлануға ,ынталандыру мақсатымен тапсырманы ұсыну.

      Элективті тест

әрбір оқушыға  A, В, С, D, Е әріптері арқылы белгіленген түстері сәйкес ақ, сары, көк, қызыл, жасыл стикеркерді таратады.

Әрбір сұрақты қойғаннан кейін 20 сек кідіріп, тест жауабына сәйкес әріпті көтерулерін сұрайды

1. Дұрыс  тұжырым болуы үшін, толықтыру керек:

   а)Нөльдік емес

 мен

 векторларының бағыттары бірдей болса, онда

      бұл векторларды … деп атаймыз.

2.

 вектордың ұзындығын табыңыз.

Жауаптары: А)  13      В)  

       С)  -2     Д)  QUOTE 12

     5

3.

{1;6},

{-5;7} болса,

=2

+

векторын табыңыз.

Жауаптары: А) {-3;4}; В) {-3;-19}; С) {-3;19}; Д) {-6;1}

4. Егер а3,2

және b2,5

    болса, онда  a+b

  векторының координаттарын тап.

Жауаптары: А) {-8;-10}; В) {8;-10}; С) {5;7}; Д) {5;-7}

Жауабы :  1- бағыттас       2-  А        3- С         4-  С           

Қалыптастырушы бағалау жұмысы

Тапсырма

1 .Векторлардың  қосындысын табыңыз :

А) AB+BC=

=                             В)OA

 +AB

+BC=

                                                                                              С)  OP

 +GR+PG+RO

 =

     

2.  а(1;-4)

; в-4;8

 векторларының қосындысына  тең с

 векторының ұзындығын табыңыз.

3.*  К(4;-1),М(1;-1),N (-2;2),P(-5,2) нүктелері берілген.            
а)   
KN=MP

теңдігін дәлелдеңіз.

 4*. 0,5KN+KP векторларының

координаталарын есептеңіз

 

Дескриптор                                                                                                   Білім алушы

1.Векторларды қосудың қасиеттерін қолданады.                                                                                                 2. Вектордың  ұзындығын табады. 

3. Нүктенің координаталары арқылы вектордың координатасын табады.

4. Векторды санға көбейтеді.

 

 

Bilim land порталы Үшбұрыш ережесі 24сек

 Параллело

грамм ережесі

34 сек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Геометрия9 Шәкілікова С,Нұрпейіс М №19-21 есеп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ақ, сары, көк, қызыл, жасыл стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Сабақ  тың соңы

4мин

 Рефлекция:

С.С.Кашлев бойынша

«Білім теңізіне қайықты жіберіңіз»  

     Тақырыпты жақсы меңгердім деп есептеген балалар өз қайығын Білім теңізіне жібереді, ал оған сенімсіз балалар Ереже шығанағында қалады.

 

 

Кемелердің суреті

 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға  тапсырманы күрделендіруді  қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.                                        2.Барлық оқушыларға теорияны практикамен ұштастыруға тапсырма берілді.                                3.Сынып оқушыларының басым бөлігіне сызба бойынша жұмыс ұсынылса,қабілеті жоғары оқушыларға дәлелдеуді қажет ететін есептер арқылы ой тұжырымдауға мүмкіндік берілді.

 

1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара

2 жұлдыз 1ұсыныс беру бойынша жетістіктерін айқындау.

3. Кері байланыс (ауызша)

4. Дайын үлгі жауап

5. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану

 

 

Сергіту жаттығуы

 қимылмен көрсету:

қатып қалу;

-бағыттас;

-қарама-қарсы бағыт;

-өзгеріс жасау;

Қауіпсіздік техникасы ережелері

 

Сабақ бойынша рефлексия

 

 

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

Жалпы бағалау

 

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *