Ашық сабақ

Оқу ісінің меңгерушісі: —————
Пәні: дүниетану Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 2 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Менің құқығым және міндетім
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары: 2.1.5.1.Өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.
Оқушылардың басым бөлігі:
Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Кейбір оқушылар:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийлері 1. Қосмекенділер мен бауырмен жорғалаушылыр тобы екенін
ажырата алады.
2. Қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасайды.
3.Жануарлардың топтарын ажырата алады.
Тілдік мақсат Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздерді сабақ барысында қайталап айту.
Құқық, конституция, міндет, жауапкершілік
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Құқық деген не?
2.Конституция не үшін жазылады?
3.Міндет деген не?
4.Оның орындалуына кімдер қамқорлық жасайды?
5.Сенің тағы қандай міндеттерің бар?
6.Өз ісіңе жауапкершілікпен қарау дегенді қалай түсінесің?
Ишара Жасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
сары-көмек қажет түсінбедім;
Алдынғы оқу Адам еңбегі
Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Топқа бөлу

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай
3 топқа бөлініп отырады.

1тапсырма:ТЖ

Дескриптор:
1. Сұраққа жауап береді.
2. Құқық, конституция сөзінің мағынасын түсінеді.
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

Ресурстар

1-топ «Сары кәмпиттер»
2-топ «Көк кәмпиттер»
3-топ «Қызыл кәмпиттер»

Сабақтың басы
Басталуы 5 минут

Сабақтың ортасы:

2 тапсырма: ӨЖ
Әр жасөспірімнің құқығы бар;

Дескриптор:
1. Өз құқығы туралы айтады;
2. Құқықтар туралы әңгімелейді;

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

Сергіту сәті

3 тапсырма: ӨЖ
Өз құқығыңның орындалуына қорытынды жаса.
Сен өз міндетіңді атқарып жүрсің бе?

Дескриптор:
1. Әр азаматтың Отанын қорғауға міндетті екенін біледі;
2. Жауапкершілік сөзінің мағынасын түсіндіреді.
3.Өз міндеттері туралы айтады;

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

Іс-қимылмен көрсетеді.

Сабақтың соңы Кері байланыс: «Бағдаршам» арқылы сабақ түсінгенін, не түсінбегенін білдіру.
Үйге тапсырма: 18191 бет
Қосымша мәліметтер
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?

Жұлдызша арқылы бағалаймын. Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма? Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен? «Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *