Білім порталы

Top Menu

  • МАҚАЛА ЖАРИЯЛАУ
  • СЕРТИФИКАТ
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім

Main Menu

  • ЖАҢАЛЫҚТАР
    • ЖАЛПЫ ЖАҢАЛЫҚТАР
    • АВТО
    • СПОРТ
  • БИЗНЕС
    • СТАРТАП
    • БИЗНЕС ИДЕЯЛАР
    • БИЗНЕС ИДЕИ
    • МАРКЕТИНГ
  • ҒЫЛЫМ
    • ҒЫЛЫМИ ЖЕТІСТІКТЕР
    • ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАР
  • ПАЙДАЛЫ
    • ДАМУ
    • ДЕНСАУЛЫҚ
    • Ғибратты әңгімелер
  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Сауат ашу
      • Әдебиеттік оқу
      • Дүниетану
    • Математика
    • Алгебра
    • Геометрия
    • Физика
    • Химия
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Жаратылыстану
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Құқық
    • Дүние жүзі тарихы
    • Орыс тілі
    • Орыс әдебиеті
    • Ағылшын тілі
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Дене шынықтыру
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Технология
    • Психология
    • Дефектология
    • Логопедия
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН
  • МАҚАЛА ЖАРИЯЛАУ
  • СЕРТИФИКАТ
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім

logo

Білім порталы

  • ЖАҢАЛЫҚТАР
    • ЖАЛПЫ ЖАҢАЛЫҚТАР
    • АВТО
    • СПОРТ
  • БИЗНЕС
    • СТАРТАП
    • БИЗНЕС ИДЕЯЛАР
    • БИЗНЕС ИДЕИ
    • МАРКЕТИНГ
  • ҒЫЛЫМ
    • ҒЫЛЫМИ ЖЕТІСТІКТЕР
    • ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАР
  • ПАЙДАЛЫ
    • ДАМУ
    • ДЕНСАУЛЫҚ
    • Ғибратты әңгімелер
  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Сауат ашу
      • Әдебиеттік оқу
      • Дүниетану
    • Математика
    • Алгебра
    • Геометрия
    • Физика
    • Химия
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Жаратылыстану
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Құқық
    • Дүние жүзі тарихы
    • Орыс тілі
    • Орыс әдебиеті
    • Ағылшын тілі
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Дене шынықтыру
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Технология
    • Психология
    • Дефектология
    • Логопедия
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН
  • Оқушылар арасында ғылыми жоба байқауы

  • Оқушылар арасында эссе байқауы

  • Ата-анамен жұмыс: » Таза су — денсаулық кепілі»

  • Oйыншықтар сыры

  • Ойыншықтар сыры

  • Power Point бағдарламасында анимация және анимация эффекттерімен жұмыс.

  • Қорғасынның қоршаған ортаға әсері

  • d- элементьер

  • Ұлттық тәрбие-ұлағатты іс

  • Аттестация. Аттестацияға арналған тест

  • Мұғалімдерге арналған тест

  • Мұғалімдерге арналған тест жауаптарымен

  • резерв

  • Дружба-богатство бесценное

  • Our friends

  • Апта күндері оқулық 22-23 бет жұмыс дәптер 19-20 бет

  • День рождения

  • Family relationships 1

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңартылған мазмұнын іске асырудың негізгі бағыттары

  • Білім беруде жаңа технологияларды қолданудың тиімділігі

Баяндамалар
Home›Баяндамалар›Өндірістік оқытуда ақпараттық технологияны пайдалану

Өндірістік оқытуда ақпараттық технологияны пайдалану

By BILIMGER.KZ
25.11.2017
785
0

Байкубекова Гулстан Бахтыбаевна

«Бәсекегеқабілеттідамығанмемлекет

болу үшінбізсауаттылығыжоғары

елгеайналуымызкерек»

Н. Ә. Назарбаев

ХХІ ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық қажет. Білім берудің негізгі мақсаты – білім мазмұнын жаңартумен қатар, окытудың әдіс-тәсілдері мен әр түрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Осы мақсатты жүзеге асыруда ақпараттық технологияны пайдалану әдісі зор рөл атқарады. Осы орайда ел Президенті Н.Ә.Назарбаевтың халыққа жолдауындағы «оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды білім беру саласын жақсартуда қолданыс аясын кеңейту керек» деген сөзін басшылыққа ала отырып, сабақта жаңа ақпараттық технологияларды пайдалануға жаппай көшуіміз керек. Ақпараттық технологияларды сабақта пайдаланудың негізгі мақсаты: Қазақстан Республикасында біртұтас білімдік ақпараттық ортаны құру, жаңа ақпараттық технологияны пайдалану Қазақстан Республикасындағы ақпараттық кеңістікті әлемдік білім беру кеңістігімен сабақтастыру болып табылады.

Көптеген жаңа технологиялармен қатар соңғы кездері өндірістік оқуда ақпараттық технологияларды жиі қолданамын. Осыған байланысты  күнделікті сабаққа:

-мультимедия (видео, аудио қондырғылары мен теледидарды, электрондық оқулықтарды);

-компьютер (компьютерлік бағдарламалар, интерактивті тақта);

-интернет және т.б. көрнекі материалдарды пайдалану айтарлықтай нәтиже береді.

Мұндай қондырғылар оқушылардың қызығушылығын арттырып, зейін қойып тыңдауға және алған мәліметтерді нақтылауға мүмкіндік береді. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту оқытушының сабақ өткізу тәсіліне де байланысты.  Қазіргі таңда оқудың интерактивті әдіс-тәсілдері өте көп. Педагогикалық ғылым мен озық тәжірибенің  бүгінгі даму деңгейінде белгілі  болған оқыту әдіс-тәсілдерінің бәрін  де еркін игеріп, әрбір нақтылы жағдайларға орай ең тиімдісін таңдап алу және олардың бірнешеуінің жиынтығын түрлендіре тиімді, үйлесімді әрі шығармашылықпен қолдану- сабақтың сәтті өтуінің кепілі. Осы ретте мен мына мәселелерге баса назар аударамын.

  1. Сәтсіз өткен сабақтарыма өзіндік талдау жасап, өз кемшілігімді іздеуге әрекет

жасаймын.

  1. Білім мен тәрбие беруде жариялылық, педагогикалық, ынтымақтастық, ғылыми-

әдістемелік, тың ізденістерге сүйене отырып жаңашылдыққа талпынамын.

  1. Күнделікті әр сабағыма шығармашылықпен дайындаламын.

Өйткені, сабақ-оқытушының өнері, шығармасы. Сондықтан әр сабақты тиімді ұйымдастыруда студентті жалықтырмайтын, қабілетін арттыратын жағдай туғызуға ықпал етуміз керек деп ойлаймыз.

Ақпараттық технология негіздері тұлғаның Өндірістік оқудан алған білім сапасы мен сауаттылығын кеңейтуге жәрдемдеседі, ол үшін ең алдымен сабақты детальдармен, сызба-плакаттармен, технологиялық нұсқау карталармен түсіндіріп, алған білімдерін одан әрі пысықтап, интернет материалдарымен, видеослайдтармен ұштастырамын.

Заман ағымына қарай сабаққа  видео, аудио қондырғылары, компьютерді қолдану оқушының дүниетанымын кеңейтеді. Әсіресе, оқулықтағы тарауларды қорытындылау кезінде оқушылар қосымша материалдар жинақтап, білімдерін кеңейтіп, танымдық белсенділігін арттырып қана қоймай, қисынды ойлау жүйесін қалыптастырып, шығармашылығын дамытады. Тестік тапсырмалар орындайды. Компьютер көмегімен оқыту оң нәтижелер береді. Ақпараттық мәдениет дегеніміз- тек компьютермен дұрыс жұмыс істей білу ғана емес, кез-келген ақпарат көзін: анықтамаларды, тесттік бағдарламаларын т.с.с. дұрыс пайдалана білу деген сөз.

Қазақстан Республикасының Білім туралы заңында : «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі — білім беру бағдарламаларын меңгеру үшін жағдайлар жасау керек »- деп көрсетілген. Солардың бірі білім беруді ақпараттандыру барысында дидактикалық және оқыту құралы болып компьютер саналады. Сондықтан кез келген білім беру саласында мультимедиялық электрондық оқыту құралдары барлық пәндерді оқытуға пайдаланады. Бұл бағытта ақпараттық технологияны оқыту үрдісіне екпінді түрде енгізу бағытында және қолданылатын жаңа құралдардың бірі — бағдарламалық – техникалық кешен болып саналатын «Активті экран»  болып табылады.

Ақпараттық қоғамның негізгі талабы — оқушыларға ақпараттық білім негіздерін беру, логикалық — құрылымдық ойлау қабілеттерін дамыту, ақпараттық технологияны өзіндік даму мен оны іске асыру құралы ретінде пайдалану дағдыларын қалыптастырып, ақпараттық қоғамға бейімдеу.

Жаңа ақпараттық технологияның негізгі ерекшелігі – бұл оқушыларға өз бетімен немесе бірлескен түрде шығармашылық жұмыспен шұғылдануға, ізденуге, өз жұмысының нәтижесін көріп, өз өзіне сын көзбен қарауына және жеткен жетістігінен ләззат алуға мүмкіндік береді. Ол үшін оқытушы өткізетін сабағының түрін дұрыс таңдай білуі қажет.  Сабақты  сәтті  ұйымдастырудағы  басты  мақсат — оқушының  сабаққа  деген   қызығушылығын  арттырып, бүгінгі  заман  талабына  сай  білім  беру. Сабақтың  сәтті  өтуі  біріншіден, оқытушының  біліміне, іскерлігіне, тәжірибесіне  байланысты  болса,  екіншіден,  сабақ  материалына,  ал  үшіншіден,   топтың  типіне,   төртіншіден  оқытушы  мен   оқушының  көңіл – күйіне  де  байланысты.   Сабақты  тартымды  әрі  сәтті  өткізе  білу  оқытушылар  қауымынан  көп  ізденуді, білімділікті, қабілеттілікті және тапқырлықты қажет  етеді.

Ақпараттық технологиялардың бірі – интерактивтік тақта, мультимедиялық және он-лайн сабақтары. Оқыту үрдісін компьютерлендіру мақсатында интерактивті тақтамен жұмыс жасау тиімді. Қазіргі уақытта облыстағы оқу орындарының барлығы дерлік интерактивті тақтамен қамтамасыз етілген. Біздің колледжде де жаңа ақпараттық технологияларды қолдану кеңінен қарастырылған.

Ақпараттық технологияларды жүзеге асырудағы  тағы бір мүмкіндігі – ол электронды оқулық. Электрондық оқулық —  бұл дидактикалық әдіс – тәсілдер мен ақпараттық технологияны қолдануға негізделген түбегейлі жүйе. Электронды оқулықпен оқыту  оқытушының оқушымен  жеке жұмыс істегендей болады. Электрондық оқулық тек қана оқушы үшін емес, мұғалімнің дидактикалық әдістемелік көмекші құралы да болып табылады.

Тақтаны қолдану арқылы студенттердің қызығушылығын, интеллектуалдық танымын, білім сапасын арттыруға болады. Интерактивті тақтаны пайдалану аркылы оқушылардың білімін тексеру үшін әр тарауды аяқтаған кезде немесе жаңа сабақты бекіткен уақытта тестілеу әдісін қолдануға болады. Оқушылардан бір уақытта жауап алуға мүмкіндік береді. Тестілеудің нәтижелерін құрылған график арқылы тексеріп, сол уақытта бағалауға болады. Жауап нәтижелерін бақылап және оқушылардың материалды түсіну деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Интерактивті тақтаны пайдалану арқылы тестілеген кезде оқытушы оқушылардың білім деңгейін анықтай алады. Оқушыға тест сұрақтарына жауап беруі үшін уақыт беріледі. Бұл жүйе тұйық оқушылардың ойын білдіріп, жалқау оқушылардың қызығушылығын арттырады. Оқушылар жауаптарын құпия түрде бере алады.

Қазіргі заманның даму қарқыны мұғалімдерден шығармашылығын жаңаша, ғылыми-зерттеу бағытында құруды талап етеді. Компьютер және ақпараттық технологиялар арқылы жасалып жатқан оқыту процесі оқушының жаңаша ойлау қабілетін қалыптастырады. Бүгінгі таңдағы ақпараттық қоғам аймағындағы оқушылардың ойлау қабілетін қалыптастыратын және компьютерлік оқыту ісін дамытатын жалпы заңдылықтардан тарайтын педагогикалық технологиялардың тиімділігі жоғары болмақ. Жаңа ақпараттық техникаларын пайдалану соңғы уақытта колледждегі білім беру жүйесінде маңызды бағыттардың бірі болып табылады.

Осындай ақпарат құралдарын пайдалана отырып, мен сабақ барысында оқушылардың қабілетіне, білім деңгейіне, ынтасына қарай топқа бөліп, өз бетімен еңбектенуге, ізденуге, шығармашылыққа баулып, қорытынды жасауға машықтандырамын, оқушының ақыл-ойын дамытып, өзіндік дүниетанымын қалыптастырамын, сабаққа ынтасын арттырып, тапсырманы орындау барысында жіберілген қателер мен кемшіліктерді уақытында анықтап түзетуге мүмкіндік беремін. Алынған өзекті тақырыпты басшылыққа ала отыра және істелінген жұмыстарды қорытындылай келе өзін-өзі бағалай білетін, шығармашылық деңгейі жоғары жан-жақты тұлға қалыптастыра отыра, оқушының білім сапасын көтеремін, алған білімдерін өмірмен ұштастыруға бағыт беріп оқушы кұзырлығын дамытамын.  Қорытындылау кезінде тақырыпқа байланысты термин сөздерді анықтап, сөздік қорларын молайтып сабақты бекітемін. Әр тарауды өткен соң, өзіндік жұмыс, тестік тапсырмалар өткізу арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеріп, тақырыпты толық меңгере алмаған оқушылармен қосымша сабақтар жүргіземін. Тест түрлері оқушы білімін бекітуге қайталауға, жүйелеуге мүмкіндік береді. Сонымен қоса оқытушы мен оқушылардың уақытын үнемдеуге оқу жұмысын ұйымдастыруға жағдай жасайды. Жалпы  студенттердің  ақпараттық технология негіздерінен алған білімі арқылы мен мынадай нәтижеге жеттім:

  • студенттің пәнге деген қызығушылығы артты, құлшынысы оянды.
  • шығармашылық қабілеттері арта түсті.
  • жылдам ойлауға машықтанды, білім сапасы артты.
  • студенттер өз бетімен жұмыс жасауға дағдыланды.
  • компьютерлік сауаттылығы жоғарылады.

Оқу процесінде, оның ішінде практикалық — теориялық сабақтарда интерактивті құралдарды қолдану оқытушының жеке тәжірибесіне, шығармашылық ізденісіне байланысты. Интерактивті құралдар оқыту формасын ұйымдастыруды түрлендіруге, дәстүрлі оқыту әдістеріне жаңа элементтер енгізуге мүмкіншіліктер жасайды. Бұл оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырады.

Ақпараттық технологияның оқытушы жұмысына ең тиімдісі – оқушылардың білім олқылықтарына үнемі зерттеу жасап, түзету жұмыстарын жүргізуге пайдасы бар. Қазіргі заманның даму қарқыны оқытушылар шығармашылығын жаңаша, ғылыми-зерттеу бағытында құруды талап етеді. Сондықтан, ХХІ ғасыр – ақпарат ғасыры, яғни ақпараттандыру технологиясы дамыған заманда мемлекетіміздің болашағы – жас ұрпаққа заман талабына сай білім беріп, жан-жақты дамуына ықпал ету оқытушыдан шығармашылық ізденісті, үлкен сұранысты талап етеді. Компьютер және ақпараттық технологиялар арқылы жасалып жатқан оқыту процесі оқушының жаңаша ойлау қабілетін қалыптастырып, оларды жүйелік байланыстар мен заңдылықтарды табуға бағыттайды, нәтижесінде – өздерінің кәсіби потенциалдарының қалыптасуына жол ашады. Бүгінгі таңдағы ақпараттық қоғам аймағындағы оқушылардың ойлау қабілетін қалыптастыратын және компьютерлік оқыту ісін дамытатын жалпы заңдылықтардан тарайтын педагогикалық технологиялардың тиімділігі жоғары деп есептейміз.

Елбасы   атап көрсеткендей «Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте  қажет » — жас ұрпаққа білім беру жолында ақпараттық технологияны оқу үрдісіне оңтайландыру мен тиімділігін арттырудың маңызы зор.

«Армансыз адам қанатсыз құспен тең» демекші, менің оқытушы ретінде де, еліміздің патриот азаматы ретінде де арманым еліміздің әрбір азаматы терең білімді, интеллектуалды, заманауи техникалар мен технологияларды еркін меңгере алатын, әрқайсысы еліміздің дамуына өз үлесін қоса алатын болса деймін. Ол үшін оларға білім беретін оқытушылар өз пәнін жетік меңгерген, теория мен практиканы студенттер бойына сіңіре алатын шығармашыл, ізденімпаз, ең бастысы еңбекқор болуы қажет.

 


 

Пайдаланған  әдебиеттер:

 

  1. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан-2050» стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауы
  2. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы
  3. Баширова Ж.Р. Педагогикалық технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қызығушылықтарын арттыру.- Алматы , 2003-129б.

 

ОСЫ МАТЕРИАЛМЕН БӨЛІСІҢІЗ:
Previous Article

Жаңа технологияларды пайдалана отырып өндірістік сабақта сапалы ...

Next Article

Ms excel программасында диаграммалар жасағанда студенттердің шығармашылығын ...

Ұқсас материалдар Автордан

  • Баяндамалар

    Үштілділік – заман талабы

    24.02.2017
    By BILIMGER.KZ
  • Баяндамалар

    Жаңа технология – сапалы білім кепілі

    26.03.2017
    By BILIMGER.KZ
  • Баяндамалар

    Тіл мәртебесі — ұлт мәртебесі

    04.11.2017
    By BILIMGER.KZ
  • БаяндамаларЖалпы рубрикаФизика

    Ақпараттық технологияларды физика пәнінен білім сапасын арттыруда қолдану

    17.11.2016
    By BILIMGER.KZ
  • Баяндамалар

    Даулдық оқыту жүйесі – мамандар даярлаудағы кәсіби құзіреттілік кепілі

    31.01.2018
    By BILIMGER.KZ
  • Баяндамалар

    Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту барысында оқушылардың танымдық қызметін белсендіру-оқытудың маңызды факторы

    02.03.2017
    By BILIMGER.KZ

Пікір қалдыру Отменить ответ

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

СІЗГЕ ҰНАУЫ МҮМКІН

  • Қазақ тілі

    Қазақстан телеарналары

  • Ағылшын тілі

    Кім болғың келеді?

  • Орыс тіліРусский язык

    Турнир знатоков русского языка

КІРУ / ТІРКЕЛУ

Зарегистрироваться

БІЗГЕ ҚОСЫЛЫҢЫЗ!

 
Ұстаздар əлемі | Əдістемелік тəжірибе алмасу
Facebook Group · 19 268 мүше
Топқа қосылу
Құрметті ұстаздар, бұл топ Қазақстанның əр түпкіріндегі мұғалімдер бір-бірімен тəжірибе алмасуы мақсатында ашылған топ. Тіркеліп, өз əріптестеріңізді ...
 

БІЗДІҢ РЕСМИ ПАРАҚШАЛАРЫМЫЗ

ЭССЕЛЕР ЖИНАҒЫ

  • 05.02.2019

    Менің мамандығым — тәрбиеші

  • 02.02.2019

    Мен және менің мамандығым

  • 02.02.2019

    Бүгінгі ұрпақ-ертеңгі ұлт болашағы

  • 28.01.2019

    Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын қолдана отырып, сабақтың кезеңін ұйымдастыру

  • 27.01.2019

    Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға

BILIMGER.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     bilimger@bk.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика
© 2018 BILIM PORTAL GROUP | BILIMGER.KZ БІЛІМ ПОРТАЛЫ