Қоректік тізбектер және қоректік торлар

                                                                     Сабақ жоспары       

САБАҚ: 7.1  Биосфера және  экожүйелер Мектеп:  Қарой ЖОББМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Байгарай Аманжол
СЫНЫП: 7

 

Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Cабақтың тақырыбы: Қоректік тізбектер және қоректік торлар
Осы сабақтың көмегімен қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.3.1.2 табиғи қоректік тізбекті салыстыру

 

Сабақтың мақсаттары Барлығы:Әртүрлі экожүйелердегі абиотикалық факторларды анықтау;

Көпшілігі:Аталған экожүйелердің мысалында жануарлар мен өсімдіктердің өзара қоректік қарым-қатынастарын ажырату, мысалында қоректік тізбектер мен қоректік тор құрастыру. байланыс орнату;

Кейбіруі: Әртүрлі экожүйелерде мекен ететін ағзалардың мысалында қоректік тізбектер мен қоректік тор құрастыру.

 

Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар істеуге дағдыланған. Әртүрлі экожүйелердегі абиотикалық факторларды анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі істей алады.Қоректік тізбектер мен қоректік тор құрастыру байланыс орнатады.

Кейбір оқушылар істеуге қабілетті. Әртүрлі экожүйелерде мекен ететін ағзалардың мысалында қоректік тізбектер мен қоректік тор құрастырады.

 

Бағалау критерийлері 1.Әртүрлі экожүйелердегі абиотикалық факторларды анықтай алып түсіндіре алады.

2.Қоректік тізбектер мен қоректік тор құрастыру байланыс орната алады.

3.Әртүрлі экожүйелерде мекен ететін ағзалардың мысалында қоректік тізбектер мен қоректік тор құрастыра алады.

Тілдік мақсат Оқушылар істей алады:Қоректік тізбекті түсіндіре алады.

Пәндік  лексика және терминология:  экожүйе, продуцент, консумент, редуцент, ыдырау, паразит, ағза, қоректік тізбек, энергия, жануар, өсімдік, мекен ету ортасы, биотикалық, абиотикалық факторлар.

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

Продуценттер консументтерге қорек болады.

Өсімдіктер продуценттер болып табылады, өйткені …

Өлі жануарлар мен өсімдіктердің ыдырауына қандай ……………..көмектеседі.

Қоректік тізбектегі  энергия ………………келеді.

Құндылықтарға баулу Зайырлы қоғам және руханият өмір бойы тереңнен білім алуға,ынтымастыққа ,ашықтыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық  байланыстар Экология (Қоршаған орта факторлары, тірі ағзалар арасындағы қарым-қатынсты қарастыра отырып, экологиялық білімдерін кеңейтеді).География (географиялық орны)
Алдыңғы білім Оқушылар «Жаратылыстану» курсынан экожүйенің құрылымын, компоненттерін біледі. Тірі ағзаларды түзушілер, тұтынушылар және деструкторлар деп жіктей алады. Оқушылар қарапайым қоректік тізбектер құрып, продуценттер мен консументтерді анықтай алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жұмыс Ресурстар
Сабақтың басы

2 минут

 

 

 

 

 

3        минут

 

Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылар мен амандасу

Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

Сыныпта көңілді, достық атмосфера құру мақсатымен «Clock bodies» белсенді ойыны ойнатылады.

 Жж.«Көрнекілік» әдісі

(М ) Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау үшін әртүрлі суреттер таратылады. Сұрақтар:

1.      Суретте бейнеленген ағзалардың ішінде тұтынушыларды ата.

2.      Суретте бейнеленген ағзалардың ішінде қай ағзалар түзушілерге жатады?

3.      Бұл жануарлар табиғи ортада бір-бірімен қандай байланыста болуы мүмкін?

(О) Оқушылардың жауаптарын талдау арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

ҚБ  — «Бес саусақ»

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

суреттер

 

 

 

Сабақтың ортасы

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

7 минут

 

Тж.«Бейнеталдау әдісі» материалды талдауға мүмкіндік беретін әдіс және себеп салдарына байланысты анықтау

(М) Қиылған карточкалар бойынша терминдерді анықтамалармен сәйкестендіреді.

Оқушыларды түрлі түсті жетондар арқылы топқа жіктеу.

Жетондарда 1, 2 сандары жазылған. Топ саны сыныптағы оқушылар санына сәйкес құрылады.

(О) 1 топ — Видео 1 Мұхит экожүйесі

2 топ — Видео 2 Орман экожүйесі

ҚБ  — «Допты лақтыру» бұл әдіс теориялық сұрақтарды бағалайды тілдік мақсаттың орындалуына көмектеседі.

 

Тж. «Мультимедиалық таныстырылым» әдісі

(М) істеу ережелері сыныппен талданып, тақтадағы флипчартқа жазылады.

(О) Құрылған топтар критерийлерге сәйкес 1 тапсырманы  орындайды.

Бағалау критериилері Дескрипторлар
Әртүрлі экожүйелерді абиотикалық факторларды анықтай алып түсіндіре алады. Сурет бойынша бақылап зерттеу жүргізе алады.

Себеп салдарын анықтайды.

            Learning Café әдісі  — Топ мүшелері жетондардың түсіне сәйкес орындарын ауыстырып, басқа топтың мүшелерімен пікір алмасып, қажетінше кестелерін толықтырады.

 

Продуцент Консумент Редуцент
Анықтама беру
Мысал келтіру

 

ҚБ –«Сен маған–мен саған» әр топтағы орын ауыстырған оқушы оған өз мәліметін түсіндірген оқушыларға кері байланыс беру арқылы баға береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

АКТ

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 минут

«Үш М және Ә» оқушыларға сабақ барысында жақсы орындаған үш мәселені атап, сабақта олардың жұмысын жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау ұсыналады.

 

 
Саралау-сіз қанадй тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?                                             Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік

 

Мен сабағымда көрнекілік әдісінде

оқушылар бақылайды, ұғынады, қорытындылар жасайды және осындай жолмен білімдерге ие болады. Мультимедиялық таныстырылымда компьютерлік жүйелердегі графикалық сызбалар оқушыға ақпаратты түсінікті етіп жеткізуге мүмкіндік береді, оны түсінуді жеңілдетеді.

Сабақта бағалау критеиилері мен мақсаты оқушырадың деңгейлеріне байланысты берілген.«Сен маған–мен саған» әр топтағы орын ауыстырған оқушы оған өз мәліметін түсіндірген оқушыларға кері байланыс беру арқылы баға береді.  «Допты лақтыру» бұл әдіс теориялық сұрақтарды бағалайды тілдік мақсаттың орындалуына көмектеседі. «Бес саусақ»

 

 

Сыныптың санитарлық нормаға сай болуы,жарық бөлмені желдету,тоқ көздерімен жұмыс жасағанда сақтық ережелерін сақтау.Сабақ барысында үзілістер жасау.
Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шындыққа негізделген болды ма? Оқушылар бүгін нені үйренді? Сыныпта қандай атмосфера болды? Мен жүргізген дифференциация іске асты ма? Мен уақытқа сәйкес жұмыс істедім бе? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неліктен?

Бұл бөлімді рефлексия үшін пайдаланыңыз
«Мен — сабақта, сабақ  — менде», Менің сабақтағы үлесім, Менің қатысуым, Сабақтың мен үшін маңызы.Осы сабақ маған не берді.
Жалпы бағалау

 

 

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру әрі оқу туралы ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алатын еді (сабақ беру әрі оқу туралы ойланыңыз)?

 

1:

 

2:

 

Мен сабақ кезінде келесі сабаққа дайындалуға көмектесетіндей сынып немесе белгілі бір оқушылар туралы не білдім? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *