Циклограмма кіші топ 2019ж

Циклограмма

1-кіші топ   «Балапан»

Өтпелі тақырып: «Балабақша»

Тақырыпша: «Менің балабақшам»

Апта күні 02-06 қырүйек

 

 

Күн тәртібі

Дүйсенбі

02.09.2016ж

Сейсенбі

03.09.2016ж

Сәрсенбі

04.09.2016ж

Бейсенбі

05.09.2016ж

Жұма

06.09.2016ж

 

Таңертеңгі қабылдау

 

Ойындар

үстел үсті,

Дидактикалық, саусақ т.б )

 

 

 

 

 

 

 

Таңертеңгі жаттығу

Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы:Қайырлы таң! Доброе утро!Қалдарың қалай?      

Мақсат: балалардың көңіл-күйлерін  көтеру, балалардың үсті-басына көңіл.
Ата-аналармен  қарым-қатынас  мәдениетін
орнату.

 

 

 

Үстел үсті ойыны

«Мозайка»

Мақсаты: балаларға берілген
суреттердің бөлігін тауып орналастыра білуге үйрету. Тапқырлықа баулу

Дидактикалық ойын

«Бауда әлде бақшада?»

Мақсаты:

 балаларға
көкөністер мен жемістердің қайда өсетінін атап айтқызу, ажырата білуге
үйрету.

 

Дидактикалық ойын

«Зат неге ұқсайды»

Мақсаты:

балалар бөлме ішіндегі заттардың қандай пішінге
ұқсайтынын ажыратып айта білуге үйрету.

 

Саусақ ойыны 

«Бақшадағы қызанақ пен қияр»

Мақсаты:

бақша туралы түсінік бере отырып қызанақ пен қияр
көкөніс екенін ажырата білуге үйрету

 

Суретпен әңгіме:

«Менің балабақшам»

Мақсаты:

балалармен балабақша туралы әңгімелесу.

 

 

 

Балалардың дене бітімін шынықтыру, дене сымбаттылығын
қалыптастыру мен денсаулығын нығайту.

 

 

 

«Ас адамның арқауы»

Таңғы ас

 

Ойын- жаттығу:

Ас ішерде күнде біз

Сөйлемейміз күлмейміз

Астан басқа өзгені

Елемейміз, білмейміз

 

 

 

Ойнайық
та, ойлайық»

(ҰОҚ)

1. Жаратылыстану

Өсімдіктер

Балаларға өсімдіктер әлемі жайында түсінік беру. Бау –
бақшада өсетін жеміс – жидектерге тоқталу. Балалардың көргендерін өз бетінше
айтуға үйрету.

2. Музыка

1«Әлди-әлди, ақ бөпем»            Музыкаға
деген сезімдерін ояту, «бәсең» және «көтеріңкі» дыбыстарды айтуға
дағдыландыру.

 

1. Сенсорика

» Топтағы заттарды қорапшаларға орналастыр»

Көлемі бойынша ерекшеленетін біркелкі заттарды
топтастыруды үйрету.  Заттар  мен құралдарды қолдану дағдыларын
жетілдіру, ауызша нұсқау мен үлгіге сүйене отырып, тапсырмаларды орындау
дағдыларын қалыптастыру. Ұсақ  қол
маторикасын жетілдіру.

2. Дене шыны0тыру

1.Үйрету:Бұрылу (оңға-солға), қолды кеуде тұсында
айқастыру жəне екі жағына жазу, қолды шапалақтау;педагогтың артынан
жүру,бірқалыпты жүгіру. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру.

 

1. Сурет салу

Қағаз, қарындашпен таныстыру.            Жаңбыр

Сурет  салу
техникасын жетілдіру.  Балалардың  қарындашпен дұрыс жұмыс істей білу
дағдыларын қалыптастыру, қағазға солдан оңға оңға қарай түзу сызық жүргізе
білуді үйрету; балалардың көркемдік қабылдауларын дамыту.

2. Дене шыны0тыру.Жетілдіру: Бұрылу (оңға-солға), қолды кеуде тұсында
айқастыру жəне екі жағына жазу, қолды шапалақтау; педагогтың артынан жүру,
бірқалыпты жүгіру. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру.

 

1. Сөйлеуді дамыту

Біздің балалар қайда екен?

Топпен таныстыру.

Айналасындағы адамдардың сөзін есту жəне тыңдау, түрлі

дыбыстарды саралау, дауыстың қаттылығы мен айтылу
жылдамдығын

ажырата білуді үйрету.Балаларды ересектердің сөзін
тыңдай білуге

2.Музыка

2.«Әлди-әлди, ақ бөпем»            Музыкаға
деген сезімдерін ояту, «бәсең» және «көтеріңкі» дыбыстарды айтуға
дағдыландыру жалғастыру.

 

 

1. Дене шыны0тыру.Қолды алға,жоғары, жан-жаққа көтеру,
оларды бүгіп жазу, саусақтарын ашып жұму, шеңбер бойымен қол

ұстасып жүру,белгі бойынша тоқтап,

бірінің соңынан бірі (20м дейін), шағын топқа бөлініп
30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру.Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге
өрмелеу

(таза ауада)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий