Білім порталы

Top Menu

  • МАҚАЛА ЖАРИЯЛАУ
  • СЕРТИФИКАТ
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім

Main Menu

  • ЖАҢАЛЫҚТАР
    • ЖАЛПЫ ЖАҢАЛЫҚТАР
    • АВТО
    • СПОРТ
  • БИЗНЕС
    • СТАРТАП
    • БИЗНЕС ИДЕЯЛАР
    • БИЗНЕС ИДЕИ
    • МАРКЕТИНГ
  • ҒЫЛЫМ
    • ҒЫЛЫМИ ЖЕТІСТІКТЕР
    • ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАР
  • ПАЙДАЛЫ
    • ДАМУ
    • ДЕНСАУЛЫҚ
    • Ғибратты әңгімелер
  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Сауат ашу
      • Әдебиеттік оқу
      • Дүниетану
    • Математика
    • Алгебра
    • Геометрия
    • Физика
    • Химия
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Жаратылыстану
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Құқық
    • Дүние жүзі тарихы
    • Орыс тілі
    • Орыс әдебиеті
    • Ағылшын тілі
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Дене шынықтыру
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Технология
    • Психология
    • Дефектология
    • Логопедия
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН
  • МАҚАЛА ЖАРИЯЛАУ
  • СЕРТИФИКАТ
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім

logo

Білім порталы

  • ЖАҢАЛЫҚТАР
    • ЖАЛПЫ ЖАҢАЛЫҚТАР
    • АВТО
    • СПОРТ
  • БИЗНЕС
    • СТАРТАП
    • БИЗНЕС ИДЕЯЛАР
    • БИЗНЕС ИДЕИ
    • МАРКЕТИНГ
  • ҒЫЛЫМ
    • ҒЫЛЫМИ ЖЕТІСТІКТЕР
    • ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАР
  • ПАЙДАЛЫ
    • ДАМУ
    • ДЕНСАУЛЫҚ
    • Ғибратты әңгімелер
  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Сауат ашу
      • Әдебиеттік оқу
      • Дүниетану
    • Математика
    • Алгебра
    • Геометрия
    • Физика
    • Химия
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Жаратылыстану
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Құқық
    • Дүние жүзі тарихы
    • Орыс тілі
    • Орыс әдебиеті
    • Ағылшын тілі
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Дене шынықтыру
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Технология
    • Психология
    • Дефектология
    • Логопедия
    • Өзін-өзі тану
  • Балабақша
  • Колледж пәндері
  • ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН
  • Оқушылар арасында ғылыми жоба байқауы

  • Оқушылар арасында эссе байқауы

  • Ата-анамен жұмыс: » Таза су — денсаулық кепілі»

  • Oйыншықтар сыры

  • Ойыншықтар сыры

  • Power Point бағдарламасында анимация және анимация эффекттерімен жұмыс.

  • Қорғасынның қоршаған ортаға әсері

  • d- элементьер

  • Ұлттық тәрбие-ұлағатты іс

  • Аттестация. Аттестацияға арналған тест

  • Мұғалімдерге арналған тест

  • Мұғалімдерге арналған тест жауаптарымен

  • резерв

  • Дружба-богатство бесценное

  • Our friends

  • Апта күндері оқулық 22-23 бет жұмыс дәптер 19-20 бет

  • День рождения

  • Family relationships 1

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңартылған мазмұнын іске асырудың негізгі бағыттары

  • Білім беруде жаңа технологияларды қолданудың тиімділігі

Баяндамалар
Home›Баяндамалар›Оқушының зерттеушілік қабілетін дамыта отырып, шығармашылыққа баулу

Оқушының зерттеушілік қабілетін дамыта отырып, шығармашылыққа баулу

By BILIMGER.KZ
25.10.2017
812
0

Рахимжанова Ляйла Шортанбаевна

Қазіргі заман талабына сай білім берудің шығармашылық жолдарын айқындау барысында адамның шығармашылыққа деген жанданысы оның өз жекелігін, өз қабілетін іске асыруға деген жолын ашады. Кез келген әрекет шығармашылықты туғызып, оны нақты болмысқа айналдырса, ал шығармашылық әрекетті реттейді,оның амалдарын, тиімділігін анықтайды. Шығармашылық әрекет арқылы қабілет қалыптасады, әр қарай дамиды.

Зерттеу-ізденушілік қабілет әр баланың бойында болады. Баланы ізденушілікке баулу, оған зерттеу дағдысы мен білігін игерту бүгінгі білім беру саласының маңызды міндеті болып саналады. Егер әр оқушының жеке тұлға ретінде қалыптасуын қамтамасыз ету қажет болса, онда баланың қабілетін түрлі әрекетте көрсету үшін зерттеуге дайындау қажет. Зерттеу-дарынды балаларды оқытудың негізі. Онсыз баланың потенциалын ашу, оны әрі қарай дамыту мүмкін емес. « Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік туғызған сайын ол одан әрі жақсы оқи түседі» деген екен Питер Клайн. Ұстаз бен ата-анаға да керегі сол емес пе? Оқушы, ұстаз, ата-ана – үштік одақ бірлесе отырып жұмыс істеу арқылы ата-ана бұл зерттеу жұмысының баласына пайдасы бар екенін түсініп, өзі де көмек көрсете отырып, өзінің мектеппен тығыз қарым-қатынас жасау қажеттілігін сезінеді. Зерттеу жұмыстарын жүргізу арқылы оқушыда танымдық қабілет, тіршіліктің қыр-сырын меңгеруге талпыныс, білуге деген құштарлық туындайды. Зерттеу жұмысы негізінде «үштік одақтың» арасында жағымды көңіл-күй, тығыз қарым-қатынас, аянбай еңбек ету, сол еңбектің нәтижесін көруге ұмтылу әрекеттері орныға түседі. Сабақ барысында да тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың  зерттеу-ізденушілік  әрекеттерін ұйымдастыруға, әр түрлі сипаттағы  жұмыстарды жүргізуге болады.
Бастауыш сыныптан бастап ізденушілікке баулыса, бала кішкентай кезінен өздігінен ой түйіп, дәлелді шешімдер қабылдай білуге үйренеді, оны зерттеу негіздері, логика сабақтарындағы оқушылардың белсенділігінен байқауға болады.

Шығармашылыққа бейім, дарынды оқушымен жұмыс жасау үшін, баспасөздерде жарияланып жүрген педагогикалық озат тәжірибелерді үнемі оқып, зерделеп, күнделікті сабақтарда пайдаланып отырамын. Бастауыш сынып оқушыларының өзіндік ерекшеліктерін зерттей отырып, олардың қызығушылықтары не нәрсеге басым, не нәрсені білуге жаны құмар «негештер» екенін аңғару қиын емес. Бірақ оларда тәжірибе жоқтығы , күрделі тақырыптарды меңгере алмайтыны, ақпарат материалдарымен жұмыс істеуге дағдыланбағаны анықталды. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оларға дұрыс бағыт-бағдар беру, жетелеу қажет. Жұмыстарды жүргізу барысында оқушыларды өз бетімен көп ізденуге,шығармашылық  қабілеттерін арттыруға,зерттеуді  үйретуге  тырысамын. Кез келген тақырып бойынша ең алдымен сол тақырыптың тарихына  көп көңіл бөлуді  қадағалаймын. Себебі , шығу тарихын зерттеп алмай  кез келген дүниенің сырын түсіну мүмкін емес. Осыдан кейін  тақырып бойынша  жан-жақта зерттеулер жүргіземіз,барлық қыр-сырын ұғынуға тырысамыз.Сонымен қоса тақырыпқа сай қызықты деректер жинақтаймыз. Осы жұмыстардың  барлығын орындау кезінде  дарынды, шығармашыл,«зерттеуші» оқушылардың  ата-аналарымен  тығыз байланыс  жасаймын.Бұл да өте қажет,себебі ата-ананың қолдауы  баланы  «қанаттандырады».
Осындай жұмыстардың арқасында сыныбымдағы шығармашыл- дарынды оқушылар мынадай дәрежеге жетті:
– Оқушының оқуға деген құштарлығы артты.
– Оқушылардың танымдық қабілеттері танылды. .
– Өз бетімен бімегенін үйренуді мақсат етеді.
– Кітапханамен, сынып жетекшісімен тығыз байланыста болды.
– Ойларын ашық, еркін жеткізуге үйренді.
– Жаны таза, мейірімді, тәрбиелі оқушы атанды.
– Білімге деген қажеттілікті ұғынды.

Бала-табиғатынан зерттеуші, зерттеушілік ізденіс – табиғатпен берілетін қасиеттің ажырамас бөлшегі. Жаңа әсер алу, көп білуге құштарлық, үнемі қадағалауға және эксперимент жасауға ұмтылу, әлем туралы жаңа мәліметтерді өз бетінше іздеу бала мінезінің маңызды белгілері ретінде қарастырылады. Зерттеушілік, ізденушілік белсенділік – баланың табиғи жағдайы; ол әлемді танығысы, білгісі келеді. Баланың бұл табиғи белсенділігі зерттеушілік мінез-құлықтың мәні.

Балаларды оқытуда зерттеушілік әдісті қолдану қажеттілігі балалардың табиғатынан көп білгісі келетіндігімен, қоршаған ортаны түсіну қызығушылығымен түсіндіріледі. Оқушылардың өзіндік зерттеулері олардың жеке-дара қажеттіліктері мен сұраныстарын қанағаттандыруға ықпал етеді. Бұдан басқа, өзіндік зерттеулер интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттерді, ойлау және зерттеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.Өз бетінше зерттеудің көмегімен оқушылар қоршаған әлемді тани отырып, өздеріне жаңа білімді дайын күйде алмай, оны еңбектену арқылы алу қажеттігін ұғынады.

Зерттеушілік әдісін қолдану қажеттігі оқушының білім алу процесінде қоршаған ортасына қызығушылығымен, сүйіспеншілікпен қарауымен түсіндіріледі. Оқушының өз бетінше зерттеу жүргізуі оның жеке талабын қанағаттандырумен көкейінде жүрген сұрақтарға жауап табуға үлкен ықпал етеді. Одан басқа, өз бетінше зерттеу жүргізу интеллектуалдық және шығармашылық қабілеті мен ойлау, зерттеу білігінің дамуына мүмкіндік туғызады.

Зерттеу жұмысын  жүргізу, бастауыш сынып  оқушыларына  төмендегідей іс-әрекеттерді жасауға мүмкіндік туғызады :

  • өзін  қызықтырған сұрақтарға  жауап  іздеу;
  • іздену барысында түрлі тәсілдер қолдану;
  • өз пікірін, ойын ашық айту;
  • өз  бетіменқорытындыжасау;
  • өзіүшінжаңалықашу.
  • қызығушылығын  қанағаттандыру.

Демек,оқушы  өзбетіншежұмысжасаудыүйреніп ,зерттеушілік  ,шығармашылыққабілеттеріндамытатүседі.

Дарындышығармашылоқушыларымныңболашағынанкөпүміткүтемінжәнеолардыңосы зерттеушілік ,ізденушілікқабілеттеріоданәрішыңдалатынына  сенемін.

ОСЫ МАТЕРИАЛМЕН БӨЛІСІҢІЗ:
Previous Article

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың білім беру ...

Next Article

Тәрбие беруге көзқарас…

Ұқсас материалдар Автордан

  • Баяндамалар

    Бала дарындылығын дамытудың жолдары

    20.02.2017
    By BILIMGER.KZ
  • БаяндамаларКоучинг сабақтар

    Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушының ойлау қабілетін қалыптастыру және дамыту

    04.12.2016
    By BILIMGER.KZ
  • БаяндамаларҰСТАЗ ОЙЫ

    Мұғалім құзыреттілігінің — білім беру жүйесіндегі сапалық көрсеткіштері

    21.11.2018
    By BILIMGER.KZ
  • Баяндамалар

    Критериалды бағалау – оқушы мүмкіндігін арттыруға жол ашады

    14.03.2017
    By BILIMGER.KZ
  • Баяндамалар

    Оқушылардың құқықтық білімін қалыптастыру қажеттілігі

    20.10.2017
    By BILIMGER.KZ
  • БалабақшаБаяндамалар

    Баланың балабақшаға бейімделуінде ата-ананың рөлі

    05.07.2017
    By BILIMGER.KZ

Пікір қалдыру Отменить ответ

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

СІЗГЕ ҰНАУЫ МҮМКІН

  • Баяндамалар

    Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында шағын жинақталған мектептерде ағылшын тілінен білім сапасын басқару

  • Без рубрики

    2018-2019 жыл. Жетім балалар және ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балалар білім беру гранты иегерлерінің тізімі

  • ДефектологияЖалпы рубрика

    Санамақтар мен сергіту сәттерінен жинақтар

КІРУ / ТІРКЕЛУ

Зарегистрироваться

БІЗГЕ ҚОСЫЛЫҢЫЗ!

 
Ұстаздар əлемі | Əдістемелік тəжірибе алмасу
Facebook Group · 19 268 мүше
Топқа қосылу
Құрметті ұстаздар, бұл топ Қазақстанның əр түпкіріндегі мұғалімдер бір-бірімен тəжірибе алмасуы мақсатында ашылған топ. Тіркеліп, өз əріптестеріңізді ...
 

БІЗДІҢ РЕСМИ ПАРАҚШАЛАРЫМЫЗ

ЭССЕЛЕР ЖИНАҒЫ

  • 05.02.2019

    Менің мамандығым — тәрбиеші

  • 02.02.2019

    Мен және менің мамандығым

  • 02.02.2019

    Бүгінгі ұрпақ-ертеңгі ұлт болашағы

  • 28.01.2019

    Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын қолдана отырып, сабақтың кезеңін ұйымдастыру

  • 27.01.2019

    Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға

BILIMGER.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     bilimger@bk.ru

Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика
© 2018 BILIM PORTAL GROUP | BILIMGER.KZ БІЛІМ ПОРТАЛЫ