Ойын құруға арналған шығармашылық қабілет

Ашимтаев Нуржан Нартаевич

Оқу мақсаты

 

6.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығаршалықы қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну
Сабақ мақсаты Оқушылар: әр түрлі қызықты ойындардағы қимыл дағдылары мен қарым –қатынас дағдыларын талқылай алады.
Бағалау критерийі -командалық жұмысты жақсы орындау үшін қолайлы оқу ортасын қалыптастырады;

-шығармашылық қабілеттерін көрсетеді;

—    қарапайым шешу жолдарын ұсынады;

алған білімін түрлі жағдайларды қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану
Тілдік мақсаттары Оқушылар: әріптестік және топтық гимнастикалық тапсырмаларды, сондай-ақ композициялық қозғалыс әрекеттерін сипаттай және талқылай алады.
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер. Талқылауға арналған сұрақтар: Сендердің топтарын қалай орындады?

Олар өзара жақсы әрекеттесті ме? Олар алты бағыт бойынша сөздерді есте сақтады ма? Олар топта түсінісумен байланысты проблемаларды қалай шешті?

 

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, сабақ кезінде бір-біріне деген әділдік, жауапкершілігін арттыру
Пәнаралық байланыстар Биология, физика пәндерімен байланыстыру
Акт пайдалану дағдысы Ойын әдістерін көрсету
Алдыңғы меңгерілген білім Ойын құруға арналған шығармалышық қабілет
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттері Ресурстар
Сабақтың басы Оқушыларды қатарға тұрғызу, сәлемдесу, кезекшіден рапорт қабылдау. Сабақтың тақырыбымен мақсаттарын айту. Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Саптағы, жүру, жүгіру жаттығуларын орындап, тыныс алуды ретке келтіріп, сыныпты топқа бөліп жалпы дамыту жаттығуларын орындау. Әр жаттығу үшін таза, бос кеңістік.

 

 

 

Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.

Сабақтың ортасы Тапсырма:

Ойынға қатынасушыларға шек қойылмайды.

Ортаға бір ойыншы таңдап шығарыңыздар. Ол сол қолының алақанының сыртын оң жақ шекесіне ұстап, оң қолы мен сол қолының шынтағынан ұстап сапқа теріс қарап тұрады.  Сапқа тұрған ойыншылар кезекпен келіп оның алақанынан түртеді. Кімнің түрткенін дәл тапса, сонымен орын ауыстырады. Басқарушы ойын тәртібін тексеріп тұрады. Қатты түртуге болмайды. Ортадағы ойыншы сол қолымен көзін көлегейлеп тұруы қажет.

Дескриптор:

-ойын шартын орындайды;

— ойын кезінде қарсыласының қабылетін ескереді;

— қарапайым шешім қолданады;

-өзінің және басқалардың шығармашылық қабілеттерін бағалайды.

 

Әр жаттығу үшін үшін таза, бос кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.
Сабақтың соңы Тыныс алу жаттығуларын орындап, сабақты қорытындылау, «Бағдаршам» әдісімен бағалау. Үйге тапсырма беру.  
Саралап оқыту- көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілетті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз? Бағалау- Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау
·     Сабақтағы уақытты ұтымды пайдалана отырып деңгейлік тапсырмалар кешенін құрамын.

·     Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп, әлсіздеу оқушыларға жеңілдетілген тапсырмалармен жүктеймін.

—         Кері байланыс ұсыну арқылы;

—         Мақсатты түрде оқуға уәждеу;

—         Мақтау, мадақтау, байқау, тыңдау, сұрақ қою.

—         Оқушылардың өзін-өзі бағалау дағдыларын қалыптастырамын.

Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіру
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары / оқыту мақсаттары іске асырмалы болды ма?

ОМ-ға барлық оқушылар қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, не себепті?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарына қандай ауытқулар болды және не себепті?

   
Жалпы бағалау:

 

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру, сондай-ақ оқыту туралы ойланыңыз)?

1:

2:

 

Сабақты жақсартуға не ықпал етуші еді (сабақ беру, сондай-ақ оқыту туралы ойланыңыз)?

1:

2:

 

Мен сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылардың жетістіктері / қиыншылықтары туралы нені айқындадым, келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

 

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий