Көшбасшылық қасиеттерін дамытуға бағытталған ойындар

Тұржанов Жеткерген Тұржанұлы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)  

2.2. Мақсатқа қол жеткізу үшін командалық жұмыстағы  көшбасшылық дағдылар

Сабақ мақсаттары 3.2.2.1 -командалық жұмыстағы  көшбасшылық дағдыларды қолдану
Бағалау критерийлері Оқушылардың бойында өзіне, құрбысына деген құрмет, жауапкершіліктің қалыптасуына ықпал ету
Тілдік  мақсаттар Командалық ойындарда физикалық қасиеттерінің дамуымен қозғалыс дағдыларын көрсетеді және талқылайды.
Құндылықтарды дарыту Белсенді шығармашылық жұмыстар, салауатты өмір салтын таңдау және қалыптастыруды
Пәнаралық байланыстар математика

 

Сабақ барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері  Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет   Ресурстар
Сабақтың басы 

Оқушы назарын аудару

 

 

 

15 минут

 

1. Сапқа тұрғызу
Амандасу
Мәлімет қабылдау
Сабақтың тақырыбын түсіндіру
2. Саптық жаттығулар:
Оңға, солға, кері бұрылыстар
3. Жүру.
— аяқтың ұшымен, қол жоғарыда
— қол желкеде, өкшемен жүру
— отырып жүру
4. Жүгіру.
— баяу жүгіріс
— сол жақ иықтан секіре жүгіру
— оң жақ иықтан секіре жүгіру
— қиылысты жүгіріс, жылан жүгіріс
5. Жалпы дамыту жаттығулары.
Б. қ. қол белде, аяқ иық көлемінде, басты 1 – 2 алға артқа, 3 – 4 оңға солға бұру
Б. қ. негізгі тұрыс, қолды алға созып айқастыру, 1 – 2 оңға, 3 – 4 солға
Б. қ. жұдырық түйюлі қолды 1 – 2 жоғары, 3 – 4 төмен
Жаттығулар көрсетілімі

 

Сабақтың ортасы    

 

 

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ТЖ
1. Кім жылдам?(жылдамдықты анықтау мақсатында)
Оқушылар екі топқа бөлініп, топ  басшысы  текшемен  берілген мәжеге дейін жүгіріп барып, келесі ойыншыға тапсырады, сол ойыншы  сол жүгірісті межеге дейін қайталап, ойын осылай жалғасады.
Әр топ  өз тобынан көшбасшыны анықтайды.

2. «Қарлығаш » жаттығуы
(ептіліктерін анықтау мақсатында)

Топқа бөлінген оқушылар  жайылған төсенішке қарлығашқа тұрып, сол аяқпен бір адым басып, төсеніште екі мәрте айналып,кері  жай жүгіріспен қайтады.

Үш шапалақ арқылы мадақтау.

3. Ептілік пен жылдамдық

Ойыншы  төсеніште бір мәрте айналып, шығыршық ішімен өтіп, кедергі арасымен өтіп межеге жетіп кері қайтады, келесі ойыншы ойынды жалғастырады.

 

 

Үлкен, бос кеңістік.

Мұғалімге ысқырық. Балаларға арналған спорттық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 минут

1. Сапқа тұру. Ықшамдалған ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру. Секіру жаттығулары
2. Демалыс жаттығулары.
3. Үйге тапсырма.
 

 

 

Бағалау.                                   Бағалаудың

смайликтер,шапалак аркылы,

балдык жуйе әдісімен бағаладық

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий