Сұйықтар мен газдардағы қысым. Паскаль заңы

Long-term plan unit: Қысым.

Pressure

School: Түркістан облысы. Түркістан қаласы. Т.Бигелдинов атындағы №16 жалпы орта мектеп
Date: Teacher name:   Ирода Ганишева
Grade:  7 Number present: absent:
Theme of the lesson Сұйықтар мен газдардағы қысым. Паскаль заңы

Pressures in liquids and gases. Pascal’s law.

Learning objectives that are achieved at this lesson 7.3.1.4 – газ қысымын молекулалық құрылым негізінде түсіндіру

7.3.1.5 – сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын шығару және оны есептер шығаруда  қолдану.

Lesson objectives Ø  Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы жайлы мағлұмат алады

Ø   Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңының күнделікті өмірде, формуласын есеп шығаруда  қолдана білуге үйренеді

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.Есептер  шығарып,   формулаларды  меңгереді.

Success criteria Ø  Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы жайлы мағлұмат беру

Ø  Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңының  күнделікті өмірде, формуласын есеп шығаруда  қолдана білуге үйрету

Ø

Be able to attempt most of  the questions in the worksheet with ease

Language

objectives

Students to use the following terms:

Projectile, horizontal range, height, gravity, initial velocity

Қысым Давления Pressure
Күш Сила Force
Сұйық Жидкость Liquid
Қатты Твёрдый Solid
Газ Газ Gas
Ауа Воздух Air
Температура Температура Temperature
Көлем Объем Volume
Тығыздық Плотность Density
Паскаль шары Шар Паскаля Pascal globe
        Values instilled at

the less   on

Easy use of the calculator to substitute values in a formula          
Cross-curricular

 links

Maths, Geography in satellite launch
ICT skills Edmodo, Phet animation
Previous learning

 

Қатты денелердегі қысым.

Pressures in solids

Course of the lesson
Planned stages of the lesson Planned activities at the lesson Resources
Beginning

2 min

Ұйымдастыру кезеңі

«Күн сәулесінен жылу алайық» Оқушылар өтілген термин сөздерді еске түсіріп қайталайды.

Топтарға бөлу. Суреттер арқылы топқа бөлінеді.

«Сұйықтар», «Газдар»

 
Starter  5  min

10 min

 

20 min

«Сұрақты қағып ал» әдісі Оқушыларға қағаздан жасалған. ұшаққа сұрақтар жазылып беріледі. Сұрақтарға жауап бере отырып үй тапсырмасы пысықталады.

•      Адамның тісі неге үшкір?

•      Салынып жатқан үйдің табанына кең бетон плиталар салатын себебі не?

•      Шеберлер киім тіккенде неге оймақ киеді?

•      Неліктен аңшы шаңғысы спортшылардың шаңғысына қарағанда жалпақ жасалады?

•      Неліктен велосипед дөңгелегінің камерасы тесілгенде ондағы қысым кемиді?

•      Шаңғысыз жүрген адам неге қарға омбылайды?

YouTube video

Student Worksheet

[1]

Әр оқушы сұрақ  бойынша емес,  тапсырма  бойынша  бағаланады.

New lesson

8 min

“Қансонарда бүркітші шығады аңға

Сегіз найза қолында, көз аудармай,

Батыр да аял қылмай ертең таңға.

Қанат құйрық суылдап, ысқырады,

Көктен қыран сорғылап құйылғанда.”  «А.Құнанбаев»

Бұл өлеңде не айтылған? Бүгінгі өтілетін сабағымызға қандай қатысы бар?

Бейнебаян.

“Бумеранг” әдісі
Work in groups.
 2 топтың оқушылары бір – бірлеріне тақырыпты ашып түсіндіреді.

Сұйықтар мен газдар қысымды, қатты дене сияқты емес, жан–жаққа бірдей таратады.

P=pgh

Алынған формула сұйықтың қысымының ыдыс табанының ауданына тәуелді болмайды, тек қана биіктікке және судың тығыздығына тәуелді болады.

 

 

Монометр – қысымды өлшейтін құрал

Бағалау критерийі Дескриптор
Газ қысымын молекулалық құрылым негізінде түсіндіру; Сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын шығару.;

 

газ қысымын молекулалық құрылым негізінде түсіндіреді

Сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын шығарады

 
End

10 min

Consolidating the knowledge of students

“Астананың көрікті жерлеріне саяхат”. Есептер шығару. Оқушылар бұл тапсырмада суреттерді аралай отырып, есептерді шығарады.

•           Байтерек – қысым

•           Хан шатыр – күш

•           Думан – масса

•           Келісім сарайы –көлем

•           Ақ Орда – гидростатикалық қысым

Бағалау критерийі Дескриптор
Қысым, масса, көлем, гидростатикалық қысым формуласын пайдалана отырып есепті шығару; Қысым, масса, көлем, гидростатикалық қысым формуласын пайдалана отырып есепті шығарады
Есептер жазылған сурет парақтары
Summary/Plenary

5min

At the end of the lesson, learners reflect on their learning:

—       What has been learned

—       What remained unclear

—       What is necessary to work on

—       Home work

 

reflection

 

 

 

HW3.1,1

Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners? Assessment – how are you planning to check students’ learning? Health and safety regulations
 

Most students will know the basic equations and formulas of kinematics.

More able students will be able to solve problems on their own

For the lagging behind — support will be provided by the teacher.

Some learners will not be able to attempt all the questions. In this case teacher gives a differentiated scaffolding.

 

In the beginning of the lesson:

Q&A with specific questions targeted at individual students

Differentiated scaffolding using Bloom’s taxonomy and Critical thinking.

Self assessment

Students have to assess their own work

Regular feedback given to students

At the end of the lesson:

Learners reflect on their learning: Students have to answer one of above questions in brief. If student prefers to write, they can use different stickers

Students to place their bags in designated areas to avoid minor accidents.

During the work with the different materials (pen, pencil, spring, sharp objects) students must follow SAFETY RULES in the physics lab.

 

During the break time the lab assistant have to ventilate the classroom.

 

Reflection

Were the lesson objectives/learning objectives realistic? Did all learners achieve the LO?

If not, why?

Did my planned differentiation work well?

Did I stick to timings?

What changes did I make from my plan and why?

Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson. 
 
Summary evaluation

What two things went really well (consider both teaching and learning)?

1:

What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?

1:

what have I learned from this lesson about the class or achievements/difficulties of individuals that will inform my next lessons

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *