Жерім жомарт- адам затты асыраған

Пәні:Әдебиеттік  оқу Мектеп: №44 ЖБОМ
Күні: 03.04.2020 ж Мұғалімнің аты-жөні: Игенбаева С.А.
Сынып:2«Ә» Қатысқандар саны:21 Қатыспағандар саны:1
 Бөлім: Қоршаған орта
Сабақтың тақырыбы: Жерім  жомарт- адам затты  асыраған

Мәтін: М. Әлімбаев Кім жомарт?

Не жомарт ?

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 2.1.5.1 — өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

Тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, сұрақтарға жауап береді;
Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады;
Мәтіннің негізгі ойын анықтайды;
Бағалау критерийлері 1. Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді;
2. Сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табады және ақпаратты берілген үлгі кестеге салады;
 
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздердің  айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.
Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті……деп ойлайсыз
1. Қазақ халқының билерін кім атап айтады?
2. Шешендік сөздер дегеніміз не?
3. Жомарттық сөзін қалай түсінесіздер?
 Алдыңғы оқу Билерше  билик  айтуға үйренемін
Ишара Жасыл-түсіндім; сары-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
қызыл-көмек қажет түсінбедім;
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі

 

Басы

 

 

 

 

 

Жоспарланған  жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз
«Шаттық шеңбер»
Шеңбер аясында екі топқа бөлініп, сұрақтарға жауап береді;
Балаларды  бейджиктеріндегі суреттің  ретімен  үш топқа бөлемін.

1- тапсырма: ТЖ «Түсініп оқы»

Дескриптор:
1.Берілген мәтінді түсініп оқиды;
2. Түсінгенін өз сөзімен әңгімелейді;
3. Бір-бірін тыңдап толықтырады, бағалайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ « Жұлдызшалар»

 

Ресурстар

Сары ,қызыл,
жасыл , житондар

Білім ленд

 

 

 

 

Ортасы

 

 

 

 

 

2- тапсырма: ӨЖ  «Сызбаны толықтыр»

Дескриптор:

1.Берілген сөздің мағынасын өз түсінгені бойынша толықтырады;
2. Сызбаны жалғастырып жазады;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

 

Сергіту сәті

3-тапсырма: «Түсініп оқы» ЖЖ
Дескриптор:

1. Өлеңнің авторын атайды;

2. Сызбаны пайдаланы, автор туралы әңгімелейді;

3. Өлеңді түсініп оқиды;
4. «Жомарт» сөзінің мағынасын түсінеді;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

4-тапсырма: «Кестеге түсір» ТЖ
Дескриптор:

1. Сұрақтарға дұрыс жауап береді;

2.  Ақынның ойын кестеге түсіреді;

3. Бір-бірін тыңдап толықтырады, бағалайды;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

5-тапсырма: «Түсіндіріп айт» ТЖ
Дескриптор:

1. Берілген сөздерді оқиды;

2.  Өз бетінше түсіндіріп айтады;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

 

 

 

 

 

 

іс-қимылмен көрсетеді.

Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: К ім жомарт? Не жомарт? Өлеңнің оқу

Кері байланыс: «Білім ағашы»

Білім ағашы парақ

шасы стикер

Қосымша мәліметтер
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау  көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?  Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.

Барлық оқушылар орындай алады: Тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, сұрақтарға жауап береді;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады;

: Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар  арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пәнаралық байланыс-өмір қауіпсіздік негізі. Музыка . АКТ  мен байланыс
Құндылықтармен байланыс: Рухани-жаңғыру бағдарламасы: «Бәсекеге қабілеттілік» , «Сананың  ашықтығы »

(тәрбие  элементі)

 

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *