«Диванға арналған шағын жастықшаның эскизін жасау, пішу». 5 сынып

 

Шығыс Қазақстан облысы

Тарбағатай ауданы

Құмкөл ауылы

«                                                                                                                                                                        Сасан би атындағы орта мектеп» КММ

Құсайынова Анаргүл Абенқызы

 

 

– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Сабақ тақырыбы: Диванға арналған шағын жастықшаның эскизін жасау, пішу. с/ж
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға әр түрлі диванға арналған шағын жастықшалар  жасап үйрету, тігу шеберлігін арттырып, білімін жүйелеу.

а) Білімділік: оқушылардың диван жастықшаларын тігу туралы  білімін арттыру, түстік шешімін тауып, күнделікті тұрмысқа қажетті сұраныс туғызатын, қазіргі заман талабына сай қолөнер бұйымын жасап шығару.
ә) Дамытушылық: өз бетінше жұмыс істеудегі шығармашылық қабілетін қалыптастыру, әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге үйрету.
б) Тәрбиелік: қолөнерге деген қызығушылығын арттыру, ептілікке, еңбексүйгіштікке, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың түрі: сарамандық, топтық.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, жасап көрсету, өз бетімен жұмыс жүргізу.

Пәнаралықбайланыс: математика, сызу, бейнелеу, әдебиет.
Сабақтыңкөрнекілігі: дайынбұйымдар, ою-өрнектүрлері, карточка, суреттер, слайд.
Қажеттіқұрал — жабдықтар: ине, жіп, қайшы, мата (велюр).

Сабақтыңбарысы:

 І.  Ұйымдастырукезеңі.
1. Оқушыларменамандасу, түгендеу

  1. Оқушыларментанысужәнесабаққазейінінаударумақсатындапсихологиялықдайындық минуты өткізіледі. «Жүректенжүрекке» бір- бірінеатынатап, жылылебіздерінбілдіреді.(Мұғалімбастайды: оқушылар, біздіңәрбірсабағымызсіздердіңжандүниелеріңізгекішкенеболса да жылулықұялатып, ізгіліккеқарайбастауынатілектеспін)

Үйтапсырмасынтексеру. «Сұрақ» стратегиясы

  1. Құрақдегеніміз не?
    2. Құраққұраудағықойылатынталаптар?
    3. Құрақтыңтиімділігі?

С

Сұрақтарыныңжауаптары:
1. Құрақ-мата қалдықтарынанжасалатынүйбұйымдарыныңбірі

  1. Құраққұраукезіндеқойылатынталап-ол мата бөлшектерініңсимметриялыболуы,матаныңтүсүйлесімділігіжәнематаныңарқаужәненегізгіжіптерінескеруімізкерек. Құраққапайдаланатынматаныңтүсі 3-5 түрліболуыкерекжәне мата жұқақалыңдығына  қарай  іріктелініп  алынады
  2. Мата қиындыларын  кәдегежарату

ІІ. Қызығушылығынояту. Ойқозғау. Адасқанәріптерденсөзқұрау.

ТЕКСЕ, ЮАОРЛ, РАҚҰҚ ,РКӨЕН, СЫЖАТҚ

КЕСТЕ, ОЮЛАР, ҚҰРАҚ,ӨРНЕК , ЖАСТЫҚ (жеке-жекеайтылады) дегендекөзалдарына не келеді? (Оқушылардыңжауаптарытыңдалады)

ІІІ. Мағынанытанукезеңі.

Оқушыларбізбүгін диван жастықшаларынжасаудыүйренеміз. Жастықшаларкестелеу, жапсырмалау, аппликация, лентаданөрнектеу, іліптігуарқылысәндепжасауғаболады.

ББҮ стратегиясы

Білемін Білгімкеледі Үйрендім
 

 

 

 

Ендісіздер диван жастықшаларытуралы не білгілеріңізкеледі, соныекіншібағанғажазыңыздар (оқушыларжазғандарыноқиды)

Слайдтан диван жастықшаларыныңтүрлерінкөрсету, олардыңқалайжасалғандығытуралытүсіндіру.

Бүгін, біз «Диван жастықшасын» дайындапүйренеміз. Жұмысымыздыбастамасбұрынекітопқабөлінеміз.

(жастықшаныңекітүрініңсуретіарқылыбөлу)

1-топ:                                                                      2-топ:

 

 

Бағалаупарағыберіледі.

 Сарамандықжұмыс.
1. Алғашқынұсқау
. Сіздергежұмысжасауүшін не қажет?

1-топ.                                                                     2-топ

— мата (3 түс)                                                         — мата (қызыл, сары, жасыл)

— жіп                                                                       — жіп

-мақта                                                                    -мақта

Диван жастықшасынжасауүшінбізқандайқұралдардықолданамыз? (оқушылардыңжауаптарытыңдалады, күтілетінжауап: ине, қайшы, түйреуіш, үтік) Ендешеинемен, қайшымен, үтікпенжұмыскезіндегіқауіпсіздікережелердіқайталайық:

Қайшыменжұмыскезіндесақталатынқауіпсіздікережелері

  1. Қайшыныарнаулықобдишадасақтаукерек.
  2. Қайшыныжолдасынаүшкірұшымен берме.
  3. Қайшыныашыққалдыруғаболмайды.
  4. Жолдасыңқайшыменжұмысістепжатқанкезде, бөгетжасауға, көңілінбөлугеболмайды.

Қолине, түйреуішпенжұмыскезінде:

  1. Иненіарнаулықобдишадасақтаукерек.
  2. Иненікиімгеқыстыруғаболмайды.
  3. Тігіскезіндеинежібінтіспенүзугеболмайды.
  4. Инеменжұмыскезіндеоймақкигендұрыс.
  5. Иненітістепотыруғаболмайды.

Жұмысшығынынесептеу:

1-топ:

Алынатынзат Өлшемі Бағасы
Мата 1.      3 х 20см      300 тг
Жіп 1.       50 тг
Мақта       1 кг       150 тг
ЖАЛПЫ БАҒАСЫ: 500тг+ ЕҢБЕК

2-топ:

Алынатынзат Өлшемі Бағасы
Мата Қызыл-1 м

Жасыл-10 см

Сары- 10 см

     400 тг

40 тг

40тг

Жіп 1.       50 тг
 Мақта 1 кг       150 тг
ЖАЛПЫ БАҒАСЫ: 680тг+ ЕҢБЕК

Жұмыскиімін кию.

ІІ.Ағымдағынұсқау.  Әр топ парталарындағы  диван жастықшаларыныңжасалусызбасынақарапжастықшатігу.

  1. Үлгібойыншапішу
  2. Тігістіккешетінен 1 см-дей мата қалдыру
  3. Бөлшектердітексеріп, қию
  4. Әрбөлшектісәйкестіріп, құрастырыптігу (көктеутігісі)( жұмысжасаубарысындаақырын музыка ойнаптұрады)

ІІІ.Қорытындынұсқау. Жұмыстарынталқылау, ақауларынтүзету.

ІҮ. Ойтолғаныскезеңі.Үшіншібағандытолтыру, оқу

Білемін Білгімкеледі Үйрендім
 

 

 

 

Үйгетапсырма: Жұмыстыаяқтау. Екі топ жасаған диван жастықшаларынбағалау (шығын+еңбекқұны) жәнежарнамадайындапкелу.

Бағалау. Жасағанжұмыстарыныңнәтижесінеқарай, сабаққақатысубелсенділігінеқарайбағалау (әртоптыңбасшысыоқушылардыңбағаларыайтылады, журналғақойылады)

Бағалаупарағы.

 Жұмысорнынжинақтау.

“Кел, жасдарын, істі баста!

Жаз, оқы, сөйле, тыңда!

Айт, зертте, тексер, сұра!

Егербәрінүйренсең,

Көпұтасың сен ертең!” депсабағымыздыаяқтаймынжәнешығармашылықпенжұмысжасауғатілекбілдіремін.

 

САБАҚ: 25
Күні Мұғалімнің аты-жөні:  Құсайынова Анар Әбенқызы
Сынып: 5 Қатысқан  саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Бұйым дайындау. Бұйымды безендіру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.2.3.1 — түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау

5.2.3.2 — шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау

5.2.3.3 — қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану

Сабақтың мақсаты Халықтың қолөнерінің бірі кестелеу, көркем тігістері, қолөнері туралы ұғымды қалыптастыру, білімдерін кеңейту.
Жетістік критерийлері Оқушылар орындай алады:

·Талшықтар мен материалдардың классификациясын, материалдардың құрамын, қарапайым түрендіруді сипаттай біледі.

Тілдік мақсаттар Оқушылар:

·материалдарменталшықтардыңжіктелуінсипаттайды

Құндылықтарды дарыту          Басқалардың  ойымен пікірін  құрметтеу.

         Оқушылар арасында  жақсы  қарым-қатнас орнату.

         Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына  құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.

         Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар зерттеу барысында  теориялық білімдерін   дүниетану, математика .пәндерімен және өнермен байланыстыру.
АКТ қолдану дағдылары Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.

Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді  салыстыра білу .     

Бастапқы білім Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология

Өткен тапсырмаларды еске түсүру.

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
 

 

 

Сабақтың басы

1 кезең

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

2 кезең

  Шаттық шеңбер  өткізу

– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

 

Топқа бөлу  шар түрлерімен

 

Бұйымдайындау. Бұйымдыбезендіру.

Бейне көрсетілім көрсету

Қағазды бүктеу арқылы жасайтын бұйымдарды оригами  деп атайды. Бұл өнердің өзіндік тарихы бар. Қағаздың өзі Қытай елінде пайда болған, ал Жапонияда одан әр түрлі пішіндерді бүктеп шығаруды ойлап тапқан. Алғашқы оригами әдісімен жапондық діни салттард қорапша жасалып, оның ішіне садақаға берілген кішкене нан, балық, шашылмай жинақы болу үшін пайдаланған. Содан кейін бас ақсүйектердің ойлап тапқанындай, яғни қазіргі кезде бір – бірімізге тілек жазу үшін ашық хаттар жазамыз. Ал сол кездері ашық хат жазғанда олар көбелек, құстар гүл немесе абстрактілі геометриялық пішіндермен бүктеліп қағаз ішіне жазып жүрген. Уақыт өте келе ХХ ғасырда оригами туралы бүкіл әлем білетін болды. Кейбір шеберлер бір қағаздан бірнеше әр түрлі пішіндерді жасай алады. Қағазды қолөнердің көбінде пайдалануға болады. Оригамида  қағазды тек бүктейді. Бұйымның дұрыс әдемі шығуы қағаздың дұрыс бүктелгеніне байланысты.
Оқушылар технологиялық реттілікпен гүл жасайды

Бұйымды соңғы өңдеу және әрлеу материалымен сәндеу жұмыстың қорытынды кезеңінде орындалады.

Технологиялық операцияны орындау сапасын, жұмыс барысында технологиялық және еңбек тәртібі мен еңбек мәдениетін, қауіпсіздік ережесін сақтау бойынша ағымдық бақылауды өздігімен жүргізеді; бұйым конструкциясына және оны дайындауға қажеттілігіне қарай өзгеріс енгізеді.

Дайындау сапасын бағалау, жұмысының дұрыстығы мен нәтижесін анықтау, өз жұмысын бақылай білу. Сарамандық жұмыс барысында мұғалім жұмыстың орындалуын және қауіпсіздік техникасы ережесінің сақталуын бақылайды.

 

Сабақтың соңы

 

 

 

Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау.

 

 

Сабақтың соңы

2-мин

кері байланыс

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

— нені білдім, нені үйрендім

— нені толық түсінбедім

— немен жұмысты жалғастыру қажет

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *