Ашық сабақ

 

Сабақ жоспары

Мектеп: № 127 жалпы орта мектеп

Пән: Биология       

Күні: 15.02.2018ж                      Мұғалімнің аты-жөні:              С.Б. Сенгирбаева

 Сынып:  8 «А»                          Қатысқандар:  24                      Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы Ауру қоздырғыш микробтар мен вирустардың жұқпалы аурулар дамуындағы рөлі
Сабаққа негізделген оқу мақсаты Ауру қоздырғыш микробтардың таралу жолдарын, вирустар арқылы тарайтын ауру ЖИТС-ты алдын алу жолдарын біледі, иммунитеттің қорғаныштық қасиетін түсінеді, өмірде тиімді қолдана алады. Оқушылардың танымдық бейнелеу қабілетін арттыру.
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар

Ø  Микробтар мен вирустар арқылы тарайтын ауру түрлері екенін біледі.

Көпшілік оқушылар

Ø  Ағзаға түкен микробтарды,олар бөліп шығаратын улы заттар  антигендер қызметін түсінеді және Иммунитет- жұқпалы аурулар мен бөгде заттарға қарсы тұру қабілетін біледі.

Кейбір оқушылар

Ø  Аурудың алдын алудағывакцинацияның ролін, Агглютинация және резус- конфликт механизмін  түсінеді,ережелердің дұрыстығына көз жеткізіп қорытынды жасай алады, сәйкесінше құбылысты баяндап, анықтамаларды қорытып, өмірде тиімді қолдана алады.

Сабақ түрі Кіріктірілген сабақ-биология
Бағалау критерийі

 

Ø  Микробтар мен вирустар арқылы тарайтын ауру түрлері екенін білді.

Ø  Ағзаға түкен микробтарды,олар бөліп шығаратын улы заттар  антигендер қызметін түсінеді және Иммунитет- жұқпалы аурулар мен бөгде заттарға қарсы тұру қабілетін біледі.

Оқыту деңгейі Орта деңгейі
Тілдік мақсаттар Пәндік лексика және терминология:

Үш тілдікті дамыту,атауларын үйрену.

Оқытудың тілдік мақсаты:мәтіндегі сөздерді ерекшелеу, мағынасын ашу, үш тілде айта алу, кестені толтыру сияқты тапсырмаларды орындау барысында айтылым, оқылым, жазылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады, мысалдар келтіре алады,өз ойларын жеткізе алады,тіл байлығын молайтады.

Негізгі сөздер мен тіркестер

Тұмау  -грип — flu Вирус –вирус-virus

ЖИТС –СПИД-AIDS Иммунитет –иммунитет-immunity

Вакцина–вакцина-vaccine Қан–кровь-blood

Донор–донор-donor  Реципиент –реципиент-recipient

Резус фактор-резус фактор-rhesusfaktor

 

Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес  білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу  және жеке және топпен жұмыс істей білу дағдыларын қалыптастыра отырып, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық корсету құндылықтары қалыптасады.
Алдыңғы білім  Саламатты өмір салты.  Ағзаны  ішкі ортасы
 

Сабақ барысы

 

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

Ұйымдастыру кезең

Оқушылармен сәлемдесу, балалардың көңіл-күйін анықтау;

Сынып тазалығына мән беріп,оқу құралдарын алғызу.

Топқа біріктіру: «Шаңырақ» әдісі.  Түрлі – түсті ленталарды алу арқылы топқа біріктіріледі.

«Сәлем хат» әдісі. Аяқталмаған сөйлем

Қан қандай ұлпаға жатады…..

Қанның қызыл түсті пигменті……..

Қан жасушаларын ата  …….

Жасушалар үшін негізгі қуат көзі…….

Эритроциттер түсі…….

Эритроциттердің бірігуі …..

Лейкоциттер түсі…….

Тромбоциттер-+++++-+++++………

Эритроциттер, лейкоциттер, тромбоциттер   …….. жасушалары

Ағзаның қорғану реакциясы……

Қан тамырларының ішінде немесе жүрек қуысында ұйып қалған қан ……

Қан ұйымайтын ауру   ………

Қан құрамы ………. тұрады

Микробтарды ерітетін обыр жасушалар ……..

ОЙ түрткі:  «Сөздер банкасы» әдісі

Тұмау  -грип- flu

Вирус –вирус-virus

ЖИТС –СПИД-AIDS

Иммунитет –иммунитет-immunity

Вакцина–вакцина-vaccine

Қан–кровь-blood

Донор–донор-donor

Реципиент –реципиент-recipient

Резус фактор-резус фактор-rhesusfaktor

8 сынып оқулық. Атамұра 2012ж

Суреттер. Жұмыс дәптер, оқу құралдары

 

 

Түрлі-түсті конверт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тірек сөздер

 

Слайд

Қарандаш, жұмыс дәптері,

 

Сабақтың ортасы

11 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

5мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.

(С.ж). (К)

 

 

 

«Кинометафра» әдісі

Топпен жұмыс. Мәтінмен жұмыс.

І топ.Вирустар арқылы таралатын аурулар.ЖИТС-ты алдын алу.

ІІ топ.Иммунитет

ІІІ топ.Қан топтары

IV топ.Резус-фактор

 

Физикалық тұрғыдан:

—          Ауру қоздырғыш микробтар ағзаға енгенде қандай өзгерістер болады?

—          Температура дегенді қалай түсінесіңдер?

—          Температураны қандай құралмен өлшейміз?

—          Температураның өлшем бірлігі және белгіленуі.

bilimland.kz порталы бойынша тапсырмаларымен  жұмыс жасау.

1.Тапсырма  АКТ қолдану арқылы балама тестті орындату.

 

2. Тапсырма  АКТ қолдану арқылы бірнеше жауапты  тестті орындату.

 

Жеке жұмыс

Проблемалық сұрақ:

1.Адам гигиенасы деген не?

2.Қазақ халқы «жеті атадан» бері қыз алыспаған,оның сыры неде?

3.Қан арқылы берілетін тұқым қуалайтын ауру түрлерін білесің бе?

4.Табиғи иммунитетпен жасанды иммунитеттің айырмашылығы қандай?

5.Қан өмір сыйлаушысы дегенді қалай түсінесің?

Қарандаш, жұмыс дәптері,

 

https://bilimland.kz/kk#lesson=12718

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптері,карандаш.

 

 

 

 

Градусник

термометр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 мин мин

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

2 мин

Мұғалімнің қорытынды сөзі

Елбасымыздың бастамасы бойынша «Рухани жаңғыру» бағдарламасының жеке «Сананың ашықтығы» бағдары бойынша тәрбиелеп отырған ұрпағымыз салауатты өмір ұстанымын ескере отырып,ұлт ұрпағын саналы азамат етіп, жалғастыру,тәрбиелеу басты міндетіміз деп білемін.

Кері байланыс: «Ізгілік ағашы»

Бағалау.

Үйге тапсырма: § 37-38 оқу. А,В,С деңгейлік сұрақтары.  Оқушылардың меңгермеген сұрақтарын үйде қайталап келуді ұсынамын.

 

Бағалау парақшасы

 

 

 

 

 

 

 

Стикер.

Саралау – Сізқандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

Қауіпсіздік техникасын

сақтау

Сабақбойынша

рефлексия

Сабақ мақсаттары

Немесе оқу

Мақсаттары шынайы,

Қол жетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу

Мақсатына қол

жеткіздіме? Егер

оқушылар оқу

мақсатына жетпеген

болса, неліктендеп

ойлайсыз? Сабақта

саралау дұрыс

жүргізілдіме?

Сабақ кезеңдерінде

Уақытты тиімді

пайдаландыңызба?

Сабақ жоспарынан

Ауытқулар болдыма

жəне неліктен?

Жалпы бағалау

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуінене оң ықпал етереді (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда

не нəрсеге назараудару қажет?

 

 

 

 

 

 

Тексерілді:  

Читайте также:

Добавить комментарий