Аралас сандарды қосу және азайту

 Бөлім: 5.2А Сандарға амалдар қолдану Мектеп: «М.шажанов атындағы№2 орта мектеп»
Күні: 23.11.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Дукина Г.Е.
Сынып:  5 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Аралас сандарды қосу және азайту.
Сабақтың түрі: Бекіту  сабағы
Сабақ мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;
Сабақ мақсаттары Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосуды және азайтуды біледі;

Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосуды және азайтуды біледі;

Натурал санға  аралас санды қосуды және азайтуды біледі;

Аралас санға натурал санды қосуды және азайтуды біледі;

Жай бөлшекке аралас санды қоса алады.

Бағалау критерийлері Оқушылар:

Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосуды және азайтуды біледі;

Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосуды және азайтуды біледі;

Натурал санға  аралас санды қосуды және азайтуды біледі;

Аралас санға натурал санды қосуды және азайтуды біледі;

Жай бөлшекке аралас санды қоса алады.

Тілдік  мақсаттар Оқушы:  екендігін түсінеді.

Аралас сандарды қосып, азайту үшін бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімге келтіру керектігін түсінеді.

Аралас сандардың бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімін табуды біледі.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Бұл есептегі …. аралас сан, себебі, …

… аралас санды қосу үшін, … деп ойлаймын

… аралас санды азайту үшін, …. деп ойлаймын

… ең кіші ортақ бөлімге келтіреміз және …

Бұл аралас санның бүтін бөлігін …

Құндылықтарды дарыту

 

 

Үшбұрыштың периметрін табуға есеп беру арқылы Бейбітшілік және Келісім сарайының әрбір жағы үшбұрыш болатынын мысалға келтіріп, «Қазақстан тәуелсіздігі және Астана» және «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылықтары арқылы патриоттық сезімдерін қалыптастырамын.
Пәнаралық байланыстар Құрастырғанда шығатын әр түрлі фигуралар бейнелу өнерінде, технологияда қол өнер бұйымдарын дайындағанда қолданылады.
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақтаны қолдану
Тақырып бойынша алдыңғы білім Натурал сан ұғымы, аралас санның анықтамасы, жай бөлшектерді қосу және азайту, аралас санды бұрыс бөлшекке және бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру
 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

 

Сабақтың басы

10 мин

 

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет  

 

 

 

1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

2. Оқушыларды стикерге жазылған сандар арқылы  «Натурал сан», «Дұрыс бөлшек», «Бұрыс бөлшек», «Аралас сан» топтарына топтасады. 3. Психологиялық ахуал яғни сабаққа назарын шоғырландыру үшін стикерге жазылған әріптерді пайдаланамын.

 

Ресурстар

 

 

Сандар жазылған стикер

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын тексеру

№535 №536 дәптерлерін жинап алып тексеремін

 

Ширату жаттығуы

Топтық жұмысқа «Таrsia» моделін қолданамын:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұптық жұмысқа сәйкестік тестті қолданамын:

 

Бүтін бөлік пен бөлшек бөліктен тұратын сан
Аралас сан дегеніміз
Дұрыс бөлшек дегеніміз
Алымы бөлімінен кіші бөлшек

 

 

 

 

 

 

Жеке тапсырма: А, В, С деңгейлік тапсырмалар

 

№537 (1-4)

Топтық жұмыс

 №538 №539 №540

 

Сергіту сәті 

 

     В деңгей №542 (1-2)

 

Сөзжұмбақ шешу

 

 

 

 

№545 (1-2)

 

 

 Бағалау дескрипторы:

1)      Аралас сандарды қосады;

2)      Аралас сандарды азайтады.

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірмелі қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика, 5. Шыныбеков Ә.Н.

Bilimland.kz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

10 мин

 

Үйге тапсырма №542 (3-6) №543 (1-4) №548

 

 

 

 

Кері байланыс «Бағдаршам әдісі»

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *